دعوای استقلال و پرسپولیس بر جام /سوپر شاهکار فوتبالی در قرن بیستم!

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس این روز ها بیشتر توان خود را بر جامی گذاشته اند که در اولویت چندم باشگاه های آنها و هواداران شان است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اعلام رای نهایی از سوی کمیته استیناف مبنی بر قهرمانی پرسپولیس در دیدار سوپر جام و بازنده شدن استقلالی ها در نهایت مدیران باشگاه استقلال در روز های گذشته با خرج حدود 1000 هزار دلار نامه شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش ارائه دادند تا هر طور شده مقابل اهدای جام را به سرخ پوشان بگیرند .

با این وجود مسئولان فدراسیون فوتبال در حالی اهدای جام به پرسپولیسی ها را بلامانع می دانند که در آن سو مدیران استقلال درصدد است جلوگیری از دادن جام به شاگردان برانکو هستند و حتی یکی از مدیران آبی پوش در مصاحبه ای اعلام کرده بود که امیدوارم مسئولان با اهدای جام به پرسپولیس مرتکب اشتباه دوم نشوند .

به هر ترتیب رسیدن پرسپولیس ها به جام حق طبیعی است و استقلالی ها برای اینکه مانع این کار شوند دست به دامن فیفا شدند .اما با وجودی که قرار است جام به سرخ پوشان برسد بنابراین آبی پوشان تا زمان حکمی که فیفا صادر می کنند باید ماه ها در حسرت رسیدن به جام بمانند تا حکم فیفا وضعیت نهایی را مشخص کند.

به نظر می رسد در روز هایی که هر 2 تیم بیشتر درگیر بدهی های بزرگ هستند و  به جای اینکه مدیران بین دو تیم در راستای حل معضل بزرگ حدف از آسیا چاره ای بیندیشند تمام تلاش خود را برای تصاحب جامی گذاشتند که بود و نبودش تاثیری در بقای این 2 تیم ندارد و بیشتر شبیه یک کری خوانی هواداری است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

تلاش استقلالی ها برای تغییر حکم سوپر جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۴۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
باید یک بار جلوی بی قانون بازی پرسپولیسی ها از جمله جعل سند و جام جعلی سوپر جام گرفته شود وگرنه این تیم عادت میشه
Iran (Islamic Republic of)
قاتل بروسلی
۱۸:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
ایکاش در مورد دوپینگ اسطوره ها هم اقدامی بشه.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۳۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
هیچ انصرافی استقلال نداده و سوتی سازمان لیگ و لغو و اعلام نتیجه اون هم سه روز مونده به بازی شاهکار فوتبال ایران رو نشون میده
به احتمال خیلی قوی cas حق رو به استقلال میده
دادن جام هم اشتباه هست چون اشتباه بزرگتر انجام میشه
فکر کنین جام و بدن به پرسپولیس و بعد cas بیاد رای رو تغییر بده بعد اون موقع جام رو باید برگردونن
Iran (Islamic Republic of)
قاتل بروسلی
۱۷:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
نه انتظار داری 100 هزار نفر بیان استادیوم بعد انصراف بدن؟اگه میخواستن بازی کنن ترکیه چیکار میکردن؟
آخرین اخبار