دژاگه: حیف است تیم ملی بازی تدارکاتی خوبی ندارد/ برای شاد کردن مردم در جام ملت‌ها می‌جنگیم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: حیف است تیم ملی بازی‌های تدارکاتی خوبی ندارد، اما به این امر عادت کرده ایم.

 دژاگه: حیف است تیم ملی بازی تدارکاتی خوبی ندارد/ برای شاد کردن مردم در جام ملت‌ها می‌جنگیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه تراکتورسازی تبریز ،  درباره برگزاری دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با ازبکستان بیان کرد: خدا را شکر تمام بازیکنان صحیح و سالم از تیم های باشگاهی به اردوی تیم ملی آمده اند. چند روزی است تمریناتمان شروع شده و تیم وضعیت خوبی دارد اما روز گذشته که با مسعود شجاعی صحبت می کردم گفتم حیف است تیم ما بازی تدارکاتی ندارد. برخلاف تیم ملی ایران تیم هایی مانند ازبکستان، سوریه و امارات روز گذشته بازی کردند اما به این موضوع عادت کرده ایم. با این وجود با ازیکستان بازی می کنیم و در کل وضعیت تیم خوب است.

او درباره میزان آمادگی اش پس از رفع آسیب دیدگی گفت: ۲ سال سختی کشیدم و آسیب دیدگی های زیادی داشتم. ACL زانوی من پاره شد که بدترین مصدومیت دوران فوتبالم بود. خدارا شکر اکنون وضعیت خوبی دارم و در چهار دیدار سنگین به صورت متوالی بازی کردم. دعوت شدنم به تیم ملی هم برای رسیدن به اوج خوب است.

دژاگه درباره دیدار تدارکاتی با ازبکستان تصریح کرد: بازی با ازبکستان اهمیت زیادی برای ما دارد چراکه حریف سطح خوبی دارد. امیدوارم همین روند را ادامه دهم. حس خوبی دارم و شرایط بدنی ام هم بهتر می شود.

کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط این تیم برای کسب قهرمانی جام ملتهای آسیا گفت: همین که در شروع کارمان فقط یک بازی تدارکاتی برگزار می کنیم نشان می دهد شرایط سختی داریم اما متاسفانه بازیکنان تیم ملی ایران به این موضوع عادت کرده اند. با این حال تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا همانگونه که در جام جهانی از دقیقه یک تا ۹۰ هر سه بازی خود جنگیدیم در جام ملتهای آسیا هم مردم را خوشحال کنیم.

دژاگه درباره اینکه با توجه به وضعیت فعلی درصورت ناکامی تیم ملی در جام ملتهای آسیا چه کسی باید پاسخگو باشد، بیان کرد: تا زمان آغاز جام ملتهای آسیا چند ماه زمان داریم و فدراسیون فوتبال باید در این فرصت دیدارهای دوستانه خوبی برای تیم ملی برگزار کند. مهم این است ما در جام ملتها تلاشمان را انجام می دهیم و اینکه باید ببینیم در صورت ناکامی چه کسی پاسخگو است.


بیشتر بخوانید:

غیبت چشمی در جلسه کی روش با بازیکنان/ بیرانوند نیمکت نشین شد!

عابدزاده: تمام بازیکنان تیم ملی به کی روش اعتقاد و اعتماد دارند


انتهای پیام/

اظهارات اشکان دژاگه درباره تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
حیف پول مفت که میدیم کی روش دلال بعد این همه سال از ترسش نمیتونه دو تا بازی دوستانه برگزار کنه
آخرین اخبار