معرفی کامل عنبر نسارا + خواص، نحوه مصرف و مراقبت‌های لازم پس از استفاده

عنبر نسارا، ماده‌ای در ظاهر بی ارزشاست غافل از آنکه این ماده مدت‌هاست در طب سنتی کارایی دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  عنبر نسارا، ماده‌ای در ظاهر بی ارزش که تنها می‌تواند بعنوان کود حیوانی کاربرد داشته باشد غافل از آنکه این ماده به ظاهر بی ارزش مدت هاست جای خود را در طب سنتی پیدا کرده است و در درمان بسیاری از بیماری‌ها بخصوص بیماری‌های عفونی کاربرد دارد.

در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد در این مطلب به معرفی عنبر نسارا و تمامی مواردی که در زمان استفاده از آن باید رعایت شود بپردازد، پس پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

اسرار نهفته در سرگین الاغ ماده! / معرفی عنبر نسارا + خواص، نحوه مصرف و مراقبت‌های لازم پس از استفاده از مدفوع الاغ

 

عنبر نسارا چیست؟

عنبر نسارا سرگین الاغ ماده‌ای است که در بهار جمع آوری می‌شود و از خواص دارویی عجیبی برخوردار است.

این ماده به ظاهر مشمئز کننده بهترین دارو برای خشک کردن زخم‌های عمیق ناشی از جراحت و سوختگی است. از این ماده برای درمان عفونت‌های داخلی و خارجی گوش و همچنین درمان زخم‌های دهان مانند آفت استفاده می‌شود.

ابن سینا دود عنبر نسارا برای کاهش طول دوره‌ی قاعدگی و کم کردن خونریزی‌های ماهیانه در زنان تجویز می‌کرده است!


ببینید: عنبر نسارا، پرخاصیت‌ترین مدفوع جهان


دود عنبر نسارا یکی از بهترین درمان‌های سینوزیت‌های مزمن، سرما خوردگی، عفونت‌های واژینال و درمان انواع زخم‌های عفونی و غیر عفونی است.

بزرگتر‌ها یادشان می‌آید که این ماده در چندین سال قبل برای درمان و بهبود زخم ختنه استفاده می‌شد. برخی گوش درد را با دود سیگار آرام می‌کردند، غافل از این که دود سیگار منفعت دود عنبر نسا را ندارد.

شواهد نشان می‌دهد که دود گیاهان نه فقط در ایران، بلکه در حدود ۵۰ کشور دیگر دنیا کاربرد دارد و بسیار رایج است!

اسرار نهفته در سرگین الاغ ماده! / معرفی عنبر نسارا + خواص، نحوه مصرف و مراقبت‌های لازم پس از استفاده از مدفوع الاغ

ترکیبات تشکیل دهنده عنبر نسارا

در یک آزمایش در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجزای عنبر نساء با استفاده از روش کروماتوگرافی و با استفاده از دستگاه GC-MS از یکدیگر جدا شدند.

این اجزا شامل هگزان، استیک اسید، آکونیتین، بتا کاروتن، دی متیل آمین بوده است که عمدتا شامل خواص آنتی اکسیدانی، آنتی باکتریال، ضد قارچ و ضد التهابی هستند.

برخی از این اجزا نیز در درمان نورالرژی، روماتیسم، خونریزی‌های مویرگی و خارجی و اختلالات پوستی استفاده می‌شوند!

با وجود چنین ترکیباتی و دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی، آنتی باکتریال، ضد قارچ و ضد التهابی پشکل ماچلاغ دارویی بی نظیر جهت استعمال خارجی است که استفاده از آن در درمان مشکلات زیر کارایی اثبات شده و موثری دارد.

در یک آزمایش درون کشتگاهی از دود عنبر نسا به عنوان یک دهانشویه استفاده شد.

نتایج نشان دهنده وجود خواص ضد میکروبی و ضد باکتریایی دود عنبر نسا بود که موجب مهار رشد میکروب‌ها و باکتری‌های استرپتوکوکوس موتانس، استرپتوکوک سالیواریوس و استرپتوکوک گشت.

یعنی عنبر نساء دقیقا مانند دهانشویه کلرهگزیدین در برابر باکتری‌های موجود در دهان عمل کرده بود.

دهانشویه‌ی CHX دارای فعالیت ضد باکتری قوی در برابر میکروارگانیسم مختلف دهان است، اما عوارض جانبی جدی نیز به همراه دارد؛ بنابراین می‌توانید از دود عنبرنساء برای پیشگیری از پوسیدگی و بیماری‌های پریودنتال استفاده نمایید.

دود عنبر نساء همچنین موجب افزایش فعالیت نوتروفیل‌های خون و مبارزه بیشتر در برابر میکروب‌ها می‌شود.


بیشتر بدانید: بخور و نخورهای گوشتی از نظر طب سنتی!


آزمایشات نشان میدهد که بخور دود عنبر نسا به مدت حداقل ۶ ثانیه به طور قابل توجهی از رشد باکتری‌ها جلوگیری به عمل می‌آورد.

این یکی از آزمایشاتی است که بر روی دود عنبر نساء انجام شده و مسلما نیازمند انجام آزمایشات دقیق‌تر و تکمیلی است.

دود عنبر نساء یکی از بهترین درمان‌های سینوزیت‌های مزمن، سرما خوردگی، عفونت‌های واژینال و درمان انواع زخم‌های عفونی و غیر عفونی است.

