فرماندار شهرستان بویراحمد:

فاز اول بیمارستان ۲۸۴ تختخوابی شهر یاسوج شهیورماه افتتاح می شود

فرماندار شهرستان بویراحمد از افتتاح فاز اول بیمارستان ۲۸۴ تختخوابی شهر یاسوج در نیمه دوم شهریور ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد بعدازظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح چند پروژه شهرستان بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: بیمارستان جدید شهر یاسوج ۲۰ شهریور ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

کناری همچنین با اشاره به پروژه های بخش آب در شهرستان بویراحمد، گفت: فاز اول پروژه تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج نیز در ماه جاری افتتاح می شود.

وی با اشاره به توسعه ظرفیت های فرهنگی استان از پیشرفت ۹۵ درصدی موزه شهر یاسوج خبر داد و افزود: این پروژه نیز در آینده ای نزدیک افتتاح می شود و در مجموع پروژه های بسیار مناسبی در شهرستان بویراحمد محقق می شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد همچنین با اشاره به اجرای پروژه های مختلف در روستاهای شهرستان اظهار داشت: در بخش توسعه روستایی نیز نگاه ما بر توزیع عدالت محور خدمات بوده و در همین راستا برای اجرای طرح های هادی روستاهای مختلف شهرستان تخصیص اعتبار داشته ایم.

کناری اضافه کرد: جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز هدفگذاری های مختلفی را داشته و تلاش می شود که بر اساس مصوبات نسبت به تحقق این موارد اقدام شود.

انتهای پیام/ب

افتتاح بیمارستان جدید یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.