تمامی جاده‌های مازندران باز؛ اما با ترافیک سنگین

پلیس راه مازندران اعلام کرد همه جاده‌های مازندران باز است؛اما به دلیل ترافیک سنگین آمد وشد خودرو‌ها به کندی صورت می‌گیرد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، با بیان اینکه آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در جاده هراز و جاده آمل به دلیل ترافیک سنگین آمد و شد خودرو‌ها به کندی صورت می‌گیرد، گفت: آمد و شد همه تریلر‌ها از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: آمد و شد خودرو‌ها در جاده چالوس محدوده تونل کندوان و پل زنگوله و جاده سوادکوه پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد تمامی تریلی‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح امروز تا ۲۴ چهارشنبه ۳۱ مرداد در جاده تهران- سوادکوه-قائم شهر و بالعکس ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران رانندگان و مسافران را به رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عبوردر شانه خاکی هنگام ترافیک، استفاده از کمربند ایمنی همه سرنشینان خودرو‌ها توصیه کرد.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ


ترافیک در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار