راه حل جدید برای دغدغه حامیان شفافیت

واکنش‌ها به مخالفت نمایندگان با یک فوریت طرح شفافیت آرا سبب شد تا این بار نماینده مردم اصفهان که خود پیگیر این طرح است راه حل جدیدی ارائه دهد.

راه حل جدید برای دغدغه حامیان شفافیتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه به مخالفت نمایندگان با یک فوریت طرح  "شفافیت آرای نمایندگان" در مجلس  واکنش نشان داد. او در حساب کاربری خود در توئیتر در رابطه با راه جدید پیش رو برای رسیدن به موفقیت در کسب آرا حداکثری نمایندگان را توضیح داده است. دلیگانی در توئیتر نوشت:

"راه حل جدید در پاسخ به دغدغه حامیان شفافیت

نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس آماده کرده‌ام که آراء نمایندگان و حضورشان در صحن علنی و کمیسیون‌‌ها، روی سایت مجلس قرار گیرد

نمایندگان موافق، تا یکم مهر، با پیامک اعلام کنند تا امضایشان را اخذ کنم
این دیگر نیاز به رای‌گیری در صحن علنی ندارد!".

راه حل جدید در پاسخ به دغدغه حامیان شفافیت+ تصویر

چهارشنبه گذشته 14 شهریور ماه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح  شفافیت آرای نمایندگان با 59 رای موافق، 108 رای مخالف و 5 رای ممتنع مخالفت کردند. طرح  شفافیت آرای نمایندگان  از ادغام دو طرح حاجی دلیگانی نماینده مردم اصفهان و فتحی نمایند مردم تهران  تشکیل شد که به امضای 160 نفر از نمایندگان رسیده بود. به موجب این طرح خواسته شده بود تا در جهت اطلاع مردم، اسامی نمایندگان موافق، مخالف و ممتنع منتشر شود.


بیشتر بخوانید: واکنش شدید کاربران به مخالفت نمایندگان با فوریت طرح شفافیت آرا +تصاویر


پس از مخالفت نمایندگان با یک فوریت این طرح کاربران فضای مجازی نسبت به آن واکنش نشان دادند. دلیگانی در این پست در سوال یکی از کاربران که از او پرسیده است که آیا این کار واقعا شدنی است؟ پاسخ داد: "با حمایت مردم و مطالبه گری، انشاالله".

راه حل جدید در پاسخ به دغدغه حامیان شفافیت+ تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
هرچرا باید مخالف این طرح باشند ؟؟؟!!!!
آخرین اخبار