گیر افتادن تریلی روی ریل قطار حادثه آفرید +فیلم

گیر افتادن تریلی روی ریل قطار موجب تصادف شدید تریلی با قطار در حال عبور شد.

گیر افتادن تریلی روی ریل قطار حادثه آفرید+ فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تصادف شدید یک قطار باربری با یک تریلی را منطقه جستر ایالت ویرجینیا آمریکا به تصویر می کشد. در این ویدئو که توسط دوربین داش کم یک خودرو تهیه شده است مشاهده می شود که این تریلی هنگام عبور از محل ریل قطار ناگهان روی ریل گیر می کند و در همین لحظه قطار از راه می رسد.

"مایک ایوگن"، راننده ای که این ویدئو را تهیه کرد در این باره گفت : " در نزدیکی محل عبور خودروها از قسمت تعیین شده ریل قطار بودم که ناگهان یک تریلی ظاهر شد. این تریلی هنگام عبور ناگهان روی ریل گیر کرد. من گاردریل را دیدم که پایین آورده شد و چراغ شروع به چشمک زدن کرد. فهمیدم قطار در حال نزدیک شدن است. لحظاتی بعد قطار از راه رسید و پس از برخورد شدید تریلی را به دو نیمه تبدیل کرد."

صدای بوق قطار که در حال نزدیک شدن به تریلی است در این ویدئو شنیده می شود. بنا به گزارش یکی از رسانه های محلی آمریکا راننده تریلی که توانسته پیش از رسیدن قطار از آن خارج شود در این حادثه دچار آسیب نشد. این حادثه در ساعت 4.30 دقیقه بعدظهر رخ داد.

گفتنی است؛ چندی پیش نیز گیر افتادن یک خودروی آموزش رانندگی روی ریل قطار در لهستان منجر به کشته شدن یک دختر 18 ساله شد. این دختر که به همراه یک مربی آموزش رانندگی در حال تعلیم رانندگی بود در اثر گرفتار شدن خودرو روی ریل و تصادف با قطار جانش را از دست داد. مربی این دختر توانسته بود لحظاتی پیش از رسیدن قطار از خودرو خارج شود.

انتهای پیام/

تصادف شدید تریلی با قطار باربری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار