بازدید وزیر صنعت از ایران خودرو تبریز + فیلم

وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن رد احتکار خودرو توسط ایران‌خودرو تبریز گفت: این‌که تعدادی خودرو در انبار خودروسازی‌ها وجود داشته باشد نمی‌توان به‌منزله احتکار قلمداد کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد شریعتمداری پنج‌شنبه شب در جریان سفر به تبریز برای شرکت در مراسم ختم پدر صنعت آذربایجان، در بازدید از ایران‌خودرو تبریز با اشاره به اینکه ظن احتکار 8845 دستگاه خودرو توسط ایران‌خودرو یک موضوع غیر کارشناسی شده بود، اظهار داشت: تأخیر به وجود آمده در تحویل خودروها عمدتاً به دلیل عدم تأمین قطعات ریز خودروها بود که می‌بایست از طریق واردات تأمین می‌شد.وزیر صنعت، معدن و تجارت از تأمین قطعات ریز خودروهای ایران‌خودرو تبریز و آماده‌سازی جهت تحویل به متقاضیان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: مقدمات تأمین قطعات موردنیاز خودروهای شرکت ایران‌خودرو تبریز فراهم بوده و به‌زودی با تأمین قطعات خودروها آماده واگذاری می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:خاک خوردن بیش از 8 هزار سمند در یکی از انبارهای ایران‌ خودرو + فیلم

 

انتهای پیام/

وزیر صنعت در تبریز: وجود تعدادی خودرو در انبار خودروسازها به‌منزله احتکار نیست + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
کاش علما فتوا می دانند که خرید خودرو حرام است و مثل زمان مشروطه که با فتوا حرام شدن تنباکو انگلیسی ها بدبخت شدن، این خودروسازان را بدبخت میکردند.کارگر بیکار میشه؟ من حاضرم 1000 تا کارگر تو ایران خودرو و سایپا بیکار بشوند تا 1000000 تا از مردم ایران به خاطر خودروهای بی کیفیت یتیم بشوند. میدونید چقدر آدم روزانه به خاطر خودروهای گرون شما جانشان را از دست میدهند؟ میدونید چقدر بچه به خاطر لگنهای شما پدر و مادرشون را از دست دادن و یتیم شدند؟خودروسازان اگر رحم داشتند،احتکار و گران فروشی نمیکردند.این خودروسازان فقط میخواهند مثل دزدا جیب مان را بزنند
آخرین اخبار