روایتی از ورزشکار و مربی کرمانشاهی

سه ورزکار و مربی کرمانشاهی روایتی کوتاه از موفقیت رشته ورزشی خود عنوان می کنند.

روایتی از ورزشکار و مربی کرمانشاهیهانیه عاشوری ورزشکار رشته بومی و محلی استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : 9 سال در رشته فوتسال فعالیت می کنم و با 19 سال سن در رده وزنی مثبت 85 کیلوگرم 2 سال است در رقابت های بومی و محلی رشته چوب کشی فعالیت می کنم.

وی گفت : امسال نیز به دلیل قدرت بدنی که دارم همزمان در دورشته بومی محلی چوب کشی و مچ اندازی به مسابقات قرقیزستان اعزام می شومد.

وی افزود : مقام های اخیری نیز که کسب کردم قهرمان مسابقات کشوری قزوین بوده است.

کیوان مهر نایب رئیس هیئت بومی و محلی استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : یک سال است در هیئت بومی و محلی فعالیت دارم و قبلا رشته اصلی من کیک بوکسینگ و دفاع شخصی بوده است که به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان وارد هیئت بومی و محلی شدم.

وی گفت : در مسابقات انتخابی و شهرستانی زیادی تیم را هدایت کردم و امسال هم در مسابقات قزوین هدایت تیم را برعهده دارم و به امید خدا در مسابقت قرقیزستان نیز سرپرستی تیم را برعهده خواهم داشت .

کیوان مهر افزود : خودم در رشته بومی و محلی فعالیت نمی کنم چرا که اعتقاد دارم باید به بچه ها فرصت موفقیت داد.

وی افزود : هانیه جزو بهترین ورزشکارانی است که در کمتر از چند ثانیه بر حریف خود غلبه می کند.

کیوان مهر گفت : در فینال مسابقه قزوین حریف هانیه عاشوری تنها در یک کشش هانیه را برد و هانیه در کشش های بعدی بر حریف خود پیروز شد و مقام اول مسابقات را کسب کرد.

وی افزود : هیئت وزنه برداری و پرورش اندام از هانیه جهت مشارکت دعوت کرده اند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

نظر نایب رئیس هیئت بومی محلی کرمانشاه درباره قویترین دختر رشته چوب کشی استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.