عملیات احداث پست ۲۳۰.۶۳ کیلوولت کامیاران با حضور وزیر نیرو

عملیات اجرایی پست ۲۳۰.۶۳ کیلو ولت کامیاران با حضور وزیر نیرو و استاندار کردستان در کامیاران آغاز و کلنگ آن به زمین زده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ عملیات اجرایی پست ۲۳۰.۶۳ کیلو ولت کامیاران با حضور وزیر نیرو، استاندار کردستان و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در این شهر آغاز و کلنگ آن به زمین زده شد.

عملیات احداث پست ۲۳۰.۶۳ کیلوولت کامیاران با حضور وزیر نیرو آغاز شد+تصاویر

این پروژه با مشخصات ۲ فیدر خط ۲۳۰ کیلو ولت، ۲ فیدر ترانسفورماتور ۲۳۰ کیلو ولت، ۲ فیدر ترانسفورماتور ۶۳ کیلو ولت، ۴ فیدر خط ۶۳ کیلوولت، ۲ دستگاه ترانسفورماتور ۸۰ مگاولت آمپر با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال، باید بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای غرب کشور در این مراسم اظهار داشت: این پروژه موجب یک رینگ بسیار بزرگ مابین استان کردستان و کرمانشاه می‌شود.

عملیات احداث پست ۲۳۰.۶۳ کیلوولت کامیاران با حضور وزیر نیرو آغاز شد+تصاویر

علی اسدی افزود: مناقصه این پروژه در سال ۸۹ برگزار شد، اما آغاز عملیات به دلیل مشکلات اعتباری و تحریم‌ها متوقف شد و مجداداً در نیمه دوم سال گذشته تعیین پیمانکار و در حال حاضر ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: تاکنون ۲۳۰ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات اولیه این پروژه شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.