همچنین برخی معتقدند که دود عنبر نساء فرآیند زایمان طبیعی را آسان‌تر خواهد کرد!

تجربه نشان می‌دهد که استفاده از دود عنبرنسا هیچ عوارض جانبی خاصی برای بدن ندارد.

اسرار نهفته در سرگین الاغ ماده! / معرفی عنبر نسارا + خواص، نحوه مصرف و مراقبت‌های لازم پس از استفاده از مدفوع الاغ

نگاهی کلی به خواص درمانی عنبر نسارا

کاهش حجم خونریزی در زمان پریود

کوتاه نمودن زمان پریود

درمان کننده عفونت‌های واژینال

تقویت کننده تار‌های صوتی

درمان کننده سینوزیت

درمان خارش‌های پوستی

بند آوردن خون دماغ

درمان کننده سرماخوردگی

بهترین درمان برای بیماری آسم

برطرف کننده زخم‌های چرکین

درمان بواسیر

تسهیل روند زایمان طبیعی

درمان صرع

پیشگیری از پوسیدگی دندان

درمان آفت دهان

اسرار نهفته در سرگین الاغ ماده! / معرفی عنبر نسارا + خواص، نحوه مصرف و مراقبت‌های لازم پس از استفاده از مدفوع الاغ

درمان بیماری‌های عفونی با عنبر نسارا

در کتب داروسازی طبّ قدیم، خواصّ دارویی انواع مدفوع و ادرار انسان و حیوانات مختلف شرح داده شده است. جالب آنجاست که این آثار درمانی به طور مکرّر تجربه شده است و در بسیاری موارد گره گشای درمان بیماری‌هایی بوده اند که در حالت عادّی درمان آن‌ها بسیار سخت است. برای مثال با مراجعه به یادداشت‌های مرحوم فقید عبدالله احمدیه موارد متعدّدی را می‌توان یافت که درد‌های شدید مفصلی و روماتیسمی را با ضماد سرگین گاو درمان نموده اند.

البتّه در کتب طبّی قدیم، حتّی آثار استفاده خوراکی! از این دارو‌ها هم ذکر شده است، امّا از آنجا که استفاده خوراکی آن‌ها در فقه ما حرام شمرده شده است – به استثنای ادرار شتر که با رعایت شرایط و از نظر بعضی فقها، قابل شرب است – ترجیح می‌دهم از این موارد عبور کنم و به سایر خواص عنبر نسارا بپردازم.

۱. دود دادن عنبر نسارا در محیط‌های بسته مثل فضای خانه، مانند اسفند اثر میکروب کشی قوی دارد و انجام گاهگاهی این کار به ویژه در فصول سرد، تاثیر قابل توجّهی در کاهش موارد بروز بیماری‌هایی مثل سرماخوردگی دارد؛ به ویژه اگر یکی از اعضای خانواده سرما خورده باشد می‌توان با این کار از افزایش بار ویروس در فضای محلّ زندگی کاست.


بیشتر بدانید: فیبروم چه نشانه‌هایی دارد؟ + علائم، انواع و راه‌های درمان


۲. استنشاق دود عنبر نسارا یکی از راه‌های مناسب برای درمان سینوزیت‌های مزمن و حاد و سرماخوردگی است. این کار در درمان سردرد‌های کهنه نیز موثّر است. برای این کار، عنبرنسارا را در یک اسفند دود کن ریخته روی شعله کم قرار داده دود متصاعد شده را استنشاق کنید.

۳. گرفتن مواضعی از بدن که دچار خارش است روی دود عنبر نسارا، یکی از روش‌های بسیار موثّر در کاهش انواع خارش هاست. همچنین این کار، برای درمان تاول‌ها و زخم‌های ترشّح دار نیز اثر مناسبی دارد. این روش یکی از بهترین روش‌های درمانی اگزما هم هست. همچنین این کار تاثیر بسیار خوبی در ترمیم سریع انواع زخم‌ها به ویژه زخم‌های سوختگی دارد.

۴. ضماد کردن مخلوط عنبر نسارا و سرکه روی پیشانی در درمان خون دماغ مفید است.

۵. به روش‌های ذیل می‌توان از عنبر نسارا برای کمک به درمان صرع استفاده کرد:

۵. ۱- استنشاق عصاره خشک آن با سرکه.

۵. ۲- استفاده از آب عنبر نسارای تازه به عنوان قطره بینی.

۶. پاشیدن پودر عنبر نسارای خشک بر روی انواع زخم‌های تازه، علاوه بر کمک به بهبودی آنها، خونریزی آن‌ها را نیز متوقّف می‌کند.

۷. دود دادن عنبرنسارا برای کاهش خونریزی و کوتاه کردن دوره عادت ماهیانه بانوان و درمان عفونت‌های واژینال مفید است. روش استفاده به این شرح است:

برای این کار ۲ الی ۳ عدد عنبر نسا را همراه با خاکشی و اسپند، روی کمی ذغال انداخته و گلدان سفالی که ته آن سوراخ داشته باشد را روی آن برگردانید، که در این صورت مانند دودکش می‌شود، لباس زیر خود را درآورده و دامن بلندی بپوشید و به حالت نیم خیز روی آن بایستید. البته این کار بدون خاکشی و اسپند هم موثر است. اگر هم حوصله ندارید می‌توانید بدون این تشریفات خاص درمان را انجام دهید. برای این کار کمی عنبرنسارا را روی اسفنددودکن روی شعله کم قرار داده بگذارید دودش به واژن بخورد.

این کار را ۲ روز قبل از زمان پریود، ۲ روز در زمان پریود و ۲ روز بعد از پریود انجام دهید.

۸. به همان شیوه فوق الذّکر، دود عنبرنسارا در درمان و و کاهش عوارض بواسیر هم بسیار موثر است.

عفونت‌های رحمی با چه علایمی شناخته می‌شود؟

در صورتی که هر یک از علایم ذکر شده را دارید شما مبتلا به عفونت رحمی هستید. برخی از این علایم به شرح زیر می‌باشند:

رنگ ترشح سفید و بد بو می‌شود

دهان بد بو می‌شود

ضعف در عملکرد تخمدان‌ها


بیشتر بدانید: درمان عفونت‌های شدید با یک راهکار ساده طب سنتی


لکه بینی بین دو قاعدگی

قهوه‌ای شدن ران‌ها

سفید شدن رنگ ادرار

عنبر نسارا و زخم دهانه رحم

استفاده از عنبر نسارا در درمان زخم دهانه رحم کاربرد موثری دارد. بدین منظور جهت استفاده از عنبر نسارا و درمان زخم دهانه رحم ۲ الی ۳ عدد عنبر نسا را با مقداری خاک شیر و اسپند، روی کمی ذغال گداخته بریزید و سپس یک گلدان سفالی که در انتها سوراخ است را بر روی زغال‌ها بگذارید تا دود ناشی از سوختن این ترکیبات از سوراخ گلدان خارج شود. اکنون جهت بخور دادن رحم خود لباس زیر خود را در بیاورید و دامن بلندی بپوشید و سپس به حالت نیم خیز بر روی سوراخ گلدان قرار گیرید و رحم خود را بدین وسیله بخور دهید. انجام این عمل در ۲ روز قبل و بعد از پریود بهترین راه شناخته شده و اثر بخش درمان عفونت‌های واژینال و زخم‌های رحمی است.

مراقبت‌های لازم پس از استفاده از مدفوع الاغ

استفاده از مدفوع الاغ تنها برای درمان عفونت‌های واژینال و زخم‌های رحمی است و در موارد درمان فیبروم‌ها و سایر مشکلات رحمی کاربردی ندارد. با استفاده از مدفوع الاغ ماده می‌توانید بدون فریز زخم‌های رحمی از شر آن‌ها راحت شوید. این روش روشی موثر و بدون عارضه در طب سنتی برای درمان عفونت‌ها است و نظر دکتر روازاده در مورد عنبر نسارا یا همان ماچه الاغ برای درمان عفونت‌ها به صورت استعمال خارجی مثبت است؛ بنابراین پس از استفاده از این ماده استحمام نکنید و از شست و شوی واژن با آب سرد جدا خودداری نمایید.

اسرار نهفته در سرگین الاغ ماده! / معرفی عنبر نسارا + خواص، نحوه مصرف و مراقبت‌های لازم پس از استفاده از مدفوع الاغ

چگونه بوی بد عنبر نسارا را از بین ببریم؟

برای این که بوی بد عنبر نسارا را از بین ببرید کافیست یک یا دو عدد عنبر نسارا را در داخل دستمال مرطوب آغشته به روغن اسطوخدوس و گلاب بپیچانید و به مدت دو الی سه روز در جای تاریکی قرار دهید.


بیشتر بدانید: ۷ راهکار ساده طب سنتی برای «پُر شدن صورت»


سپس با سوزاندن آن و دود ناشی از سوختن آن محل زندگی خود را ضد عفونی کرده و عوامل بیماریزا را از محیط زندگیتان دور سازید.

روش تهیه عنبر نسارا

برای تهیه عنبر نسارا کافیست سری به یک عطاری معتبر نزدیک منزلتان بزنید و عنبر نسارا یا همان پشکل ماچلاغ را به راحتی تهیه و خریداری نمایید.

آیا استفاده از ماچه الاغ عوارضی دارد؟

با توجه به خواص درمانی ذکر شده می‌توان نتیجه گرفت که این محصول بدون عارضه بوده و در صورت مصرف صحیح و به جا از این ماده حیوانی دچار هیچ گونه مشکلی نخواهید شد. به طور قطع می‌توان گفت؛ ارزیابی‌ها و بررسی‌های انجام شده نشان دهنده موثر بودن این ماده است؛ بنابراین عوارض عنبر نسارا و مضرات عنبر نسارا در حد صفر است و شما می‌توانید جهت مقاصد درمانی با خیال راحت از آن استفاده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
اروین
۰۱:۲۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
فروشی دارم روستاهای کرمانشاه پست میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
من برای بیماران مبتلا به ایدز و ام اس استفاده کردم درمانشون کرد و حتی در مواردی نازایی رو هم درمان کرد نتایج این تحقیق رو در مقاله ای چاپ کردم
Www.ajabchiziyeinserginkhat.com
Iran (Islamic Republic of)
اسما
۰۵:۳۷ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
سلام من عفونت شدید گوش داشتم چندین بار دگزا زدم و کترو لاک برای درد و قوی ترین انتی بیوتیک تاوانکس ۷۵۰ رو مشرف میکردم کلی فایده ای نداشت شب اولی ک عنبرنسارا دود دادم واقعا معجزه کرد و گوشم باز شد و دردش نیم ساعت بعدش خوابید واقعا خوب بود حتما الاغ ماده باشه
Iran (Islamic Republic of)
اسما
۰۵:۳۷ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
ممنون از مطالب خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
اسما
۰۵:۳۷ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
مطالب اموزنده ای بود
Iran (Islamic Republic of)
اسما
۰۵:۳۷ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
حتما باید الاغ ماده باشه
Iran (Islamic Republic of)
اسما
۰۵:۳۷ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
عنبر نسا برای عفونت عالیه
Iran (Islamic Republic of)
اسما
۰۵:۳۶ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
عنبر نسا برای درمان عفونت ها خیلی خوبه
Germany
اسما
۰۵:۳۶ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
از کجا میشه تهیه کرد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
المیرا
۲۳:۳۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
سلام من عفونت ادرار وواژینال داشتم ۵ روز و۵ شب بود که از درد وخارش خواب نداشتم یک بار دو د عنبر نسا استفاده کردم دیگه خارش ودرد ندارم بلا فاصله خوب شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
بنظر من برای درمان سینوزیت عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
بنام خدا از شما زحمتکشان محترم که این مطالب خوب را تهیه نمودید وما را راهنمایی نمودید متشکرم لطفا دستور میزان آنرا بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
عابدی هستم ازابادان
۱۴:۲۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
من استفاده کردم خیلی خیلی عالی بود ممنون ازراهنمایی شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
عنبرنسا من استفاده کردم خیلی خیلی عالی بود ممنون از راهنمایی شما
Iran (Islamic Republic of)
افلاطون رحیمی
۱۵:۵۷ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
من با دکترها کاری ندارم ولی عنبر نسا خوبه دکترا هرچی داروی شیمیایی تجویز میکنن آنتی بیوتیکها هم تا میتونن به بدن ضرر میرسونن
Iran (Islamic Republic of)
شیر الاغ خیلی خوبه حتی. برای اسم
۰۰:۳۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
شیر الاغ خیلی خوبه حتی برای اسم
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۲۲:۲۷ ۲۴ تير ۱۴۰۲
سلام دوستان، یک مقطعی خیلی شنا میرفتم، عفونت گوش گرفتم بدجوری، دکتر و آنتی بیوتیک هم ک اثر نداشت، فقط ۲ مرتبه دو شب پشت هم عنبرنسارا دود دادم، عالییییی جواب گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۲ تير ۱۴۰۲
یک داروی بسیاااارعالی برای درمان سرطان است این را بر اساس تجربه ی سرطان مادرشوهرم که دکترا جوابش کردن ولی با جوشاندن این داروی گیاهی طبیعی وخوردن ناشتا به مدت بک هفته زندگی دوباره بهش داده شد ای کاش کشف بشه و در صنعت درمان استفاده بشه فوق العادس ، این هم بگم بعد از مصرف تا چندروز استفراغ میکرد و هرچه عفونت داخل بدنش بود خارج شد .
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۲:۰۶ ۰۱ تير ۱۴۰۲
عالی خدایش معجزه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۲:۰۶ ۰۱ تير ۱۴۰۲
عالی خدایش معجزه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
برای کیست تخمدان هم ازش استفاده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
من دیدم باهاش کیست تخمدان رو آب می کنند ولی متاسفانه بعد از مدتی برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
سلام استفاده از انبرنسا هیچ ضرری نداردو بسیار درمانگر خوبیست سینوزیت داشتم سه شبه خوبم کرد
Iran (Islamic Republic of)
MH MA
۱۳:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام من خودم اهل روستاهستم ویک دامدارهستم ولی تمام این تعریفات که ازپشگل الاغ ماده بنام عنبرنسارایادکردند دروغه چراکه عنبرنسارابه پشگل الاغ ماده ای گفته میشود که این الاغ ماده ازاول تولدش 18ماه بیشترنگذشته باشد چراکه ماده الاغها بعداز18ماه آماده جفت گیری میشوند ودر24ماهگی یاهمان دوسال تمام اقدام به آبستنی مینمایند بنابه گفته قدیمییهای ایل میفرمودند که عنبرنساراپشکل الاغ ماده 18ماه تا24ماهیست که هنوز اقدام به جفتگیری وآبستنی نکرده باشد واگررنگ این الاغ 18ماهه تا24ماهه سیاه یکدست یاسیاه مایل به کبود ویاسبزرنگ یعنی سیاه باموهای سفیدی که دربین موهایش هست باشدبهترهست حالاچرااین 18الی 24ماهگی رادرطب سنتی انتخاب کردند دلیلش این هست که شیربه پستان الاغ نیامده باشد چراکه شیرهرموجودی جهت تشکیل شدن درپستان ازبین سرگین و رگهای خونی میگذرد که شیرخودش باعث شفافییت وبهبودی درمسمومییت هست یعنی اگرالاغی شیردارشد عنبرنسارای آن به دلیل عبورشیرازکنارعنبرنساراباعث پاک شدن تمام خاصییتهای آن منجمله دراصطلاح امروزی خاصییت آنتی اکسیدانی وخاصییت آنتی باکتریالی وضدقارچی آن میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
قرایی
۰۹:۴۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام دوستان حواستون جمع باشه همه اینارو گقته که وسطش بنویسه ادرار شتر خوردنش حلال هست.وگرنه دود عنبر نسارا از ثدیم خوب بوده و همه میدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۷ دی ۱۴۰۰
من استفاده کردم فایدی ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۲ دی ۱۴۰۰
سلام
من عنبر نسارا نیاز دارم اما از عطاریهای معتبر هم ک میپرسم میگن والا ما نمیدونیم از شرکت برامون میارن و نمیتونیم صددر صد تضمین بدیم ک مال الاغ ماده باشه .
نمیدونم از کجا تهیه کنم ک واقعا مال الاغ ماده باشه
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۰:۰۴ ۲۱ دی ۱۴۰۰
سلام عنبر نسا واقعا عالیه من زایمان کرده بودم بعد یکی خانواده ای شوهرم اومدن خونمون ومن سزارین بودم عطر زده بودن وامدن خونمون بخیه هام عفونت کردن ک نمیتونستم از جام بلند بشم حتی نمیتونستم صاف بایستم بعد دو روز عنبر نسا دود دادم خوب خوب شدم خداراشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۰ دی ۱۴۰۰
مامانم عنبر نساع را قاطی شربت دیفین کرده است و همینطور در نوشابه میخواستم بدونم که هیچ عوارضی ندارد لطفاً جواب دهید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام عنبر نسارا خوراکی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۳ دی ۱۴۰۰
سلام من دو تا فرزند ۸ و۱۸ ساله ام آبله مرعان گرفتند وبه شدت خارش پوست داشتند روزی سه دفعه دود عنبر نسا بهشان می دادم دو روزه خوب شدند و هیچ لکی روی پو ستشان ایجاد نکرد
Iran (Islamic Republic of)
فیروزه
۱۶:۰۹ ۱۲ دی ۱۴۰۰
پس با این حساب پزشک های محترم باید برن کشک بسابن .این چرندیات چیه تحویل مردم میدین .؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۰:۴۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
من خودم هم اعتقاد نداشتم و با کراهت دودش را به زخمم دادم باور کردنی نبود فوری خوب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۸ ۱۱ دی ۱۴۰۰
عنبر نسارا برا کیست و نامنظم بودن قاعدگی هم خوبه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۰ دی ۱۴۰۰
سلام درمورد عنبر نسا فرقی نمیکنه که الاغ باردار باشه یا نه من شنیدم که بچه اولاغ تازه به دنیا آمده عنبر نسا ش خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۷ دی ۱۴۰۰
سلام بسیار عالیست من حتی کرونا روهم با اون درمان کردم
Turkey
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۶ دی ۱۴۰۰
سلام من دو روزه سرماخوردگی خیلی شدید گرفتم. ترکیه هستم. یکی از دوستام یخورده عنبر نسا بهم داده. منم تو پوکه سیگار کردم کشیدم. آیا ضرر نداره؟ دودشم حتی نگه داشتم تو سینم بعد دادم بیرون. یکی گفت اینکارو کنم. ممنونم اگه بهم بگید. چون حالم خیلی بده عفونت شدید داره گلوم
Iran (Islamic Republic of)
خارستانی
۱۹:۴۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ن گلم هیچ ضرری نداره عنبر نسا عالیه برا هر دردی ک عفونت داخلش باشه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۰:۳۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
سلام. وقت بخیر. میخواستم بپرسم استفاده از عنبرنسارا بصورتی که عنبرنسارا رو توی یه ظرف بجوشونیم و بعد آب حاصل از جوشونده‌رو برای کسی که جراحی کرده استفاده کنیم ضرر داره یا نه؟ چون یه نفر رو دیدم که اینکارو میکرد و برای برادرش که جراحی کرده بود و یه لوله از شکمش آورده بودن بیرون که توی اون لوله با سرنگ بزرگ آب جوشونده عنبرنسارا رو تزریق میکرد و میگفت که اینکار عفونت رو از بین میبره. لطفا جواب بذین که اینکار درسته؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا دهقان
۲۳:۱۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
عالی خوب
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۲:۱۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
ببخشید ،من یه سوال مهم دارم میشه خواهش کنم جواب بدین منه خانوم خونریزی خیلی شدید و لخته لخته دارم ولی هر کاری کردم پیش هر دکتری رفتم خوب نشد عنبر نسا خوب میکنه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۳:۳۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
سلام من دخترم با پوشک بدجوری شده بود انگار با آب جوش سوخته بود باسنش پر از تاول شده بود هر روز چند بار دود می‌دادیم و پماد سوختگی زدیم بر طرف شد
India
پروانه
۱۲:۴۰ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
آیا دود عنبرنسارا برای درمان کیست مویی تاثیر داره؟
Iran (Islamic Republic of)
نسرین
۱۹:۴۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
در بارداری برای عفونت زنان استفاده کردم آیا ضرر دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۷:۰۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
سلام ، من هماتوم گوش گرفتم ، لاله گوشم مثل گوش کشتی گیرا شد ، دکتر گفت بیا جراحی کنم برات ، منم با پیشنهاد یکی از دوستام یک تکه از عنبر نسا رو توی اسپند دود کن میذارم و وقتی حسابی دود میکنه میندازم توی لیوان و به گوشم میچسبونم والبته سرم رو به طرف لیوان خم میکنم که گوشم نسوزه و فقط دود متمرکز به ورم گوشم بخوره ، الحمدلله داره ورم میخوابه ، روزی دو سه بار این کار رو میکنم ، تسکین دهنده ی عالی برای گوش هست . خدارو شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
من اعتقادی به مصرف عنبر نسا نداشتم ، و استفاده از ان را کاری مضحک و بیفایده میدانستم البته تا کنون هم استفاده نکردم ۱۵ سال پیش یکی از بستگان بعلت شکستگی مچ پا پلاتین کار گذاشته بودن و پس از خارج کردن پلاتین محل ترمیم شده مجددا پس از ۶ ،۷ سال دچار عفونت شد ، به پزشک مراجعه کرده بود باتعطیلات نوروز مصادف شده بود و پزشک به مسافرت خارج رفته بود و نوبت بعد از عید داده بود ،. یکی از خانمهای بزرگ فامیل با همین عنبر نسا دودکردن ضخم عفونتی رو معالجه کرد ، که اصلا برای ما قابل باور نبود چرا که پزشک صحبت از اتاق عمل و چندین ملیون هزینه و...‌ کرده بود و در عین ناباوری با عنبر نسا بدون دردسر و راحت مداوا شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
ما خودمون واسه سرما خوردگی از عنبر نسا خیلی استفاده میکنیم و درمان ماشین‌های عفونت خیلی خوبه باید با بینیتون دود رو به داخل ببرید و از بینی سواله گلو یا به سر میره عفونت و میکروب چرک هرجا که باشه دود عنبر نسا همون جا میره
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۴:۳۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
سلام من آسم خفیف دارم آیا عنبرنسارا برای درمانش جواب میده
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۲۲ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
سلام، آیا برای درمان زگیل تناسلی و از بین بردن ویروس عامل زگیل موثر است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام پام تعادل ندارن به نظرتون عادیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام من که از دود عنبر نسارا برای عفونت رحم استفاده کردم بعد اتمام کار وقتی راه میرفتم احساس میکردم پام تعادل ندارن به نظرتون عادیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
سلام ایا برام بیماری صرع هم کمک مینکه
اخه راستش شنیدم جوشونده اون خیلی تاثیر داره
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۱۴:۰۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۱۴:۰۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۰۶ ۲۶ دی ۱۳۹۹
سلام برا مابیپولها داروی خوبیه بازم شکر
Netherlands
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۶ دی ۱۳۹۹
داروهای خارجی و واکسن فایزر برای نورچشمی ها ، دود عنبرنسارا برای ما.
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۲۲:۲۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
چيو به چي ربط ميدي؟ حالت خوبه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۱ دی ۱۳۹۹
با درود خدمت دوستان گرامی، دو ماه درگیر شدید درد زونای چشمی بودم صبحها آنقدر سردرد شدید داشتم که هر مسکن قوی استفاده می‌کردم سردردم خوب نمیشد تا آنکه به پیشنهاد یکی از از دوستان بوخور انبرنسا استفاده کردم خوشبختانه سردردم کاملا خوب شد بیماریهایی که سردرد شدید دارند حتما بوخور انبرنسا استفاده کنند قطعا نتیجه دلخواه را می‌گیرند انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۱۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
دمتون گرم اطلاعات جامع ومفیدی دادین.سپاس ازشما
Japan
حسن ولیخانی
۲۰:۱۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
بنده شنیدم که نوع خوب وکارارایی عنبرنسا مربوط به الاغی که تازه زایمان کرده است. درسته لطفا راهنمایی کنید ممنون ازاطف شما.
Iran (Islamic Republic of)
عثمان غفوری
۲۳:۲۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
بسیار عالیست ازجمع آوری اطلاعات عنبرانسا تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۲:۲۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
سلام آیا واقعا عنبرالنساء واسه عفونت خوبه
Norway
اشکان
۲۱:۲۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
برای سینوزیت حاد واقعا معجزه میکنه حتما کسانی که از این درد رنج میبرن استفاده کنند...
Iran (Islamic Republic of)
خانم خزای
۱۳:۵۲ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
ممنونم از راهنمای خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
A.m
۲۱:۲۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
من همیشه از عنبر نسارا برای میگرن ،سرماخوردگی، و عفونتهای زنانگی استفاده میکنم همه جوره انتی بیوتیکی هست هیچ عفونت در بدن نمیزاره توصیه من اینه خانمهای عزیز از عنبر نسارا استفاده کنن
Iran (Islamic Republic of)
فریده
۰۲:۳۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
با سلام من هر وقت عنبر نساء دود میکنم سردرد شدید میگیرم دقیقا کاسه ی سرم درد میگیره لطفا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۵ تير ۱۳۹۹
سلام عنبر نسا برای دختر ضررداره؟
Iran (Islamic Republic of)
شیرین
۲۰:۰۴ ۱۸ تير ۱۳۹۹
باسلام ایا عنبرالنسا فیبروم را درمان میکند ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۳:۳۸ ۱۸ تير ۱۳۹۹
چطوری میشه ازعنبر نسارا برای مو استفاده کرد ایا واقعا تاثیر داره کی تا حالا استفاده کرده
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی کلانتری
۱۷:۱۲ ۰۷ تير ۱۳۹۹
باسلام،آیا رنگ الاغ(سفید یامشکی)تاثیری بر کیفیتش داره؟درسته ک میگن مشکی بهتره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۱۱ تير ۱۴۰۰
فقط باید مشکی باش عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
ایا عنبرنسا بواسیر را مداوا میکند...؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
من سردرد داشتم از دود عنبر نسااستفاده کردم خوب شد سردردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
با سلام
از بچه گی سینوزیت داشتم طوریکه سالی چند بار عفونی میشه
سال ۹۵ رفتیم راهپیمایی اربعین خارش کام و گلو دوره ای هم گرفتم که خیلی آزار دهنده شده دیگه چند وقت یکبار کام دهنم و گوشام و گلوم میخاره اینقدر امسال حساس شده که حتی گرده درخت و گلها هم باعث تحریکم میشه تا اینکه موضوع عنبر نسارا رو از یکی از بستگان شنیدم گفت یه خانمی بعد از اینکه کلی اذیت شده و دکترا کلی انتی بیوتیک بی فایده براش تجویز کردن استفاده میکنه از ببنیش دو تا کرم کوچیک میفته و راحت میشه اونم میبره به دکتر نشون میده میخوام استفاده کنم منم چون بازخوردش اینجام مثبته.
Iran (Islamic Republic of)
Nasim
۱۸:۲۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام عنبر نسا برای بواسیر هم خوبه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
من تازشو دارم هرکی خواست بیاد بدمش رایگان
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۲۰:۱۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
ارسالش چجوریه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۶:۱۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
سلام
عنبر نساءخیلی مفیده اما باعث سودجویی نشه
داروگیاهیا دارن
تو روستاهاهم که فراوونه
مدفوع الاغ ماده.اصل وغیراصل نداره
توفصل بهارهم خوبه بگیرین
بااسفنددود کن، پیپ و...میشه استفاده کرد
درضمن فواید عنبرنسارو ازسایت یاداروگیاهی بگیرین استفاده کنین
جسموروح همه تون سلامت✋
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۴۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
عنبرنسارا رو خورد کنید. داخل یه شیشه ی کوچیک بریزیدش. یه میخ کاملا داغ و سرخ شده رو داخلش بندازید و درب اش رو بندید. بعد شیشه رو کنار گوشتون که درد می کنه بگیرید و درب اش رو باز کنید و سریع به گوش بچسبونید و حدود دو سه دقیقه نگهش دارید.
من برای گوش درد بچه ام این کار رو کردم. قربون خدا برم
Iran (Islamic Republic of)
آسیه
۲۰:۰۸ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
من سینوزیت دارم و امسال از پاییز تا آخر زمستان در عذاب بودم، مدام حدقه چشمام و پیشانی و اطراف بینیم درد میکرد، موقع خواب سردردم بیشتر میشد، گاهی کیسه آبگرم رو صورتم میگذاشتم. یکبار صبح عنبرنسارا رو توی اسفند دود کن دود کردم بعدشم بلافاصله رفتم حمام چون تمام لباسام بو گرفته بود، داخل حمام کلی چرک و عفونت از بینیم خارج شد، همونجا احساس کردم چشمام آرامش گرفت، بخدا تا شب تمام درد صورتم از بین رفت، انقدر جوگیر شدم که فرداشم همینکارو کردم اما متاسفانه لخته خون از بینیم خارج میشد، یکی دوبارم بعدش خون دماغ شدم فکر کنم زیاده روی کردم. ولی دردم به کل از بین رفت
Iran (Islamic Republic of)
پریسا احمدی
۱۹:۲۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
من سینوزیت دارم خیلی اذیتم میکنه
Netherlands
پریا
۱۷:۳۲ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام ازنظر منم عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
فروشی دارم مشهد
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۶:۰۸ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید.من کیست مویی(سینوس)عمل کردم وقت پانسمان اذیت میشم چون بخیه نداره عفونتم میکنه میخاستم بدونم خوبه.مرسی.تروخدا جواب بدین چون خیلی بده مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
روزی ۱ عدد ناشتا با شیر تازه میل شود
Iran (Islamic Republic of)
مایکل
۰۲:۰۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام .عالیه .ودیگرهیچ
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۳۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
عمرا من استفاده کنم اخه در نجس که شفا نیست
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۹:۴۳ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
نجس نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
در فصل بهار الاغ علف های تازه میخوره و اونا رو پس میده شما در حقیقت داری بهترین علفهای دارویی رو رایگان دود میکنی ضمنا نجس نیست
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۲:۰۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام دستورش برا عفونت گوش چطوره؟ چندروز استفاده بشه جواب میده هربار چند دقیقه و چطور؟
Iran (Islamic Republic of)
Negar
۱۰:۰۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
پسر من دوماه و نیمشه خیلی سرفه میزد اینقد سینش صدا میداد بردم دکتر دارو داد دوره کامل نکرم هرکی هم یه چیزی میگف بده بخوره ولی من هیچی بهش ندادم فقط هرروز صبح و عصر یکم عنبرنسا تو خونه دود میکردم و دررا رو می‌بستم ک بوش تو خونه بمونه حالا خوب شده، بنظرم یه داروی عجیب و جادوییه
Iran (Islamic Republic of)
سما
۱۷:۳۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
من ۸ ماه میرم دکترواس عفونت وزخم رحم کلی هزینه کردم تاثیرنداشت داروی گیاهی واسم عنبرنسا پیشنهاددادالان نظرهاروخوندم تشویق شدم میرم امتحان کنم ایشاله نتیجه بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
صد درصد نتیجه میگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
خیلی عالیه، من علائم آنفولانزای شدید داشتم ،چندشب عنبر نسا دود دادم خیلی خوب شدم. ....خدایا شکرت عجب چیزی آفریدی به اندازه ۱۰تا پنی سیلین کارمیکنه. ارزان ،کارآمدوموثر،استفاده راحت
Iran (Islamic Republic of)
زمانی
۱۳:۴۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
مفید بودن عنبر نسا به خاطر خوراک اولاغ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
من برای کرونا استفاده کردم تا هم خانه ضد عفونی شود به نظر من تاثیر مثبت داشته به نظر شما چی خوب استفاده از این عنبر نسارا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
پسر معجزه میکنه ، الان استفاده کردم ، علایم انفولانزا دارم ، نمی دونم انفولانزاست یا کرونا ، عفونت ریه رو میدونم دارم ، بدن درد دارم ، بخور زدم از این رو به اون رو شدم، واقعا خدایا عزمتتو شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
من برای سرماخوردگی وسرفه استفاده کردم خیلی عالیه به جرات میتونم بگم واقعا معجزه میکنه فقط به شرط اینکه عنبر نسارا اصل باشه حتی برای عفونت واژن حرف اول رو میذنه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۳۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
با سلام افراط در استنشاق عنبر نسارا باعث سر درد و گیجی میشه روش مصرف در نوع بیماری اصول و شرایطی دارد که رعایت اصول شرط درمان است
Iran (Islamic Republic of)
سپهرک
۲۳:۳۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
درود ،
برا کرونا استفاده کنیم ، احتمال داره خوب باشه!؟
Iran (Islamic Republic of)
ارزو
۲۳:۰۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ایا برای کرونا خوبه؟
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۱۱:۰۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام من واسه عفونت رحم استفاده کردم،ولی چون میگرن دارم دودشم استنشاق کردم ولی چندساعت بعد شدید سرم درد گرفت همراه با تهوع،آیا میتونم دوباره استفاده کنم،واسه هردرمورد؟؟؟یا اینکه شاید حساسیت باشه؟؟لطفا راهنمایی بفرمایید.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۳:۵۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
تشکر ازاین همه اطلاعات
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۲۲:۲۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
عالی
Iran (Islamic Republic of)
من
۰۷:۱۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
من چند روزیه عفونت شدید ریه دارم.. تب شدید سقف دهنمو گلمو زخم کرده بود
دیشب کشیدم دودشو

امروز صبح معجزه شو دیدم
Iran (Islamic Republic of)
پریساواقعا خوب شدی
۱۹:۱۶ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
واقعا خوب شدی
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۳:۳۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
سلام من عفونت دندان داشتم عنبر نسارا با قلیون کشیدم خدا را شکر خوب شدم
Iran (Islamic Republic of)
شاهین صبوری
۱۲:۱۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
منکر خواص عالی این ماده دارویی نیستم....اما استنشاق دود مسلما باعث اسیب به ریه خواهد شد،و شمایی که نوشتید هیچ ضرری نداره،مطمئنا اشتباه کردید....شاید هم مطالعه ای نشده رو این موضوع،اما قطعا استنشاق دود حاصل از سوختن یک مدفوع بی ضرر نخواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۷:۳۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
عزیزی من قرار نیست که هر روز مصرف کنی، دود سیگار نیست که 4 هزار ماده شیمیایی توش باشه
میتونی استفاده نکنی و بجاش پنی سیلین بزنی
Switzerland
سلام
۱۱:۳۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
من مشکل عفونت گوش و اگزمای گوش دارم مدتهاس دکتر میرم تاحدی خوب میش م دوباره عود میکنه . آیا عنبر نسا اثر داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
کلا قاتل عفونتهاس قربون خدا برم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۱:۰۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
من عفونت قارچیِ سینوسی داشتم ...
دکترهای مافیا همۀ داروها رو برام تجویز کردند و بدتر شد !
فقط دوبار از عنبرنسا استفاده کردم و معجزه دیدم
Iran (Islamic Republic of)
آنی
۰۰:۵۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
اگه بعد از دود دادن عنبر نسا استحمام کنیم چیزی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
نه
والا من موندم از کسانی که میگن بوی بد داره
دقییقا بوی دهات میده بوی گلها وعلفهای تاره دشت و دمن
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۱۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
من که اوضاع شش و ریه هام وخیمه .دکترم نرفتم یا سل دارم یا ذات الریه یا سرطان معلوم نیست و سرفه ها وحشتناک و سینه پر از چرک.یه نیم ساعت پیش کشیدم سرفه هام کمتر شده فعلا
Iran (Islamic Republic of)
ماریلا
۱۵:۲۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
به نظرم یه سری به دکتر بزنید و تست کرونا بدید.این ها بیشتر علائم کرونا ست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
گیریم کرونا باشه الکی دکتر نرین تا وقتی راحت نفس میکشی و به اکسیژن نیاز نداری لطفا عنبررنسارا را حتما سه مرتبه دود کنین ترجیحا در حمام که کوچک باشه محیط
نتیجه ۲۰۰در ۱۰۰میبینین
ضمنا از زنجبیل هم جوشونده وهم ضمادش استفاده کنین و بقدرت خدا ایمان بیارین
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۲۱:۴۵ ۲۶ دی ۱۳۹۸
اگه عنبر نسارا تازه باشه منظورم خشک نباشه ضمادی برای سر هم از ریزش جلوگیری میکند هم موهای پورز رو ضخیم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۰۲:۴۷ ۱۷ تير ۱۳۹۹
مطمئن هستین شما
۱۲۳
آخرین اخبار