نماینده مجلس مطرح کرد:

چالش در تامین نیاز‌های اساسی زندگی / وضعیت اقتصادی کشور نگران‌کننده است

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: در حالی که مردم در فشار اقتصادی به سر می‌برند بسیاری از افراد با فساد رانت‌خواری می‌کنند.

چالش در تامین نیاز‌های اساسی زندگی / وضعیت اقتصادی کشور نگران‌کننده است به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ صدیف بدری نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در آئین افتتاح پروژه‌های شهرستان اردبیل اظهار داشت: رانت خواری و فساد مردم را آزرده خاطر کرده و مبارزه جدی در این زمینه باید انجام شود.

وی با اشاره به این که انتظار می‌رود دولت و مسئولان اقدامات اساسی در مورد فساد مالی و رانت‌خواری انجام دهند بیان کرد: در حالی که مردم در فشار اقتصادی به سر می‌برند بسیاری از افراد با فساد رانت‌خواری می‌کنند.

بدری بیان کرد: هم‌اکنون مردم با مشکلات اقتصادی زیادی روبه‌رو هستند و در تامین نیاز‌های اساسی زندگی خود را با چالش‌های زیادی می‌گذرانند که باید برای این امر اقدامات اساسی انجام شود.

وی تصریح کرد: وضعیت اقتصادی کشور نگران‌کننده است و در حوزه اقتصادی کشور ضعیف عمل شده و باید این حوزه به طور اساسی تقویت شود.

وی اظهار کرد: وزیر اقتصاد فردا در مجلس حضور می‌یابد و بنده نیز صحبت کرده و مطالبات مردم را بیان می‌کنم.

 صدیف بدری اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته پروژه راه‌آهن اردبیل تا پایان دولت به پایان می‌رسد و اعتبارات خوبی از فانیانس داخلی به این پروژه تزریق شده و قسط نخست این پروژه هفته آینده پرداخت می‌شود و با پرداخت این قسط روند اجرایی این پروژه تسهیل و مطالبات پیمانکاران مربوطه به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ی

 

حوزه اقتصاد ضعیف عمل کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.