بازگشت قهرمان بازی‌های آسیایی به کشور / انصراف حدادی از شرکت در مسابقات جام قاره‌ای

احسان حدادی قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا پس از هفت دوری از کشور صبح امروز (جمعه) به کشور باز گشت.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی قهرمان چهار دوره بازی های آسیایی که اسفند ماه سال گذشته جهت برپایی تمرینات و آماده سازی بیشتر زیر نظر مک ویلکینز راهی کالیفرنیا آمریکا شده بود پس از هفت ماه دوری از وطن صبح امروز( جمعه) به کشور بازگشت که هیچ استقبالی نه از سوی مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صورت نگرفت.

در حالی که از قبل اعلام شد او صبح امروز جمعه به ایران باز می گردد اما به نظر می رسد بازگشت او برای هیچ کدام از مسئولان ورزش کشور چندان مهم نبوده است.

بازگشت قهرمان بازی‌های آسیایی به کشور / انصراف حدادی از شرکت در مسابقات جام قاره‌ای

او در طول  این مدت ضمن قهرمانی و پرتاب های فوق العاده در مسابقات بین المللی آمریکا و درخشش در مسابقات دایموند لیگ توانست مقتدرانه و با اختلافی زیاد نسبت به دیگر پرتابگران آسیایی چهارمین قهرمانی متوالی اش را در بازی های آسیایی جشن بگیرد، از این حیث نامش را در ورزش ایران جاودانه کند.

پیش از این قرار بود حدادی  شنبه  در مسابقات جام قاره ای استراوا شرکت کند اما او از حضور در این رقابت ها صرف نظر کرد.

با توجه به افتخارات متعدد زیادی که حدادی برای ورزش ایران و دوومیدانی در این سالیان اخیر کسب کرده بود انتظار می‌رفت از او نیز همانند سایر ورزشکاران مدال‌آور استقبال شود اما این اتفاق نیفتاد و او بدون هیچ مراسمی به کشور بازگشت و مشخص نیست چرا برای حدادی با وجود اعلام قبلی هیچ گونه استقبال رسمی از سوی مسئولان متولی ورزش کشور صورت نگرفت.


بیشتر بخوانید:

عنوان هشتمی احسان حدادی در فینال دایموند لیگ بلژیک

حدادی: سعی کردم مثل یک سرباز کوچک پرچم ایران را به اهتزاز درآورم

چهار گانه حدادی در طلای پرتاب دیسک بازی های آسیایی / شیری چهارم شد


انتهای پیام/

بازگشت اسطوره دوومیدانی به ایران پس از هفت ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.