بازداشت ۶ سرکرده باند‌های کلان و بین المللی مواد مخدر در کهنوج

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ سرکرده اصلی باند‌های بین المللی و کلان قاچاق مواد مخدر به همراه ۵۵ قاچاقچی دستگیر و روانه زندان شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مجید سیمی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج  گفت:طی ۵ ماهه‌ی گذشته سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان و ماموران پلیس طی چندین عملیات مختلف که عمدتا به صورت مسلحانه صورت پذیرفته  موفق به کشف بالغ بر ۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم تریاک و همچنین ۹۶ کیلوگرم هروئین و دستگیری ۶ سرکرده اصلی باند‌های بین المللی و کلان قاچاق مواد مخدر به همراه ۵۵ قاچاقچی شده اند.

وی افزود:در این رابطه ۱۵ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری، ۲ قبضه سلاح شکاری به همراه سایر تجهیزات لجستیکی از جمله ۶۸ دستگاه خودروی سواری، وانت و کامیون از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

سیمی به موضوع مبارزه با خرده فروشان موادمخدر در کنار مبارزه با باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر اشاره کرد و افزود:در راستای مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر ۵۸ توزیع کننده فعال موادمخدر در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر شده اند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج گفت:با دستور دادستانی ۵۰ مکان توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان پلمب گردیده است.

این مقام قضائی همچنین از بازداشت یک تولید کننده مواد مخدر صنعتی شیشه نیز در این شهرستان خبر داد و گفت:از متهم بالغ بر یک کیلوگرم شیشه کشف و کارگاه تولید مواد مخدر نیز پلمب گردیده است.

وی با بیان اینکه عمدتا قاچاقچیان باند‌های موادمخدر قصد انتقال محموله‌های کلان را از پهنای جغرافیایی استان کرمان به سایر نقاط کشور را دارند، گفت: کرمان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر کشور است و مردم و مسئولان جنوب استان کرمان هزینه بسیار سنگینی را در راه مبارزه با مواد مخدر پرداخت کردند.
انتهای پیام/ی

بازداشت یک تولید کننده شیشه در کهنوج

برچسب ها: دادگستری ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار