سمنان آماده حضور سرمایه گذاران خارجی است

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان گفت: با توجه به بروز تحریم‌ها در راستای حمایت از تولیدکنندگان به دنبال ارتباط با اتاق‌های بازرگانی سایر کشورها هستیم و سمنان آماده حضور سرمایه گذاران خارجی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به بروز تحریم‌ها در راستای حمایت از تولیدکنندگان به دنبال ارتباط با اتاق‌های بازرگانی سایر کشورها هستیم و سمنان آماده حضور سرمایه گذاران خارجی است.

وی افزود: در تلاش برای ایجاد ارتباط و فراهم کردن مقدمات رفت‌وآمدهای طرفین هستیم که با ازسرگیری روابط ایران و ازبکستان می‌توانیم امیدوار به بازگشت حالت قبل و گسترش این ارتباط باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان تصریح کرد: هیئتی از سوی اتاق بازرگانی سمنان طی هفته گذشته ملاقاتی با سفیر کشور ازبکستان برقرار کرد و مقرر شد ایشان برای ازسرگیری این ارتباط به سمنان سفر کنند و از نزدیک با ظرفیت‌های این استان آشنا شوند.

علی‌اصغر جمعه‌ای گفت: ارتباط سمنان با ازبکستان از گذشته‌های دور برقرار بوده است اما به دلیل تحولات اخیر خاورمیانه این ارتباط در مقطعی قطع و بسیار کمرنگ شده است بنابراین تلاش شد تا این ارتباطات مجدد تقویت شود.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون بین سمنان و ازبکستان ارتباط بازرگانی برقرارشده کالا از ایران صادر و یک سری کالاها از ازبکستان به ایران وارد می‌شود و مشارکت‌هایی انجام‌شده است.

انتهای پیام / ق

مراودات بازرگانی سمنان و ازبکستان تقویت می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.