ملایی: سناریو از پیش تعیین شده مدال طلای من را به نقره تبدیل کرد

ملی پوش جودو گفت: سناریو از پیش تعیین شده در بخش داوری بازی‌های آسیایی مدال طلای من را به نقره تبدیل کرد.

ملایی: سناریو از پیش تعیین شده مدال طلای من را به نقره تبدیل کردسعید ملایی ملی پوش جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: بازی‌های آسیایی جاکارتا در سطح خوبی برگزار شد، اما در بخش داوری قضاوت‌های اشتباه زیادی وجود داشت که در رشته‌های مختلف رنگ مدال‌ها را تغییر داد.

او ادامه داد: در رشته جودو مدال‌ها تقسیم شده بود و سناریو از پیش تعیین شده در بخش داوری بازی‌های آسیایی مدال طلای من را به نقره تبدیل کرد. در فینال بازی‌های از نظر روحی و روانی و همچنین فنی بسیار آماده بودم و حتی تا پایان بازی هم شرایط به سود من بود، اما ناداوری باعث شد عنوان قهرمانی بازی‌های آسیا به نایب قهرمانی تغییر کند.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی افزود: کشور اندونزی که میزبان این دوره از بازی‌ها بود از موقعیت خود نهایت استفاده را کرد تا بتواند مدال‌های زیادی را کسب کند و لطف داوران هم همراه با تیم‌های ورزشی این کشور بود تا بتوانند عنوان خوبی را در جدول رده بندی کسب مدال بدست آورند.

ملی پوش جودو کشورمان عنوان کرد: بحث ناداوری علاوه بر رشته جودو در تیم ملی کاراته و تکواندو ایران هم تاثیر گذار بود و توانست رنگ مدال کاراته کا‌ها و تکواندوکاران ایران را هم تغییر دهد و ملی پوشان ما را از ایستادن روی سکو‌های قهرمانی دور کند.

ملایی درباره حضورش در رقابت‌های پیش رو و جهانی باکو گفت: هنوز تصمیمی برای شرکت در رقابت‌های جهانی باکو نگرفتم و اگر شرایط فنی و روحی مناسبی داشته باشم در این رقابت شرکت می‌کنم و اگر به شرایط ایده آل نرسم در این مسابقات حاضر نخواهم شد و برای رقابت‌های گرندپری بعدی آماده می‌شوم.

ملی پوش جودو کشورمان درباره تاثیر رقابت‌های جهانی باکو در رنکینگ خود گفت: در حال حاضر در وزن خودم در رنکینگ نخست جهان قرار دارم و اگر در باکو هم حاضر نشوم تاثیر چندانی در رنکینگ من نخواهد داشت و با حضور در گرندپری‌ها امتیازاتم را جبران می‌کنم.

ملایی بیان کرد: مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی به صورت هدفمند تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو برنامه ریزی کردند و با حضور ملی پوشان در رقابت‌های مختلف علاوه بر افزایش رنکینگ جهانی برای کسب سهمه المپیک، آمادگی جودوکاران را ارتقا می‌دهند تا حضور موفقی در توکیو داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: 

قضاوت اشتباه داوران آسیایی مانع کسب مدال نشد / نگاهی به عملکرد جودو کاران ایرانی در جاکارتا

سعید ملایی: از خانواده جودو عذرخواهی می‌کنم

ملایی با رای داوران بازنده اعلام شد و نقره گرفت


انتهای پیام/

اظهارات ملایی درباره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار