دادستان قزوین:

۱۰۰ میلیارد تومان کالای احتکار شده وارد بازار قزوین می‌شود

دادستان قزوین گفت: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان کالای احتکار شده در انبار‌های استان در چند فروشگاه مطمئن شهر قزوین توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در حاشیه بازدید از توزیع نخستین محموله از کالا‌های مکشوفه در قزوین گفت: با کمک و همراهی مردم وسازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الامر (عج)، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین تاکنون حدود یک هزار میلیارد ریال کالا‌های مختلف احتکار شده از لوازم خانگی گرفته تا مواد خوراکی و شوینده از انبار‌های استان قزوین کشف شده است.

وی افزود: قاطعیت و سرعت در بحث مبارزه با احتکار کالا و همچنین توزیع آن بین مردم مورد امنیت بوده است و پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام صادقی‌نیارکی بر توزیع کالا‌های احتکار شده مکشوفه از سوی مسؤولان استان قزوین تاکید و اضافه کرد: محتکران باید هر چه سریع‌تر کالا‌ها و اجناس خود را در بازار عرضه کنند تا مردم در این شرایط اقتصادی، به زحمت نیفتند.

وی اضافه کرد: تیم‌های پیگیری و برخوردکننده ۲۴ ساعته در حال رصد و کشف انبار‌های احتکار و برخورد و دستگیری متخلفان و محتکران هستند.

دادستان قزوین گفت:با توجه به بازدید‌های صورت گرفته، کشفیات محتکران به سمت انبار‌های مسکونی، گاوداری و مراکز صنعتی سوق یافته است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از مرد خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با شماره تلفن‌های ۱۲۴، ۱۱۰ و ۱۱۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

توزیع کالاهای احتکار شده در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار