استاندار کرمانشاه خبرداد:

بهره‌برداری از ۶۰ مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: ۶۰ مدرسه در مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب و ثلاث‌باباجانی کرمانشاه مهر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بهره‌برداری از ۶۰ مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاهو به نقل از روابط عمومی استانداری، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: زلزله آبان سال گذشته بسیار سنگین بود و در ۱۸ ثانیه بیش از ۷ هزار میلیارد خسارات وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه این زلزله به ۹ شهرستان و نزدیک ۱۹۰۰ روستا خسارات وارد کرد عنوان کرد: اکنون بیش از ۸۵۰۰ واحد بازسازی شده است و این نشان از تلاش و کوشش همه دست اندرکاران است.

بازوند با بیان اینکه در بحث امداد رسانی و امداد و نجات اقدامات بی‌نظیری در کشور انجام شد گفت: هیچ کاری برای ما در استان کرمانشاه به اندازه بازسازی مناطق زلزله‌زده اولویت ندارد.

استاندار کرمانشاه افزود: مدیران اولویت کاری خود و مجموعه خودشان را بازسازی مناطق زلزله‌زده قرار دهند چنانکه زلزله اولویت دولت و نظام نیز است.

وی با اشاره به اینکه در مهر ماه ۴۵ مدرسه در سرپل‌ذهاب و ۱۵ مدرسه در ثلاث‌باباجانی به بهره‌برداری می‌رسند بیان کرد: در این شرایط دولت تمام توان خودش را برای بازسازی مناطق زلزله‌زده به کار برده است.

بازوند با بیان اینکه باید با انسجام کامل ملی، بازسازی مناطق زلزله‌زده را به اتمام برسانیم گفت: در خصوص سیمان و آهن از هفته آینده نیاز‌های مناطق زلزله‌زده با قیمت بسیار پاینتر توزیع می‌شود.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: از مسئولان درخواست می‌شود انتقال بیمارستان صحرایی به ثلاث‌باباجانی و اتمام بیمارستان سرپل‌ذهاب سریعتر انجام شود.

انتهای پیام/ی

 

آماده سازی مدارس در مناطق زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار