با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران؛

بهره برداری از ۱۰۰ واحد بازسازی شده در روستای «شیخ صله»

۱۰۰ واحد مسکونی بازسازی شده با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران در روستای «شیخ صله» به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران  در مراسم افتتاح ۱۰۰ واحد بازسازی شده روستای «شیخ صله» اظهار داشت: سپاه استان تهران ۴۸ ساعت بعد از وقوع زلزله در منطقه حضور یافتند و در ابتدا در هفت روستای دشت ذهاب در بحث اسکان اضطراری و موقت کمک‌رسانی کردند.

وی با اشاره به دیگر خدمات این نهاد به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه افزود: ارسال ۱۵۰ کامیون مردمی، اسکان نیرو‌های جهادی و اصلاح شبکه آب‌رسانی در روستا‌های مذکور از دیگر اقدامات این گروه‌ها بود و همچنین خرید و استقرار ۳۰۰ کانکس برای اسکان موقت مردم زلزله‌زده از دیگر اقدامات ما بوده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران بیان داشت: در بحث اسکان داسم نیز سهم استان تهران بازسازی ۳۰ واحد مددجویان بهزیستی در روستای شیخ‌صله بود که کار ساخت این واحد‌ها به پایان رسیده و تعداد زیادی از آن‌ها مستقر شده‌اند.

سردار شاهچراغی تصریح کرد: علاوه بر کمک‌های دولتی سپاه تهران در ساخت این واحد‌ها به ازای هر واحد ۳۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی همچون حمل و نقل مصالح کمک کرده است.

وی گفت: ما معتقدیم شان سپاه خدمتگزاری است و خوشحالیم که هرچند کوچک، اما توانستیم کاری انجام دهیم، اما آماده‌ایم تا هرکاری در توانمان باشد در صورت نیاز انجام دهیم.

 

انتهای پیام/ی

 

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران در کرمانشاه

برچسب ها: حوادث ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار