چطور می‌توانیم سحر را باطل کنیم؟/راهکار‌هایی برای ابطال سحر و طلسم

سحر، جادو، بسته شدن بخت، سیاهی و خرافات؛ این‌ها عباراتی است که در زندگی روزمره ما دهان به دهان می‌چرخد که برخی به آن اعتقاد دارند و برخی خیر.

ممکن است برخی از ما به سحر و جادو اعتقاد داشته باشیم و برخی نه. اما آنچه مشخص است، این است که سحر و جادو این روزها در زندگی عده ای از مردم وارد شده و تاثیراتی را هم بر آن گذاشته است. ظاهراً در قرآن نیز اشاره‌ای به آن شده است که باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا امروز پیرامون سحر در قرآن و راهکار‌هایی برای ابطال آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد، پس با ما همراه باشید.

///

سحر در قرآن

سحر در لغت به معنای انجام کاری باطل است که به شکل حق درآمده که به آن خدعه نیز گفته می‌شود.

همچنین به هر چیزی که سبب آن پنهان و دقیق و ظریف باشد، اطلاق می‌گردد. سحر در اصطلاح، مجموعه باورها، اعمال، فنون و روش‌هایی است که گمان می‌رود می‌توان با بکارگیری آن شرایط طبیعی و فراطبیعی را دگرگون نمود و بدین ترتیب به اهدافی دست یافت. در قرآن کریم ۶۶ آیه به سحر و ساحری اختصاص دارد. یکی از آیاتی که از سحر و جادو سخن گفته است، آیه ۱۰۲ سوره بقره است:

«وَ اتَّبَعُواْ مَا تَتْلُواْ الشَّیَاطِینُ عَلیَ‏ مُلْکِ سُلَیْمَنَ وَ مَا کَفَرَ سُلَیْمَنُ وَ لَاکِنَّ الشَّیَطِینَ کَفَرُواْ یُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَ مَا أُنزِلَ عَلیَ الْمَلَکَینْ‏ِ بِبَابِلَ هَرُوتَ وَ مَرُوتَ وَ مَا یُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتیَ‏ یَقُولَا إِنَّمَا نحَْنُ فِتْنَةٌ فَلَا تَکْفُرْ فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا یُفَرِّقُونَ بِهِ بَینْ‏َ الْمَرْءِ وَ زَوْجِهِ وَ مَا هُم بِضَارِّینَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ وَ یَتَعَلَّمُونَ مَا یَضُرُّهُمْ وَ لَا یَنفَعُهُمْ وَ لَقَدْ عَلِمُواْ لَمَنِ اشْترََئهُ مَا لَهُ فیِ الاَْخِرَةِ مِنْ خَلَاقٍ وَ لَبِئْسَ مَا شَرَوْاْ بِهِ أَنفُسَهُمْ لَوْ کَانُواْ یَعْلَمُون.»

و آنچه را که شیطان [صفت‏]ها در سلطنت سلیمان خوانده [و درس گرفته‏]بودند، پیروی کردند؛ و سلیمان کفر نورزید، لیکن آن شیطان [صفت‏]ها به کفر گراییدند که به مردم سحر می‏ آموختند؛ و [نیز از]آنچه بر آن دو فرشته، هاروت و ماروت، در بابِل فرو فرستاده شده بود [پیروی کردند]، با اینکه آن دو [فرشته‏]هیچ کس را تعلیم [سحر]نمی‏ کردند مگر آنکه [قبلًا به او]می‏ گفتند: «ما [وسیله‏]آزمایشی [برای شما]هستیم، پس زنهار کافر نشوی.» و [لی‏]آن‌ها از آن دو [فرشته‏]چیز‌هایی می‏ آموختند که به وسیله آن میان مرد و همسرش جدایی بیفکنند. هر چند بدون فرمان خدا نمی ‏توانستند به وسیله آن به احدی زیان برسانند؛ و [خلاصه‏]چیزی می‏ آموختند که برایشان زیان داشت، و سودی بدیشان نمی‏ رسانید؛ و قطعاً [یهودیان‏]دریافته بودند که هر کس خریدار این [متاع‏]باشد، در آخرت بهره‏‌ای ندارد. وه که چه بد بود آنچه به جان خریدند- اگر می‏ دانستند.


بیشتر بدانید: چگونه سحر و جادو را باطل کنیم؟/ احکام شرعی دعانویسی و فال‌گیری


این آیه از سحر و جادوگری در میان مردم بابل سخن می‌گوید و شاید تنها آیه‌ای است که به تاثیر داشتن سحر اشاره می‌کند، آنجا که بیان می‌کند ساحران بین زن و شوهر جدایی می‌انداختند. به همین دلیل برخی علما سحر بیان شده در این آیه را سحر موثر خوانده اند. اما در آیاتی دیگر به بی اثر بودن سحر اشاره شده است، مثلا در آیه ۱۱۶ سوره اعراف که از سحر ساحران فرعون سخن گفته شده است، می‌فرماید:

«قَالَ أَلْقُواْ فَلَمَّا أَلْقَوْاْ سَحَرُواْ أَعْینُ‏َ النَّاسِ وَ اسْترَْهَبُوهُمْ وَ جَاءُو بِسِحْرٍ عَظِیمٍ».

در عبارت «سَحَرُواْ أَعْینُ‏َ النَّاسِ» در این آیه اشاره شده که این ساحران تنها چشمان مردم را سحر کردند. یعنی با تلقین‌هایی که ساحران کرده بودند و صحنه سازی هایشان، این چنین در چشم مردم مجسم می‌شد که چوب‌ها جان گرفته اند.

مفسران درباره سحر و حقیقت داشتن آن دیدگاه‌های مختلفی دارند.

برخی آن را واقعی می‌دانند، برخی معتقدند آیات قرآن درباره حقیقی بودن یا نبودن آن سکوت کرده است، برخی نیز سحر را دارای اثر نمی‌دانند. اکثر مفسران اهل سنت مانند فخر رازی سحر را واقعی می‌دانند. در میان شیعیان نیز برخی مفسران مانند علامه طباطبایی و آیت الله مکارم سحر را حقیقی دانسته اند. اما آیت الله مکارم تاکید می‌کند که این آیات مشخص نمی‌کند تاثیر سحر تنها روانی است یا تاثیر جسمانی هم دارد.

///

راه‌هایی برای نجات از سحر و جادو!

به نظر شما چرا خدا از بین شرور که به صورت کلی بیان می‌کند، در سوره فلق فقط این سه تا شر را انتخاب کرده است؟

تاریکی، سحر و حسود؟

سوره فلق

«قل اعوذ برب الفلق» بگو پناه می‌برم به پروردگار سپیده دم (اعوذ یعنی پناه بردن از شئی هراسناک به موجودی نیرومند برای دفع شر)

«من شر ما خلق» از شر آنچه که آفریده است

«و من شر غاسق اذا وقب» از شر تاریکی آنگاه که فراگیر شود.


این مطلب را از دست ندهید: پاسخ سوال‌های شرعی خود را درباره احکام شرعی سحر و جادو، اینجا بخوانید


«و من شر نفاثات فی العقد» و از شر زنان جادوگر که به هنگام افسون کردن مردمان در گره‌های جادو سخت می‌دمند.

«و من شر حاسد اذا حسد» و از شر هر حسود آنگاه که حسد می‌ورزد.

مگر خداوند شر آفریده است؟

خداوند می‌فرماید: «من شر ما خلق» مگر خداوند شر آفریده است؟

خداوند در این سوره می‌فرماید: آنچه من آفریده ام که البته خلق آن‌ها و دارای وجود شدن آن‌ها خیر است، اما بعضی از اوقات این خیرات آفریده شده با اختیار خود شر ایجاد می‌کنند و خدا طبق سنت خود که بنا دارد به انسان‌ها اختیار بدهد تا خود انتخاب کنند جلوی شر آن‌ها را نمی‌گیرد، اما به ما راهکار ارائه می‌دهد که چگونه با این شرور می‌توانیم مقابله کنیم و این راهکار همان پناه بردن به خالق آنهاست که مسلما کسی که می‌تواند شر آن‌ها را از بین ببرد خالق آنهاست که به همه ابعاد وجودی شما و آن‌ها آگاه است.

خداوند اسباب فراوانی برای امان بخشیدن به انسان‌ها از شر آفریده‌ها تدارک دیده، به عنوان مثال، خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم وسایلی که توسط آن خطرات را پیش بینی می‌کنیم. در زمان حاضر و هر چه پیش می‌رویم این وسایل را بیشتر پیش بینی می‌کنیم (ترمز‌ای بی اس، انرژی اتمی، دارو‌های رفع بیماری و...)


این مطلب را از دست ندهید: اعجاز دعای حرز امام جواد(ع) در باطل کردن سحر


گاهی وجود همین اسباب و وسائل، مانند حجابی بر یک واقعیت ما را از ناتوانی خود در محافظت از خویشتن غافل می‌سازد، که بشر در این شرایط به حدی می‌رسد که مانند فیلسوف آلمانی " نیچه " به طور رسمی اعلام می‌دارد: خدا مرده است.

این سوره به ما می‌فرماید که هر مقدار پیشرفت داشته باشیم، باز هم برای دفع کوچکترین این شرور به توسل به خدا نیازمندیم.

۳ شر از میان همه‌ی شر‌ها

به نظر شما چرا خدا از بین شرور که به صورت کلی بیان می‌کند، فقط این سه تا شر را انتخاب می‌کند؟ تاریکی، سحر و حسود؟ مگه این‌ها چه خصوصیت مشترکی دارند؟

شاید پاسخ این باشد که هر سه این شرور از دید ما مخفی هستند و در حالت غفلت، به سراغ ما می‌آیند.

تو تاریکی که از خطر‌های احتمالی غافلیم، چه راهی برای حفظ خویش داریم؟ اگر حیوان درنده‌ای یا انسان شروری بخواهد به ما آسیبی برساند، بی آنکه ما از وجود آن آگاه باشیم.


بیشتر بدانید: نشانه های دشمنان حضرت مهدی (ع) را بشناسید +معرفی نشانه های ظهور


اگر ساحران با ورد و جادو و دمیدن در گره‌ها بخواهند، ما را دچار مشکل سازند بی آنکه ما از اصل سحر و راه ابطال آن خبری داشته باشیم؛ اگر برادر یا دوستانمان نسبت به ما حسادت بورزند و بخواهند ضرری به ما برسانند، بی آنکه از نیت سوء او آگاه باشیم؛ در برابر این شرور نهان چه کاری از دست ما بر می‌آید و چه راهی برای نجات خویشتن از شر آنان سراغ داریم؟

اینجا فرصت مناسبی است تا ناتوانی خویش را با همه وجود در یابیم و به دنبال پناهگاه حقیقی باشیم.

راهکار‌هایی برای ابطال سحر و طلسم

۱ ـ. پناه بردن به خداوند (گفتن اعوذ بالله من الشیطان الرجیم) و زیاد خواندن سوره‌های فلق و ناس؛

۲- خواندن آیه ۵۱ و ۵۲ سوره قلم (یعنی از: «و إن یکادالّذین ... تا آخر سوره») و هم چنین خواندن «آیة الکرسی».


دانلود کنید: نرم افزار پرفضلیت آیت الکرسی


۳- حاج شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان از امیرالمونین علی علیه السلام نقل نموده است که جهت باطل کردن سحر این جملات را بنویسید و همراه خود داشته باشید:

«بِسمِ الله وَ بِالله، بِسمِ الله وَ ما شاءَالله، بِسم الله لاحَولَ ولاقُوّه الا بالله، قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحرُ اِنَّ اللهَ سَیُبطِلُهُ اِنَّ اللهَ لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدینَ، فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ»

۴- همچنین از حضرت روایت شده است:

جهت محفوظ ماندن از سحر و جادو، شب‌ها پس از نماز و روز‌ها پیش از نماز هفت مرتبه بخوانید:

«بِسمِ الله وَ بِالله سَنشُدُّ عَضُدَکَ بِأخیک وَ نَجعَلَ لَکُما سُلطاناً فَلا یَصِلونَ إلَیکُما بِآیاتِنا أنتُما وَ مَن اتَّبَعَکُما الغالِبون».

محمد بن مسلم از امام صادق علیه السلام نقل کرده:

جهت بطلان سحر، این دعا را بنویسید و همراه خود نگه دارید:

«قالَ موسی ما جِئتُم بِهِ السِّحر إنَّ الله سَیُبطِلُه إنّ الله لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدین و یَحِقّ الله الحَقّ بِکلِماتِه و لَو کَرِهَ المُجرِمون اَأنتم أشَدُّ خَلقاً أمِ السماءَ بنا‌ها رَفعَ سَمکَها فَسوّاها» تا آخر آیات سوره نازعات. در ادامه: «فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ و أُلقی السَّحرةُ ساجدین، قالوا آمَنّا بِربِّ العالَمین رَبِّ موسی وَ هارون»

۵- خواندن این آیه نیز جهت خنثی کردن اثر سحر وارد شده است:

«إنَّ ربّکم اللهُ الَذی خَلقَ السَموات وَ الأرض فی سِتةِ أیّام ثُمَّ استوی عَلی العَرش یُغشِی اللیل النَهار یَطْلبه حثیثاً و الشَّمْس وَ القَمر و النُجوم مُسخّرات بِأمره ألاَ لَه الخَلق و الأمر تَبارکَ اللهُ رَبّ العالَمین». «ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعاً وَ خُفْیَةً إِنَّهُ لا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ وَ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلاحِها وَ ادْعُوهُ خَوْفاً وَ طَمَعاً إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِنَ الْمُحْسِنِین». ‏

۶- در صحیفه الرضا از امام رضا علیه السلام نقل شده است:

به جهت دفع ضرر سحر و بطلان آن دستت را مقابل صورت قرار بده و بخوان:

«بِسمِ الله الْعَظیم رَبّ الْعرشِ الْعظیم إلاّ ذَهبت و انْقرضت».

۷- علامه کفعمی دعایی به عنوان حدیث قدسی نقل کرده است که خداوند به حضرت محمد صلی الله علیه و آله فرمود:

کسی که دوست دارد از سحر در امان باشد، بگوید:


ببینید: عجیب‌ترین و مرموزترین جزایر جهان


«اللَّهُمَّ رَبَّ مُوسَی وَ خَاصَّهُ بِکَلَامِهِ وَ هَازِمَ مَنْ کَادَهُ بِسِحْرِهِ بِعَصَاهُ وَ مُعِیدَهَا بَعْدَ الْعَوْدِ ثُعْبَاناً وَ مُلَقِّفَهَا إِفْکَ أَهْلِ الْإِفْکِ وَ مُفْسِدَ عَمَلِ السَّاحِرِینَ وَ مُبْطِلَ کَیْدِ أَهْلِ الْفَسَادِ مَنْ کَادَنِی بِسِحْرٍ أَوْ بِضُرٍّ عَامِداً أَوْ غَیْرَ عَامِدٍ أَعْلَمُهُ أَوْ لَا أَعْلَمُهُ وَ أَخَافُهُ أَوْ لَا أَخَافُهُ فَاقْطَعْ مِنْ أَسْبَابِ السَّمَاوَاتِ عَمَلَهُ حَتَّی تُرْجِعَهُ عَنِّی غَیْرَ نَافِذٍ وَ لَا ضَارٍّ لِی وَ لَا شَامِتٍ بِی إِنِّی أَدْرَأُ بِعَظَمَتِکَ فِی نُحُورِ الْأَعْدَاءِ فَکُنْ لِی مِنْهُمْ مُدَافِعاً أَحْسَنَ مُدَافَعَةٍ وَ أَتَمَّهَا یَا کَرِیم‏».

۸- صدقه دادن

ان شاء الله با تداوم صدقه، تغییر محل زندگی، و تکرار سوره «یس» مشکلات و نفوس بد از اطراف شما دور خواهد شد؛ و در هر صورت به خداوند و حاکمیت اراده الهی همچنان معتقد باشید چه بسا همین فراز و نشیب‌ها دامی از سوی شیطان باشد که ایمان شما را متزلزل کند؛ لذا با پایداری و استقامت ایمان خود را حفظ کنید تا در نتیجه آن شیطان ناامید شود و در‌های رحمت الهی به سوی شما باز گردد.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۹۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
نسترن
۱۱:۵۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۳
چطورمیشه از راه دور برای کسی ک دعا گرفتن اون دعا روباطل کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
خداوند در سوره بقره آیه ۱۰۲ جایگاه دعانویس و دعاگیر را جهنم دانسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
خداوند در سوره بقره آیه ۱۰۲ جایگاه دعانویس و دعاگیر را جهنم دانسته
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل بابازاده
۱۸:۲۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
سلام بدجوری گرفتار یک آدم شیطان صفت شدم اگه کسی دعا نویس خوب می‌شناسه بهم بگه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۶:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
من را در زندگی ام طلسم کرده آند به دنبال راهی برای نجات هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۴ دی ۱۴۰۲
هیچگاه دعا و طلسم نگیرید چون در انواع آیه های خدا اومده که دعا نویس و دعاگیر جایگاهشان جهنم است پس بیایید با خدا باشیم معنی قرآن را بخوانیم عمل کنیم نماز بخوانیم و اگر دعا گرفته اید خط بزنید و دور بیندازیید و اگر خط زدنی نیستند بسوزانید و دو رکعت نماز بخشش بخوانید اگر دیگران برایتان دعا و طلسم گرفته اند دورکعت نماز برای باطل کردنش بخوانید چون فقط خداوند میتواند دعاها و طلسم ها را باطل‌کند و صدقه به نیازمندان بدهید و توکل به خدا کنید مشکلتان برطرف میشودمن مرگ را تجربه‌کرده ام دیده ام که میگم شیطانها و فرشتگان و خداوند که کل جهان است را دیده ام خداوند همه ما را میبیند از او بخواهید.باور کنید شیطان موجود بسیار پستیست به حرفهایش گوش ندهید ۴ قل را همراه داشته باشید که در پناه خداوند قرار بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
مصی
۱۴:۳۵ ۱۵ دی ۱۴۰۲
امان از خرافات..
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Ali
۰۱:۳۰ ۱۲ دی ۱۴۰۲
نیاز به کمک دارم
Iran (Islamic Republic of)
الهام موسوی
۰۹:۱۵ ۱۰ دی ۱۴۰۲
سلام به من الهام موسوی چله ازدواج افتاده و بختم را بسته است نمی دونم چه کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۱:۵۷ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
بامن ازدواج میکنی؟ منم مثل شما بختم بسته شده.
Iran (Islamic Republic of)
مقدم
۰۶:۳۵ ۰۵ دی ۱۴۰۲
عزیزان خواهش خواهش دنبال دعا وجادو نرید که بیچاره میشید من عاشق دختر بودم رسیدم بهش با دعا ولی نزدیک ۱۵ ساله که این دختر که زن من تعادل روحی نداره زندگیمون فلج شده دکترم بردم هیچیش نیست فقط ان دعا نویس ها با سحر و جادو کنترلش میکنن دارو ندارم فروختم خرج دعا نویس ها کردم فقط کافیه اسم خودت و مادرت به دعا نویس بدی بیچاره ات میکنن نرین دنبالش من یک غلطی کردم شماها نکنید
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۶:۵۷ ۰۲ دی ۱۴۰۲
سلام من 33 سالمه دعا و طلسم شدم کسی شماره وآدرس دعانویس معتبر و مجرب و تضمینی داره بفرسته چندساله خواستگار ندارم و نمیاد کارم درست نمیشه بیکارم چند سال رزق و روزی ام ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
سلام چطور میشه از راه دور کسی رو که سحر کردن و دعایی بخوردش دادن رو باطلش کرد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
من از چشم همه افتادم هیچ وقت کارم درست نمیشه به هر کاری که میرم نابود میشم طلا خریدم فرختم از دواج دوم کردم زندگیم پاچید خراب شد پیش همسر اول برگشتم مارو عقد نمی‌کنند در آزمون رانندگی شرکت کردم قبول نمیشم خلاصه که همه اش به در بسته میخورم نمیدونم کی داره برام دعا می‌نویسه جادو می‌کنه راه به جایی ندارم سواد عربی اصلان ندارم قرآن خواندن بلد نیستم پول هم ندارم به دادم برسید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۰۹:۵۶ ۱۹ دی ۱۴۰۲
فقط با خدا باش که خدا کمک کننده بزرگی هست منم مث شما ها هستم اول خدا و بعد خودت همه چی رو کنترل کن
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر
۱۷:۴۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
سلام من یه ۹ساله ازدواج کردم.یک پسر هفت ساله دارم...من هرچه کارمیکنم همش بدهکارم.نه لوازم خانه عوض میکنم.نه هم مسافرت رفتم...پسر سرفه شدید داره.هردکتری که گفتن بردیمش .دکترها گفتن از منم سالم تر....
کتاب باز کردیم گفتن.طلسم تون کردن.طلسم باطل میشه .دوباره میزن....دوستان کسی راهی پیشنهاد نداره.بهم بگه...
خیلی من همسرم اذیت هستیم..زندگی مون داره ازهم مپاشه...
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۲۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
حرز کبیر امام جواد ولا غیر....پسر من بعد از ۱۲ سال تشنج با اینکه کرونا ۲ بار گرفت با تب بالا تشنج نکرد...وبعر از ۱۳ سال زبانش باز شد و مامان رو میگه توضیحات بیشتر رو سرچ کنید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۶:۰۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
سلام منم زهرا ۳۸ سالمه دو سال پیش از همسرم جدا شدم همیشه بهم میگفت جدا بشی ازم کاری میکنم دیگه نتونی راحت زندگی کنی حقیقتا منم خیلی کابوس میبینم همیشه استرس دارم و نگرانم و خواب های آشفته میبینم خیلی جاها سر کتاب برداشتم بهم گفتن جادو شدی میشه راهنماییم کنید چکار کنم راحت بشم
United States of America
نورالله اخلاصی
۱۴:۳۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
سلام من تقریبا ۵ماه میشه که دارم همیشه چی رو از دست میدم دائم سری کارم ولی بازم روز به روز بدبخت شده میرم تا ۵ماه قبل خیلی وضح مالیم خوب بود الان هیچی ندارم فقیر فقیرم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۵۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
نظرها رو خوندم کسانی که دعا گرفتند از روی غافل بودن و یا کسی برایش دعا گرفته کارهای زیر را انجام دهد تا راحت به زندگیشان ادامه دهند و حتی بیماریهایش از بین برود...
Iran (Islamic Republic of)
نامی
۰۳:۴۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۲
سلام ما سالهاست که بعد از یک جریانی زندگی خوبی نداشتیم یک مستاجر داشتیم که مشکلاتی پیدا کردن با پدر و مادرم و طرف گفت که من زندگیتونو سیاه می کنم قبلش خیلی از ما ها می پرسید چاه خونه کجاست و از کجا می‌ره روزگاری برای ما ساختن که هنوز بعد از ۲۰ سال مشکلات حل نشده و طرف فهمیدیم که دعا می نوشته برای این و اون. خداوند بندگانش را از هرفرد اینطوری محفوظ بدارد
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۵:۲۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
سلام من یکسال پیش با پسری آشنا شدم و خواستگار من بود و خیلی من دوست داشتند ولی اذیت میکرد من را. من هم ایشون رو رد کردم و الان تقریبا پنج ماه هست از ایشون جدا شدم. ولی دائم مریض ام و سردرد بدن درد زیادی دارم و خیلی گوشه گیر شدم.
من اصلا به این آدم علاقه نداشتم. و بعدها فهمیدم کلی بهم دروغ گفته که فقط من رو بدست بیاره
الان نگران ام می‌خوام بدونم برای این مشکل چیکار کنم. خیلی دارم اذیت میشم
Iran (Islamic Republic of)
Monster
۱۹:۴۱ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
خیلی از ادما میان طلسم معشوق یا همون ازدواج برای طرفی که میخواد درست میکنند !!
این روزا مردم برای به دست اوردن هر کاری میکنن حتی اون چیزی ک فکرشم نمیکنی!
Iran (Islamic Republic of)
ام.
۱۵:۲۶ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
سلام من یکسال پیش با پسری آشنا شدم و خواستگار من بود و خیلی من دوست داشتند ولی اذیت میکرد من را. من هم ایشون رو رد کردم و الان تقریبا پنج ماه هست از ایشون جدا شدم. ولی دائم مریض ام و سردرد بدن درد زیادی دارم و خیلی گوشه گیر شدم.
من اصلا به این آدم علاقه نداشتم. و بعدها فهمیدم کلی بهم دروغ گفته که فقط من رو بدست بیاره
الان نگران ام می‌خوام بدونم برای این مشکل چیکار کنم. خیلی دارم اذیت میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام اگه این حرکتهایی که گفتی دوست باشه دعا خورت کرده
Iran (Islamic Republic of)
تینا
۱۶:۰۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
یه دعانویسی زبان بندواسم درست کردتوبازویه چپم گفت ببندولی از وفتی این دعاهمراگذاشتم رزق روزی کم شد دل سنگ شدم یجورمثل قبل نورمال نیستم چکارک"م
Iran (Islamic Republic of)
فریده
۲۱:۳۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
با سلام الا ۷ ساله خونمو گذاشتم فروش نمیره روی خونم سنگینی افتاده خواهش میکنم راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
سلام خواهرم با فردی ازدواج کرد که از درویش های گنابادی است دعوای سخت فامیلی بین ما ایجاد شد که باعث ایجاد کینه سخت گرفتن
انتقام توسط آن آقای درویش شد می‌گفت طوری انتقام میگیرم که نسل شما کنده شود.اکنون مرد های جوان خانواده هر 2یا3سال می‌میرند چکار باید کرد تا طلسم این درویش باطل شود تا کنون 5نفر از افراد خانواده‌ام را به قبرستان فرستاده.البته ما درویش نیستیم ولی متاسفانه با خواهر م ازدواج کرده لطفاً فوری ما را کمک و یاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
جبار
۲۳:۰۹ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
Very nice
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۱۲ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
سلام منم انسان دانایی رو میشناسم که نفسش گرمه ونفسی مسیحایی داره با دعا و قرائت قرآن خیلی ها ازش جواب گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
سلام وقت بخیرمن هم گرفتارطلسم شدم برامنم شماره بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
سارانی
۰۹:۲۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
برادرم آدمی حسود و بخیل است ولی من مشکوکم که من را جادو کرده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
سلام عرض ادب بنده ۲۳سالمه من یه مشکل دارم که تو خونه واسه خودم وخانوادم سحر نوشتن هر روز با هم دیگه بحث میکنیم وقتی پدرم یا خودم می‌خوایم بریم سر کار اصلا حال نداریم کار کنیم یکی هست کمکمون کنه واقعا نیاز دارم هر روز آیت الکرسی میخونم ولی درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
سلام ..کی شماره بنده خدا کرمانشاهی را داره لطف کنه بفرسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
توروخدا شماره اقای کرمانشاهی رو برای منم بفرسین
Iran (Islamic Republic of)
م-م
۱۰:۰۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
تجربه شخصی خود من درباره آیت الکرسی اینه که من همیشه با خودم تو فکر و خیالات بیخود بودم برای مدتی آیت الکرسی را روزی فقط چندبار (4 یا 5 بار) و قبل از خواب خوندم والان هم می خونم. جالبه نمی تونم برای افکار بیخود و تصورات الکی تمرکز کنم . حتی اگر بخوام نمیشه.... شنیدم آیت الکرسی را برای هر مشکلی میشه خوند . البته توش مداومت کنید و قبل از خواب برای آرامش خواب بخونید...
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۲۰:۲۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
سلام و درود دوستان گلم
اول این که بنده تحت هیچ شرایطی مزهبی نیستم و منطق اولویته منه.تمام دنیا از اتم تا کهکشان ها بر پایه نظمه.ما با این که وجود داریم نمیتونیم منظم باشیم.پس نتیجه میگیریم خداوند متعال وجود صد در صدی داره.طلسم هم وجود داره و بنده توسط فامیل های عزیز هزاران بار از روی حسادت طلسم شدم.بنده بعد خدمت سربازی با خانمم با مستاجری از زیر صفر شاید با ۵۰۰ هزارتومن از سه سال پیش شروع کردیم و الان خدارو شکر وضعیتم هزاران برابر بهتر از قبله.فقط تجربمو میگم.صبح که به سر کار میرم سوره حمد و قل هو الله احد و سوره فلق و ایت الکرسی رو میخونم.و روزمو به برکت و وجود خدا شروع میکنم.شک ندارم اگه این ایات نبودن چه بلایی سرم میومد.چون باقی فامیل که هم دیگه رو طلسم میکنن همه داغون و موادی و.... شدن.در کل دوستان از قدیم گفتن با خدا باشو پادشاهی کن.اگه با خدا خالص باشی به هیچ چیزی نیاز نداری .خداوند یه پدر پولدارو قلدر و با معرفته که دست رد به بچش نمیزنه.ما روح خدا رو داریم.پس با همه ی موجودات فرق داریم.دستمون جلو خداوند دراز باشه نه جلو خلق بدرد نخور حسود و گدا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۱ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
من پیش،هر دعا نویس رفتم دعا گرفتم بده تر شودم یک زن پیر تو محل بود گفت مشکل چی گفتم هر جا میرم سر کار بد تر میشم هر روز گر فتار تر گفته به من این زن گفته ۳ بار ایه کرسی بخوان قبل از خواب بعد دوازد بار صلوات بفرست من خوندام الان خدا راشکر عروسی کردم زندگیم بهتر شود دنبال دعا نویس نباشی چه خواهر چه برادرن از این بدتر میشید اگه کچل کار میکرد برای خودش میکرد فقط خدا تو امتحان کن اگه جواب نداد هر حرفی میگی به من بگو
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۳:۵۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
در سوره بقره آیه ۱۰۲ خداوند فرموده در زمان حضرت سلیمان که شیطان جن و انس به اذن خدا تسخیر حضرت سلیمان شدند و حضرت سلیمان بخاطر استفاده از جن ها هیچگاه کافر نشد اما شیطان ها همه کافر شدند چون جادو و سحر و دعانویسی رو یاد مردم دادند و مردم از دو فرشته محافظ هاروت ماروت خواستند تا دعا نویسی و جادو گری را یادشان بدهد و دو فرشته از خدا اجازه گرفتند و خداوند بخاطر آزمایش شدن انسان به دو فرشته اجازه داد تا به انسانها دعا نویسی رو یاد بدند و خداوند فرمود بد متاعی با جادو انسانها خریدند چون ضرر به خودشان و مردم زدند جایگاهشان در جهنم است .و کاملا خداوند مشخص کرده در این آیه سرنوشت دعا نویس و دعا گیر چیه پس اینکار را نکنید.و اگر کسی دعا و طلسم برایش گرفته شده فقط چهار قل همراهش باشد و دو رکعت نماز را حتما به نیت باطل شدن طلسم و جادوی سیاه از طرف خداوند بخواند چون فقط خدا هست که باطل میتواند کند و بخصوص در سوره فلق خداوند میفرماید(ومن شر نفاثات فی العقد) از شر جادوگر زن و مرد که ارواح خبیث هستند و در عقده ها و مشکلات میدمند و مشکلات را بیشتر میکنند به من پناه ببر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
برای از بین بردن دعا و طلسمی که برایتان گرفته اند با دعای دیگر‌که توسط دعا نویس انجام میشود هیچ وقت اینکار را انجام ندهید چون دعایتان دعانویس ها را بیشتر شارژ میکنند چون این کار با موکل (شیطان جن و انس )انجام میدهند و ما موکل صالحه نداریم چون خداوند در قرآن فرموده هر‌کسی با «موکلین»یعنی شیطان جن و انس ارتباط بگیرد کافر است و مجازات شدیدی از نظر خداوند دارندفقط دو رکعت نماز برای باطل شدن دعاها و طسم هایی که برایتان گرفته اند بخوانی و نمازبخوانید که فقط خداوند میتواند شررا از شما دور کند نه شیطان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
برای از بین بردن دعا و طلسمی که برایتان گرفته اند با دعای دیگر‌که توسط دعا نویس انجام میشود هیچ وقت اینکار را انجام ندهید چون دعایتان دعانویس ها را بیشتر شارژ میکنند چون این کار با موکل (شیطان جن و انس )انجام میدهند و ما موکل صالحه نداریم چون خداوند در قرآن فرموده هر‌کسی با «موکلین»یعنی شیطان جن و انس ارتباط بگیرد کافر است و مجازات شدیدی از نظر خداوند دارندفقط دو رکعت نماز برای باطل شدن دعاها و طسم هایی که برایتان گرفته اند بخوانی و نمازبخوانید که فقط خداوند میتواند شررا از شما دور کند نه شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ahora
۰۳:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
برخی آن را واقعی می‌دانند، برخی معتقدند آیات قرآن درباره حقیقی بودن یا نبودن آن سکوت کرده است، برخی نیز سحر را دارای اثر نمی‌دانند. اکثر مفسران اهل سنت مانند فخر رازی سحر را واقعی می‌دانند. در میان شیعیان نیز برخی مفسران مانند علامه طباطبایی و آیت الله مکارم سحر را حقیقی دانسته اند. اما آیت الله مکارم تاکید می‌کند که این آیات مشخص نمی‌کند تاثیر سحر تنها روانی است یا تاثیر جسمانی هم دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ahora
۰۳:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
«قل اعوذ برب الفلق» بگو پناه می‌برم به پروردگار سپیده دم (اعوذ یعنی پناه بردن از شئی هراسناک به موجودی نیرومند برای دفع شر)

«من شر ما خلق» از شر آنچه که آفریده است

«و من شر غاسق اذا وقب» از شر تاریکی آنگاه که فراگیر شود.
Iran (Islamic Republic of)
ahora
۰۳:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
در عبارت «سَحَرُواْ أَعْینُ‏َ النَّاسِ» در این آیه اشاره شده که این ساحران تنها چشمان مردم را سحر کردند. یعنی با تلقین‌هایی که ساحران کرده بودند و صحنه سازی هایشان، این چنین در چشم مردم مجسم می‌شد که چوب‌ها جان گرفته اند.
Iran (Islamic Republic of)
ahora
۰۳:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
ممکن است برخی از ما به سحر و جادو اعتقاد داشته باشیم و برخی نه. اما آنچه مشخص است، این است که سحر و جادو این روزها در زندگی عده ای از مردم وارد شده و تاثیراتی را هم بر آن گذاشته است
Iran (Islamic Republic of)
ahora
۰۳:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
سحر در لغت به معنای انجام کاری باطل است که به شکل حق درآمده که به آن خدعه نیز گفته می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ahora
۰۳:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
سحر، جادو، بسته شدن بخت، سیاهی و خرافات؛ این‌ها عباراتی است که در زندگی روزمره ما دهان به دهان می‌چرخد که برخی به آن اعتقاد دارند و برخی خیر.
Iran (Islamic Republic of)
ahora
۰۳:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
باسلام خدمت همه عزیزان.
من کامنتهای زیادی روخوندم که متاسفانه اکثرشماها گرفتاردعاوطلسم هستین ازاین رو اگرهرکدام ازشماعزیزان نیازداشتین به کسی که بتونه طلسم ودعای شماروباطل کند بااین شماره موبایل تماس حاصل کنیدبه اذن الله ویاری الله عزوجل وباکمک خودشماسروران طلسماتی که یادعاهایکه شیطانی هستند باطل خواهدشد ان شاالله تعالی
09184566422 لطفا زمانیکه تماس گرفتیدبفرماییدکه برای چکاری تماس گرفتین باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر دوستان منم مشکل دارم دخترم یک سال که مشکل روحی روانی پیدا کرده از خونه فراری شده ترک تحصیل کرده روبه سیگار آورده نمی‌دونم چه خاکی به سرم کنم هرکاری میکنم درست بشه نمیشه اجنه طلسمش کرده اصلا حالش خوش نیست خواستم کمکم کنید ممنون میشم اگه این آقا ی کرمانشاهی هم واقعیت داره شماره بهم بدین دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
تجربه گر نزدیک به مرگ
۱۵:۳۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
من تجربه گر نزدیک به مرگ و ملاقات کننده پروردگارم و خداوند کل جهان است و واو به واو قرآن فرموده پروردگار مهربانمان است دعا ها اگر قرآن نباشد کاملا حرام است زیرا خداوند گفته با جن ها ارتباط نگیرید وگرنه کافر هستیدودر سوره حجر آیه ۹۱ و۹۲فرموده آنانکه قرآن را جز جز میکنند سخت مواخذه خواهند شد این دعا ها جادوی سیاه وطلسم ها شیطان پرستی هستند و قرآن را مخلوطش میکنندتا متوجه نشوید و قرآن که تغییر دهند یعنی شیطانی شدن دعا مردم دعا و طلسم نگیرید که زندگیتان بدتر میشودعا ها و طلسم هارا به فارسی معنی کنید چرا به عربی مینویسند؟ چون متوجه نشید که شیطان پرستی هستند لطفا خودتان معنی کنید و از معنی که زیر دعا نوشته استفاده نکنید مثلا دعا برای دشمنتان پر از نفرین است و اول به خودتان برمیگردد و زندگیتان را نابود میکند فقط به خدا توکل کنید و از ۴ قل یا آیه الکرسی و آیه های خدا در قرآن استفاده کنید چرا از گوگل دعا های شیطانی را پاک نمیکنند چون مال از ما بهترون و…زاده ها هستند و حتی اگر بلایی با دعا سرتان بیاید نمیتوانید شکایت کنید چون مال خودشان است تا بتوانند....خداوند در قرآن فرموده این قوم شعیب و ثمود و لوط رو من بهشون ستم نکردم بلکه آنها خودشان به خودشان ستم کردند و هلاک شدند این یعنی قانون ارتعاش بنابراین هر چه در طلسم و دعا وجود دارد اول به خودتان بر میگردد.برای باطل شدنش به درگاه خدا توبه یا بخشش بخواهید و دو رکعت نماز بخشش بخوانید و طلسم ها و دعا های ترکیبی با قرآن را با آب بشورید و طلسم ها را از زیر زمین در بیاورید و بسوزانید.تا گرفتار در دنیا و آخرت نشویدفقط نام خدا را چون مخلوط کرده اند قبل از سوزاندن خط بزنیدو به آب دهید و بخشش بخواهید
Iran (Islamic Republic of)
تجربه گر نزدیک به مرگ
۱۵:۳۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
من تجربه گر نزدیک به مرگ و ملاقات کننده پروردگارم و خداوند کل جهان است و واو به واو قرآن فرموده پروردگار مهربانمان است دعا ها اگر قرآن نباشد کاملا حرام است زیرا خداوند گفته با جن ها ارتباط نگیرید وگرنه کافر هستیدودر سوره حجر آیه ۹۱ و۹۲فرموده آنانکه قرآن را جز جز میکنند سخت مواخذه خواهند شد این دعا ها جادوی سیاه وطلسم ها شیطان پرستی هستند و قرآن را مخلوطش میکنندتا متوجه نشوید و قرآن که تغییر دهند یعنی شیطانی شدن دعا مردم دعا و طلسم نگیرید که زندگیتان بدتر میشودعا ها و طلسم هارا به فارسی معنی کنید چرا به عربی مینویسند؟ چون متوجه نشید که شیطان پرستی هستند لطفا خودتان معنی کنید و از معنی که زیر دعا نوشته استفاده نکنید مثلا دعا برای دشمنتان پر از نفرین است و اول به خودتان برمیگردد و زندگیتان را نابود میکند فقط به خدا توکل کنید و از ۴ قل یا آیه الکرسی و آیه های خدا در قرآن استفاده کنید چرا از گوگل دعا های شیطانی را پاک نمیکنند چون مال از ما بهترون و…زاده ها هستند و حتی اگر بلایی با دعا سرتان بیاید نمیتوانید شکایت کنید چون مال خودشان است تا بتوانند....خداوند در قرآن فرموده این قوم شعیب و ثمود و لوط رو من بهشون ستم نکردم بلکه آنها خودشان به خودشان ستم کردند و هلاک شدند این یعنی قانون ارتعاش بنابراین هر چه در طلسم و دعا وجود دارد اول به خودتان بر میگردد.برای باطل شدنش به درگاه خدا توبه یا بخشش بخواهید و دو رکعت نماز بخشش بخوانید و طلسم ها و دعا های ترکیبی با قرآن را با آب بشورید و طلسم ها را از زیر زمین در بیاورید و بسوزانید.تا گرفتار در دنیا و آخرت نشویدفقط نام خدا را چون مخلوط کرده اند قبل از سوزاندن خط بزنیدو به آب دهید و بخشش بخواهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۹ تير ۱۴۰۲
«قل اعوذ برب الفلق» بگو پناه می‌برم به پروردگار سپیده دم (اعوذ یعنی پناه بردن از شئی هراسناک به موجودی نیرومند برای دفع شر)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۹ تير ۱۴۰۲
همچنین به هر چیزی که سبب آن پنهان و دقیق و ظریف باشد، اطلاق می‌گردد. سحر در اصطلاح، مجموعه باورها، اعمال، فنون و روش‌هایی است که گمان می‌رود می‌توان با بکارگیری آن شرایط طبیعی و فراطبیعی را دگرگون نمود و بدین ترتیب به اهدافی دست یافت. در قرآن کریم ۶۶ آیه به سحر و ساحری اختصاص دارد. یکی از آیاتی که از سحر و جادو سخن گفته است، آیه ۱۰۲ سوره بقره است:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۹ تير ۱۴۰۲
خداوند در این سوره می‌فرماید: آنچه من آفریده ام که البته خلق آن‌ها و دارای وجود شدن آن‌ها خیر است، اما بعضی از اوقات این خیرات آفریده شده با اختیار خود شر ایجاد می‌کنند و خدا طبق سنت خود که بنا دارد به انسان‌ها اختیار بدهد تا خود انتخاب کنند جلوی شر آن‌ها را نمی‌گیرد، اما به ما راهکار ارائه می‌دهد که چگونه با این شرور می‌توانیم مقابله کنیم و این راهکار همان پناه بردن به خالق آنهاست که مسلما کسی که می‌تواند شر آن‌ها را از بین ببرد خالق آنهاست که به همه ابعاد وجودی شما و آن‌ها آگاه است.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۰:۴۳ ۲۹ تير ۱۴۰۲
برخی آن را واقعی می‌دانند، برخی معتقدند آیات قرآن درباره حقیقی بودن یا نبودن آن سکوت کرده است، برخی نیز سحر را دارای اثر نمی‌دانند. اکثر مفسران اهل سنت مانند فخر رازی سحر را واقعی می‌دانند. در میان شیعیان نیز برخی مفسران مانند علامه طباطبایی و آیت الله مکارم سحر را حقیقی دانسته اند. اما آیت الله مکارم تاکید می‌کند که این آیات مشخص نمی‌کند تاثیر سحر تنها روانی است یا تاثیر جسمانی هم دارد.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۰:۴۳ ۲۹ تير ۱۴۰۲
سحر در لغت به معنای انجام کاری باطل است که به شکل حق درآمده که به آن خدعه نیز گفته می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۹ تير ۱۴۰۲
سحر، جادو، بسته شدن بخت، سیاهی و خرافات؛ این‌ها عباراتی است که در زندگی روزمره ما دهان به دهان می‌چرخد که برخی به آن اعتقاد دارند و برخی خیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۹ تير ۱۴۰۲
سلام دوستان منم مشکلات زیادی داشتم و هرچی به دعا نویس مراجعه میکردم هیچ فایده ای نداشت تا اینکه اتفاقی تو اینترنت با غسل سرکه و قلیاب آشنا شدم به این صورت که به مدت ۷روز هر دفعه ۱۰۰گرم پودر قلیاب رو با ۱ لیتر سرکه سفید ترکیب می کنید بو نامطبوعی داره یک ربع قبل از غروب آفتاب با ترکیب سرکه و قلیاب به مدت ۷ روز غسل انجام میدین کسی نباید متوجه این کار شما بشه یادتون باشه تمام محلول رو یکباره روی سرتون بریزید و قبلش بگید یا الله و یا فرشتگان مقرب الهی شما را به حق ۱۲۴هزار پیامبر قسم می دهم هرکه کرد عاطل من میکنم باطل این غسل باعث میشه تمام سحر و جادو و طلسم هاتون باطل بشه و موکل هاشون از بدنتون خارج بشن فردای اون روز انگار دوباره از مادر متولد شدید و حالتون خیلی خوب میشه و معجزه رو با چشمای خودتون خواهید دید . واسه منم دعا کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۱ تير ۱۴۰۲
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۰ تير ۱۴۰۲
سلام سال ۹۰توماشینم دعاچندتابرگ پیداکردم نمدونم کجاانداختم یادم رفت چکارکنم باطلشون کنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۴ ۱۸ تير ۱۴۰۲
سلام ببخشید
یکی از رفیقای من ک یک پسر ۲۰و خورده ای ساله هست توسط ی خانم حدودا ۵۰ ساله سحر شده
خانمه فالگیره
انگار خانواده رفیقمم طلسم کرده
ازدواج کردن
من نمیخوام زندگی رفیقم نابود بشه
جوری شده ک انگار خیلی عاشقشه
نمیتونه ن بگه
ب دختر دیگه ای نگاه نمیکنه اصلا
توروخدا بکید چطور باطلش کنم ؟؟؟
زندگی رفیقم داره تباه میشه!!
ب خودشم ک میگم قبول نمیکنه
انگار متوجه نمیشه
چطور بدون اینکه بفهمن باطلش کنم؟
کمک کنید لطفاً !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۱ تير ۱۴۰۲
بهترین چیز برای باطل طلسم نذر میکنید اگرسحر وجادو باطل شد 130هزار صلوات برای حضرت زهرا بفرستی
Iran (Islamic Republic of)
نسرین
۱۰:۵۷ ۱۱ تير ۱۴۰۲
سلام لطفا آدرس این آقای کرمانشاهی رو برام بفرستین
Iran (Islamic Republic of)
صفری محسن
۰۴:۲۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
همان طور که نفرین حقیقت داره طلسم در حق کسی هم وجود داره بوده وهست با یاد خدا وهمراه داشتن آن باطل می‌شود اینا که زیاد پول میگیرن جهت باطل کردن این کارها خود شیطان هستن من سراغ داشتم کسانیکه انجام میدادن جهت گشایش کار مردم و پولی نمیگرفتن ،یا در حد صدقه میگفت میخواهی بده
Iran (Islamic Republic of)
Matin
۰۰:۱۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
سلام خانواده من و خودم سحر و جادو شدیم و من میدونم که کی مارو طلسم کرده اما خانواده‌ام خبر ندارد وقتی خاله‌ام را ترغیب کردم دیدم که داره لباس های مارو دفن می‌کنه زیر خاک و ازش فیلم و عکس گرفتم و من انتقامم رو میگیرم از خاله‌ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام میشه شماره اقا کرمانشاهی بدین لطفا
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام هر کس شماره یک دعا نویس خوب و توانمند داره برام بفرسته
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۱۱:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
ممنونم عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
سیر بخورید وسرکه بخورید سحر باطل خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۸:۲۲ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام عزیزان خیلی مختصر میگویم من سحر شدم وبا این راهکارها نجات یافتم. اول اینکه همیشه پاک وغسل داشته باشید ونماز گزار باشید دوم هر روز حداقل یک صفحه به نیت ختم قرآن، قرآن بخانید وبعد آیه الکرسی و سیم از سوره رعد را بنویسید و همراه خود داشته باشید. واما آنهایی که سحر خورانده شده اند حتما این خوراکیها را بخورند عرق چهل گیاه زیتون نوشابه گازدار قطره سنکل داروهایی همچون ایبوپروفن کدوئین آلومینیم ام جی و همچنین یک عدد شیافت ضد یبوست استفاده کند
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۰۸ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
خواهر من شوهرش واسش دعا کرده نه خونه داره نه ایندی ولی حرفی نمیزنه خودشدم میدونه واسش دعا کرده یه رای پیش روم بزارین که بتونم طلسمش کنیم شماره کسی دارین بهم بدین که از این کار بکنه
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۶:۱۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
ترو خدا بکی به من طریقه باطل کردت سحرو جادو رو بده بخدا دیگه خسته شدم ،واقعا نمیدونم کدوم از خدا بی خبری خانواده مارو اینجوری سحر و جادو کرده،خدا ازش نگذره.
Iran (Islamic Republic of)
فیروز
۱۸:۵۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام من بناهستم مداتی هست ه کس که برام کار میکه برای ه یکیش بهانه میارام به کار نمی ام مشکلم چیه
Iran (Islamic Republic of)
حکیمه
۱۴:۱۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
پی دی اف فروش باطل سحر وجذب کلی را برای فروش دارید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۱:۴۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
من سه ساله طلاق گرفتم و توی این دو سه سال فقط بد بختی و بدبیاری میارم فال گرفتن برام گفتن یه دعا و چله که مدت دار هست پشت سرمه میشه کمک کنین باطل کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام.نامادری بدجنس بدذاتم منو سحر و طلسم کرده،...چندین ساله وضعیت من همینطور مونده نه خواستگار دارم نه شغل،..همش افسرده م،..دوست نداره خوشبختی و پیشرفت منو ببینه خدا از اینجور موجودات بد ذات نگذره....دارم دیوونه میشم،..توروخدا یه راهی به من پیشنهاد بدید از شر جادوجنبلش رها شم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
سلام چهار قل را زیاد بخوان آخر هم آیت الکرسی بخوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام میشه شماره یه دعا نویس خوب که بتونه طلسم رو باز کنه رو بهم بدید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
زحل
۲۳:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام من ۴۰سالمه هنوز ازدواج نکردم هیچ خواستگارم ندارم. چله انجام دادم ذکر خوندم اما اثر نکرد.ممنون میشم منم دعا کنید
Greece
Hemin
۱۹:۳۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
یه ایمان قدرتی باشه انرژی برای زندگی بیشتر شه واقعاً کلی درام درد دوری تنهایی بهم دست داده

مشکل ت خانواده دادشم زخمی خیلی براش هزنیه کردیم ۳ تا تیر جنگ بهش شلیک شده زخمی در مونده خانواده ضعیف
اونی که میخوای بهش. برسی خیلی وقته درده
مغزم بستت واقعا دارم درد میکشم مغزم به هیچ راهی نمیکشه
نمیدونم چه طلسم که وقت فکردن ازم گرفته بی کار دعین خستگی
نمیدونم چه ادمی پشت این داستانست
داره وقتم ازم میگیره زبون بند میکنم

همه چیه گره داده به یه به دوری دوری

ریختن اب روی زمین ساده ست
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۳:۲۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
سلام ببخشید پسر داییم زنش جادو گره ما مادر زن داییم الان از ۱۴۰۱ داییم و پسر داییم و ندیدم الان تا زه شده ۱۴۰۲
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۱۳:۴۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
دعا نویس خوب کی سراغ داره اهل اهواز باشه
Iran (Islamic Republic of)
اقا
۱۲:۵۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
سلام آقا من آدم نامرعی صدای نامرعی و .... میبینم آیا طلسم نیستم؟
Iran (Islamic Republic of)
پیروز
۰۷:۱۵ ۱۸ مهر ۱۴۰۲
کمتر حشیش بکش بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
سلام آقا میلاد لطف میکنید شماره اون آقا که تو کرمانشاه هستند بدید خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
اگر سحر و جادو حقیقت ندارد و خرافات است
پس چرا عالمان هر کدام به نوبه خود با ذکر آیه هایی نظر خودشون را قید کردند؟
بلاخره سحر و جادو حقیقت داره یا خرافاته ؟ کدام ؟
و اگر وجود داره ، چنانچه یکی از طرفین اعتقاد نداشته باشند باز سحر و جادو روی آن شخص اثر بخش است ؟ و اثر خود را میگذارد ؟
من شنیدم کسانی که اهلش سحر و جادو هستند به اسم هریک از اطرافیان خود عروسک تهیه کرده و روی آن سحر و جادو انجام میدند سپس روی شخص هم اسم عروسک اثر بخش میشود

لعنت خدا و پیغمبر بر آن کسانی که اینکارها را میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ليلي
۱۵:۰۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
سلام لطفا شماره تلفن اين آقاي كرمانشاهي رو برای من هم بفرستين
Iran (Islamic Republic of)
حسبی الله
۱۴:۱۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
برای باطل کردن طلسم کافیه آیات سوره حجرات را بر برگه ای سفید نوشته و در گلاب بندازید و وقتی که آیات کمرنگ شدند و محو شدن برگه را در بیاورید و در حیاط خانه زیر ۵۰ سانت خاک . خاک کنید و گلاب را در آب پاش بریزید و بر تمام خانه بپاشید
Iran (Islamic Republic of)
حسبی الله
۱۴:۱۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
برای باطل کردن طلسم کافیه آیات سوره حجرات را بر برگه ای سفید نوشته و در گلاب بندازید و وقتی که آیات کمرنگ شدند و محو شدن برگه را در بیاورید و در حیاط خانه زیر ۵۰ سانت خاک . خاک کنید و گلاب را در آب پاش بریزید و بر تمام خانه بپاشید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
اول فقط به خدا و بعدش توسل به اهل بیت و قرآن خواندن و زیاد سوره فلق و ناس الکرسی صدقه دادند .. توکل کنید به خداوند نمازش سر موقع بخوانید به خداوند خدا خودش همه چیز درست میشود تجربه اش داشتم خدایا الهی صد ها هزاران مرتبه شکرت که نجاتم دادی
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۳:۵۸ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
با سلام یه ختم قرآن بردارید و از خدا کمک بخواهید تا خدا هست بنده خدا چیکارش کنم ب دعا و رمال و ... اعتقاد ندارم یکسال دارم مدام قرآن میخونم شمام دنبال رمال و .. نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۱
خداوند ما را از شر ظالمین نجات دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
به این پیج توی اینستاگرام پیام بدید آندرلاین نقطه سیلنت نقطه اندرلاین نقطه اِیس صفر هفتادوهشت نقطه اندرلاین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
با سلام خدمت شما من ۳۸ سالم هست یه دختر پاک نجیب گیرم نمیاد ازدواج کنم از این طرف کار بارم بسته شده از این طرف پدر و مادرم از هم جدا زندگی میکنند از این طرف من دارم دیونه میشم بابا من با کسی کاری نننننندارم نمیزارند نمیدونم کیه سراغ ساحر و جادوگر نمیرم ولی تا میتونم ادبشون میکنم هر جا برسم شر میشه براشون دیگه جنها شب از بچگی اذیتم میکنند ازین طرف جرعت کاری که باعث درآمد زاییی من شوند ندارم کمک شما میتواند مرا امیدوار کند
Iran (Islamic Republic of)
سوگل
۱۸:۲۷ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
بله باید شما برین پیش دعا نویس من سراغ دارم
Iran (Islamic Republic of)
ه
۱۹:۲۷ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
سلام من از زمانی که از همسرم جداشدممدت ۵ساله مدام به صورت مختلف مشلف پیش میاد واسم هر کسی میاد واسه خاستگاری حل نمیشه لطفا اگر شماره ای دارید بدید من خیلی نیاز دلرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
سلام دختری ۱۵ ساله هستم مو های طلایی و بلندی داری چند وقته خیلی موهام بد شده و موهام را کوتاه تر کردن و موهام رشد زیادی داشت و یه مدت میشه موهام رشد نداره
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۰۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
سلام دختری ۱۵ ساله هستم
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۲۲:۵۸ ۱۶ تير ۱۴۰۱
سلام لطفا اگع میشه شماره تلفن یا ادرس رو به من بدین خیلی نیاز دارم و واجب هست زندگیم داره بهن میخوره لطفا شماره تلفن رو بدین
خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
سلام
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۲۲:۰۳ ۱۴ تير ۱۴۰۱
سلام لطفا اگع میشه شماره تلفن یا ادرس رو به من بدین خیلی نیاز دارم و واجب هست زندگیم داره بهن میخوره لطفا شماره تلفن رو بدین
خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۳:۴۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
سلام
من ۶ سال پیش از همسرم جدا شدم،مادرشوهرم اهل دعا و این داستانها بود،طی این مدت با اینکه خواستگار زیاد دارم ولی به سرانجام نمیرسه ،تو کارهام گره افتاده،چندین دفعه هم دعانویس اقدام کردن همشون مشخصات مادرشوهرم دادن که طلسمت کرده و این طلسم خیلی بده و کار هرکسی نبست باز شدنش و واقعا طی این مدت هیچ کس نتونست باز کنه،من که تاحالا استرس نمیگرفتم طی این مدته همش استرس،بعضی موقع ها تپش قلب دارم (جوری میشه همون موقع نذر میکنم کمک میکنم حالم خوب میشه)از خدا ناامید نیستم ولی واقعا به مرحله ای رسیدم که گره توکارهام افتاده از زندگی ناامیدم کرده،
میگن به طلسم وجادو اعتقاد نداشته باشید ولی خب این فرد که اینکارو کرده میخواسته نزاره من بقیه زندگیم خوش باشم ولی مگه میشه به اجبار با یک آدم اشتباه زندگی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
واقعا فقط یم جمله بگید کافیه مدام بگید او که حافظ مراد دل من است هرگز نخواهد خوابید
خدا بزرگتر از هر جادوگری هست خدا از روحش در ما دمیده اونوقا چطپر کسی میتونه روح خدا رو طلسم کنه باورت این باشه که هیج نیرویی بالاتر از نیروی خدا نیست و من نظر کرده خداوندم
United States of America
جلیل احمد
۰۱:۱۷ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
سلام ۳سال میشه عروسی کردم هر کار میکنم زنده گی خود جور کنم نمیشه به دنبال کار میرم تا دقیقه ۹۰ پیش میره دوباره کنسل میشه خسته شدم چه باید کرد
Iran (Islamic Republic of)
راز
۲۱:۴۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
اقا میلاد لطف میکنی ادرسی شماره ای از این اقا که‌میگی بدی،همه کامنت گذاشتن براتون و شماره رو خواستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
میشه لطف کنید شماره این آقا کرمانشاهی رو به من بدین
ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۲۰:۵۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام خانمی هستم که یکسال و نیمه که ازدواج کردم قبل از ازدواج با شوهرم ۱۰ سال رابطه پنهانی ولی عاشقانه داشتیم ولی الان که رسمی شد و همه فهمیدن هردوتامون تابهم میرسیم دعوا و بحث شدیدمیکنیم که میدونم ببشتر من بحث رو شروع میکنم ولی عاشقانه دوستش دارم ونمیخوام ازدستش بدم دعانویس میگه همسر قبلی شوهرم جادوکرده چیکارکنم که جادو باطل بشه و دوباره شوهرم‌برگرده سرزندگی .
Iran (Islamic Republic of)
ناراحت
۰۹:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ما ۹ سال ازدواج کردیم ۲ تا هم پسر داریم با شوهرم سر یه چیز کوچک دعوامون میشه همش بهم گیر میده . هی برنامه ریزی میکنیم زندیگیمون درست کنیم نمیشه من حدس میزنم طلسم شده باشیم چیکار باید بکنیم؟