گزینه‌های روی میز آمریکا برای حمله به سوریه!

ارتش آمریکا به بهانه حمله شیمیایی احتمالی سوریه به ادلب گزینه‌های نظامی برای مقابله با آن طراحی می‌کند.

واشنگتن در حال طراحی گزینه‌های نظامی برای حمله به سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز شنبه اعلام کرد دائماً با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره گزینه‌های نظامی در واکنش به حمله شیمیایی احتمالی سوریه به ادلب گفتگو می‌کند. واشنگتن که مایل است حمله شیمیایی ادعایی و واهی دولت سوریه را بهانه‌ای برای حمله به این کشور قرار دهد دائما درباره حمله‌ای که هیچ مدرکی برای اثبات آن وجود ندارد به دمشق هشدار می‌دهد.

دانفورد اعلام کرد هنوز هیچ تصمیمی برای اعزام نیروی نظامی در واکنش به حمله شیمیایی احتمالی سوریه گرفته نشده است. او در حضور گروهی از خبرنگاران در حین سفر به هند گفت: «ما مرتباً با رئیس جمهور در این باره حرف می‌زنیم تا او بداند کجای کار هستیم و برای واکنش به استفاده از سلاح‌های شیمیایی چه برنامه‌ای داریم». دانفورد در ادامه افزود: «او از ما انتظار دارد گزینه‌های نظامی داشته باشیم و ما درباره توسعه این گزینه‌های نظامی اطلاعات او را بروزرسانی می‌کنیم».

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه ارتش این کشور را به کمک هم‌پیمانانش از جمله نیروهای روس آماده کرده تا برای آزادسازی ادلب در این استان عملیات انجام دهند. ادلب آخرین پایگاه شورشیان است و عملیات دولت سوریه در این استان احتمالاً آخرین جنگ تعیین‌کننده در این درگیری‌ها است.

انتهای پیام/

آمریکا در تلاش برای طراحی حمله به سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
با حمله نظامیان دولت سوریه به همراهی روسها به ادلب خطر برخورد نظامی بین امریکا وروسیه وجود دارد امریکا دوست ندارد روسیه وسوریه در این جنگ پیروز بشن درست است که روسیه یک کشور ابر قدرت است اما درمقابل ناتو وامریکا وهمپیمان شرقیش که مثل لانه ی زنبور هستند از هر طرف بهش هوجوم می آورند توانی برای مقابله نخواهد داشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
هیچ کاری نمی تونن بکنن این امریکا .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۳۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
شیطانه دیگه امریکا مرگ برشیطان بزرگ.
آخرین اخبار