با اقامه نماز آیت الله خرازی؛

پیکر حجت الاسلام عرفان در قم آرام گرفت

پیکر حجت الاسلام عرفان،استاد فقید حوزه علمیه قم پس از تشییع در کرمان،صبح امروز در گلزار شهدای قم خاکسپاری شد.

پیکر حجت الاسلام عرفان در قم آرام گرفتبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام شیخ حسن عرفان شهرضایی،استاد حوزه علمیه قم در سن 61 سالگی و در حین سخنرانی به علت سکته قلبی در مسجد امام(ره) کرمان دارفانی را وداع گفت.

پیکرمرحوم حجت الاسلام شیخ حسن عرفان شهرضایی از اساتید حوزه علمیه و از سخنرانان معروف عرصه تبلیغ دین پس از تشییع در کرمان،صبح امروز در گلزار شهدای قم  با حضور شخصیت های حوزوی و همچنین عموم مردم خاکسپاری شد.

 آیت الله سید محسن خرازی ،عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین عرفان اقامه نماز کرد.

حاضران در جلسه با قرائت قرآن و فاتحه خوانی برای شادی روح مرحوم حجت الاسلام والمسلمین عرفان دعا کرده و از درگاه ایزد منان مسئلت داشتند تا ایشان را با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) محشور کند.

 مراسم ختم مرحوم حجت الاسلام والمسلمین عرفان پس از فریضه مغرب و عشاء در مسجد جامع قم واقع در بلوار عمار یاسر برگزار می شود.

این صاحب نظر و کارشناس مباحث دینی در سال 1336 در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود.

وی در محضر حجج اسلام حاج سید محمد علی طبائیان (طباطبائی) زارعان، محمدحسین رهایی و حاج شیخ علی تاکی شاگردی کرد و سپس به اصفهان رفت و از محضر استادانی چون حاج آقا حسن امامی و آقای ابراهیمی و آقای فقیهی بهره گرفت، سپس به قم آمد و نزد استادانی مانند آیات عظام طالقانی، تهرانی، مدرس افغانی، کریمی جهرمی، استادی، ابطحی، زاهدی، اعتمادی، خسرو شاهی، پیشوایی تهرانی ، آیت الله اسماعیل پور و آیت الله شیخ جواد تبریزی کسب فیض کرد.

از جمله تألیفات وی می‌توان به ‎آرمان غدیر از دیدگاه امیرالمومنین (ع) (1378)، ‎آفت ها و لطافت های جنسی (1373) ،‎اندیشه معلم (‎1390)، ‎پدر و مادر در فرهنگ اسلامی (‎1385)، ‎پرتوی از غدیر در کلام امیرالمومنین (ع) (1384)، ‎ترجمه و شرح جواهر البلاغه (1389) و ‎شیوه‌های اعجاز قرآن (1379) ‎اشاره کرد.

انتهای پیام/ش

درگذشت حجت الاسلام حسن عرفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.