برگزاری جلسه کمسیون اقتصادی با حضور رئیس کل بانک مرکزی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری جلسه کمسیون اقتصادی با حضور رئیس کل بانک مرکزی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زهرا سعیدی مبارکه  افزود: با توجه به توصیه های مهم مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسئولان نباید در زمینه اقتصادی شب و روز بشناسند و همچنین با توجه به شرایط خاص روز، به ویژه نوسانات بازار ارز و استقلال بانک مرکزی، کمیسیون اقتصادی تصمیم گرفته است که نمایندگان در طول تعطیلات با برگزاری جلساتی فشرده به ارائه راهکاری در این زمینه بپردازند.
وی ادامه داد: جلسه کمیسیون اقتصادی، امروز با حضور رئیس کل بانک مرکزی برگزاری می شود.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به اینکه شرایط کشور نیازمند بهره گیری از همه فرصت ها برای تدبیر راهکاری اساسی به منظور حل مشکلات اقتصادی کشور است قرار است که در طول تعطیلات مجلس، جلسات کمیسیون به صورت فشرده برگزار شود.
سعیدی ادامه داد: پس از بررسی و جمع بندی های لازم، طرح کمیسیون برای رأی گیری به صحن علنی برده می شود.
وی در ادامه درخصوص تأثیر تصمیمات کمیسیون در حل مشکلات جامعه اظهار داشت: بسیاری از مشکلات ناشی از سوءمدیریت هاست اما علاوه بر این سوءمدیریت قدرت های جهانی نیز با تشکیل اتاق های فکر در پی ایجاد تنش در ایران هستند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: کمیسیون اقتصادی در مقام اجرایی قرار ندارد اما آنچه در جلسات پیش رو با حضور رئیس کل بانک مرکزی انجام می شود بررسی موانع اقتصادی کشور است و کمیسیون تلاش می کند تا آنجا که در بحث نظارتی می تواند اقدام کند، با کمک به دولت برای کنترل شرایط اقدامات لازم را انجام دهد.
سعیدی با بیان اینکه سه قوه باید در این زمینه تلاش کنند اظهار داشت: مجلس باید در کنار سایر قوا از قدرت نظارتی خود استفاده کند تا دولت با تلاش، همت و برنامه ریزی بهتر بتواند شرایط روز را کنترل کند زیرا مردم شرایط سختی دارند.
وی تاکید کرد: همه شرایط مردم را درک می کنیم و می دانیم چه روزهای سختی را می گذرانند، امیدواریم که بتوانیم دست در دست هم با اتحاد و درک شرایط مردم، این روزهای سخت را سپری کنیم و مطمئناً از این دوران سخت نیز عبور خواهیم کرد.

 

انتهای پیام /س

 

صحبت های سعیدی نماینده مبارکه درباره ی وضعیت اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار