سرپرست فرمانداری بردسکن:

هیچگونه کمبود کالا در بردسکن نداریم/هر جا که تعامل خوبی با مردم داشتیم خروجی مطلوبی را کسب کردیم

سرپرست فرمانداری بردسکن گفت:با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و بازگشایی مدارس در شهرستان بردسکن هیچگونه کمبود کالا نداریم.

هیچگونه کمبود کالا در بردسکن نداریم/هر جا که تعامل خوبی با مردم داشتیم خروجی مطلوبی را کسب کردیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ ابراهیم قاسم پور سرپرست فرمانداری بردسکن در جلسه کمیسیون تنظیم بازار بردسکن، گفت:ایجاد ۲ نمایشگاه در مباحث شعار سال، حمایت از کالای ایرانی و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان لازم است.

وی افزود:بهترین کالا‌ها و با بهترین کیفیت باید به مردم عرضه گردد و مردم حق دارند که مطالبه داشته باشند، لذا هرکجایی که تعامل خوبی با مردم داشتیم خروجی مطلوبی را کسب کردیم.

قاسم پور با بیان اینکه بازرسی‌ها و بازدید‌ها در شهرستان با مردم باید با مهربانی و روی باز باشد، گفت:بحث احتکار در شهرستان به هیچ وجه قابل پذیرش نخواهد بود.

وی ادامه داد:گشت‌های مشترک از واحد‌های صنفی ۱۰۰ درصد باید فعال باشد و روسای ادارات از ظرفیت رسانه‌ها در شهرستان برای بحث اطلاع رسانی استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری بردسکن با اشاره به اینکه در اگر اقدامی در بردسکن صورت گیرد و نظارت انجام نگیرد مورد قبول نیست، افزود:با توجه به بازگشایی مدارس از اقشار آسیب پذیر حمایت کنید و نظارت کامل و کافی را از مراکز عرضه البسه، پوشاک و کیف و کفش مدارس و لوازم التحریر داشته باشید.
 


همه دستگاه‌ها در وضع اقتصادی کشور نقش دارند


احمد فرزانه دادستان بردسکن هم در این جلسه گفت: همه دستگاه‌ها در وضع اقتصادی کشور نقش دارند، لذا بازرسی‌ها و نظارت‌ها باید بیشتر گردد.

وی افزود:رویکرد قوه قضاییه این نیست که تمام موارد اقتصادی را قضایی کند ؛ دستگاه‌های مربوطه نظارت‌ها و بازرسی‌های خود را افزایش دهید.

فرزانه با بیان اینکه اگر دستگاه‌های اداری کار خود را به خوبی انجام دهند نیازی به ورود دستگاه قضا نیست، گفت:با توجه به نزدیک شدن ایام محرم مرکز بهداشت و درمان و دامپزشکی شهرستان حتما نظارت بر طبخ غذا‌ها داشته باشند و کلاس‌های آموزشی برای هیئت امنای تکایا گذاشته شود.

دادستان بردسکن گفت:ذبح دام در مکان‌های عمومی نباید داشته باشیم و اگر تذکر داده شده و بازهم تکرار شد دامپزشکی شهرستان گزارش دهد تا برخورد شود.

وی با اعلام اینکه ۳ مورد ذبح در معابر در سال گذشته داشتیم ک. برخورد شده است، گفت:با توجه به شیوع بیماری‌های دامی امسال ذبح دام یک مورد هم نباید داشته باشیم و همه کشتار‌ها در کشتارگاه باید انجام گیرد.
 
انتهای پیام//ج.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.