سخنگوی شورای شهر انزلی خبرداد:

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای احداث خانه فرهنگ در انزلی

سخنگوی شورای اسلامی شهر انزلی گفت:در شورای پنجم یک میلیاد تومان برای احداث خانه فرهنگ انزلی اختصاص داده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ابراهیم برفچالانی شامگاه چهارشنبه در دومین شب از چهارمین جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی با بیان اینکه در شورای پنجم یک میلیاد تومان برای احداث خانه فرهنگ انزلی اختصاص داده شده ، افزود: جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی انزلی یکی از برند‌های شهر انزلی برای جذب و ماندگاری هرچه بیشتر مسافران و گردشگران است.

برفچالانی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد فضای نشاط و شادابی برای شهروندان و گردشگران عنوان کرد و گفت: تبدیل انزلی به شهر جشنواره یکی از برنامه‌های شورای شهر است تا متناسب با هر فصل یک جشنواره در این شهر برنامه ریزی و اجرا شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر انزلی با بیان اینکه نام تالاب فقط منحصر به انزلی است و هیچ شهری نمی‌تواند نام آن را به خود اختصاص دهد، خاطرنشان کرد: انزلی پر باران‌ترین شهر ایران بوده و نام شهر باران شایسته این شهر است.

وی با اشاره به اینکه منطقه آزاد انزلی همیشه به نام انزلی خواهد بود و هیچگاه این نام برداشته نمی‌شود، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با حمایت و همکاری مسئولان شهرستان انزلی شهر بندرانزلی هم به منطقه آزاد ملحق شود.

برفچالانی به برگزاری کنسرت‌ها در شهر انزلی، خاطرنشان کرد: هیچ ممنوعیتی برای برگزاری کنسرت در این شهر نداریم، تنها مشکل موجود نبود فضای مناسب برای برگزاری کنسرت است.

انتهای پیام/ف

 یک میلیارد تومان برای احداث خانه فرهنگ تخصیص یافت

 

برچسب ها: شورای شهر ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.