واگذاری انشعابات گاز رایگان به اقشار نیازمند در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در سال گذشته یک هزار و ۸۴۸ مورد انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف و اقشار نیازمند در سطح استان اردبیل واگذار شد.

فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: در راستای حمایت از اقشار نیازمند در سطح استان انشعاب رایگان گاز به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در سطح استان اردبیل واگذار می‌شود.

وی بیان کرد: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز در راستای اجرای ماده 80 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، آمادگی کامل داریم و در همین راستا در سال گذشته یک هزار و 848 مورد انشعاب گاز به اقشار نیازمند شامل مجموعه مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی ، مساجد و غیره واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود، افزود: در سال گذشته یک هزار و 499 انشعاب گاز رایگان برای اقشار نیازمند روستایی و 349 انشعاب به جامعه هدف شهری تخصیص داده شده که همه این خدمات به صورت رایگان به خانواده مددجویان و نیازمندان ارائه شده است.

خدایی با اشاره به اینکه این اقدام در تمامی ادارات گازرسانی استان انجام می‌شود، تصریح کرد: مددجویان تحت پوشش دو سازمان در صورتی که تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده‌اند می‌توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به اداره گاز منطقه در زمان اشتراک پذیری از این امتیاز استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل خدمات‌رسانی به اقشار و مناطق محروم و روستایی را از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم برشمرد و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا مردم تمامی مناطق روستایی در سطح استان را از نعمت گاز برخوردار کنیم که در این زمینه تا کنون گام‌های موثر و مناسبی در بخش گازرسانی برداشته شده است.

انتهای پیام/ع

خدمات رسانی به اقشار و مناطق محروم و روستایی

 

 

برچسب ها: گاز ، اقشار نیازمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.