سینماهای متحرک شما را وارد دنیای فیلم‌ها خواهند کرد +فیلم

سینماهای متحرک 4DX حسی را در تماشاچیان ایجاد می‌کند که احساس کنند وارد دنیای فیلم شده‌اند.

سینماهای متحرک شما را وارد دنیای فیلم‌ها خواهند کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علاقمندان به تماشای فیلم با گذشت زمان به این امیدوار می‌شوند که به گونه‌ای فیلم‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند که خودشان در فیلم‌ها هستند و حس موجود در صحنه‌های مختلف فیلم در مغز آن‌ها ایجاد شود. در ابتدا فیلم‌های سه‌بعدی تا حدی توانستند این حس را در میان تماشاچیان فیلم‌ها ایجاد کنند اما پس از آن سینماهای چهاربعدی بودند که حس هیجان فیلم‌ها را به دنیای واقعی آوردند. به تازگی سینماهای متحرک 4DX شرایطی را فراهم کرده‌اند که تماشاچیان را وارد دنیای فیلم کنند.

سینماها یکی از بهترین مکان‌هایی است که انسان علاقه دارد به آن برود تا با دیدن فیلم حس خوبی در کنار سرگرمی داشته باشد. این روزها سینماهای 4DX در سراسر جهان ساخته می‌شوند. این سیستم از افکت‌های محیطی استفاده می‌کند تا به تماشاچیان حس بودن در فیلم را القا کنند. در اینگونه سینماها صندلی‌ها متناسب با زمان فیلم حرکت می‌کنند، موتورهای لرزان در قسمت پشت صندلی‌ها حرکات لرزشی زمین را ایجاد می‌کنند، صندلی جلویی مخاطب هوا، آب و حتی بویی که باید در فیلم استشمام شود را ساتع می‌کند. این صندلی‌ها حتی می‌توانند آب را به هوا بفرستند تا باران را شبیه‌سازی کنند. ماشین‌های دودزا ایجاد مه و دود خواهند کرد و فن‌های تعبیه شده در سقفمی‌توانند نسیم ملایم یا بادهای شدید ایجاد کنند. سالن‌های سینمای 4DX حتی می‌توانند برف تولید کنند.

در حال حاضر استودیوهای فیلمسازی زیادی وجود دارند که فیلمسازی برای سینماهای 4DX را آغاز کرده‌اند اما بلیط این فیلم‌ها آنقدرها هم ارزان نیست. قیمت بلیط این فیلم‌ها در کشور آمریکا حدود 20 تا 30 دلار پیش‌بینی شده‌اند.

انتهای پیام/

حضور در فیلم‌ها با سینماهای 4DX +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار