دین مبین اسلام در همه جنبه های زندگی بشری برنامه هایی دارد

دین مبین اسلام در همه جنبه های زندگی بشری برنامه هایی دارد و در قران کریم که برای هدایت انسان نازل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛معاون استاندارد و فرماندار ویژه شهرستان خوی بمناسبت دهه ولایت در جمع نمازگزاران امام زاده سید بهلول خوی حضور یافته وی در این دیداربا تبریک دهه ولایت و کرامت اظهار داشت: دین مبین اسلام در همه جنبه های زندگی بشری برنامه هایی دارد و در قران کریم که برای هدایت انسان نازل شده به همه ی این برنامه ها اشاره شده است.

محمدعابدی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به آغاز هفته دولت اشاره کرد و افزود: افتخار ما مسئولین خدمت گزاری به مردم می باشد و در این هفته شاهد افتتاح پروژه هایی عمرانی در سطح شهرستان خواهیم بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی به خدمات ارزنده دولت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در زمان رژیم طاغوت کارهای رژیم منحصر به تهران و چند شهر بزرگ بود ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با فراهم شدن زیر ساخت های لازم خدمات رسانی از جمله آب، برق و گاز به همه نقاط کشور از جمله روستاها گسترش یافت.

وی تصریح کرد: دشمنان این انقلاب تحمل پیشرفت نظام اسلامی را نداشتند و در صدد مقابله با انقلاب برآمدند.

سیدمحمد عابدی با اشاره به توطئه های استکبارجهانی اظهار داشت: پس ازشکست توطئه منطقه ای در عراق و داعش، آمریکا جنگ اقتصادی گسترده ای با هدف جدا کردن مردم از نظام آغاز کرده است که با همدلی و اتحاد مردم و مسئولین این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ی

 

توطئه های استکبارجهانی خنثی می شود

برچسب ها: شهدا ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.