ایجاد فضای امید و نشاط از اولویت های مهم جامعه است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: امروزه در شرایطی هستیم که ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه باید جزو اولویت های مهم قرار گیرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین خوش اقبال در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکراستان کردستان گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر فقط با تدوین قوانین و مقررات اجرایی نمی شود بلکه باید با همکاری احاد جامعه باشد و با اطلاع رسانی صحیح و ارائه روش های اصولی شرایط را برای نهادینه کردن این فریضه در بین مردم مهیا کنیم.

وی افزود: همه بایستی از اصلاح خودمان شروع کنیم و همچنین وظیفه داریم که از کانون خانواده ها صیانت کرده و ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی را به خانواده را ارائه دهیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه هم اکنون دشمنان انقلاب با همه توان و با شبیخون فرهنگی برای ضربه زدن به ارزش های انقلاب وارد عرصه شده اند، ادامه داد: در آستانه ماه محرم با تلاش و کوشش بیشتر باید ماهیت حقیقی و متعالی این ماه و پیام حضرت اباعبدالله حسین برای تحقق حق و دفاع از محرومان را تبلیغ کنیم.

خوش اقبال با بیان اینکه انقلاب اسلامی حکومتی است که ماهیت خود را از حمایت مردم بدست آورده و در این راستا همه ما مدیران باید توان خود را برای خدمت صادقانه و بی وقفه به آنها بکار گیریم، یادآور شد: در ایام محرم باید به گونه ای عمل کنیم که شور و شوق حسینی فضای جامعه را پر کند و مردم حضوری گسترده در برنامه های این ایام داشته باشند.

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان گفت: مدیران باید با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر الگوی رفتاری مناسبی برای مردم باشند و لازم است با روحیه بالا و امید به آینده در راه اهداف مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم و هرگز دچار نا امیدی نشویم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: متاسفانه هنوز پس از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی نتوانسته ایم فرهنگ ناب اسلامی امر به معروف و نهی از منکر را بطور کامل در جامعه نهادینه کنیم.

خوش اقبال بر لزوم حمایت احاد جامعه از نظام را در برابر تحریم ها و تهدیدهای دشمنان تاکید کرد و افزود: چرا پس از چهار دهه هنوز توان دفاع همه جانبه از ارزش های انقلاب را نداریم و اخیرا در قضیه برجام با شروع تحریم های ترامپ رییس جمهور آمریکا ما خودمان خود تحریمی را آغاز کردیم و زمینه مشکلات اقتصادی را در کشور فراهم کردیم.

وی ادامه داد: ایران اسلامی کشور غنی و سرشار از استعدادها و توانمندی های خدادادی است که باید با استفاده از این ظرفیت به مقابله با تحریم های دشمنان برویم و از داشته های خود به بهترین شیوه ممکن استفاده کرده و نیازهای خود را برطرف کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: ملت قهرمان ایران همواره نشان داده که دارای عظم و اراده استوار برای صیانت از ارزشهای خود می باشد و در دوران جنگ تحمیلی هم با وجود همه کمبودها و نداشتن امکانات با همه وجود از کشور دفاع و در برابر دنیا ایستادند و حماسه بی نظیری را خلق کردند.

خوش اقبال گفت: در گذشته با وجود همه نارسایی و کاستی های کشور دوران سرافزار جنگ را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، در حال حاضر ضروریست سعی کنیم که کشورما که در همه زمینه ها به پیشرفت و خودکفایی رسیده در منطقه و جهان جزء کشورهای قدرتمند است با صلابت و اقتدار برای تحقق اهداف متعالی خود گام بردارد.

وی در ادامه اظهارداشت: باید اذعان کنیم که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون کارهای زیر بنایی و بزرگی برای توسعه استان و کشور صورت گرفته و کشور توسعه فراوانی داشته بنابراین نباید فضای یاس و ناامیدی را در جامعه القا کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: همه باید با اتکا به توانایی های کشور مروری به گذشته داشته باشیم و نقاط قوت را به مردم اطلاع دهیم و روحیه مردم را تقویت کرده و از موازی کاری و کم کاری در راه خدمت به مردم دوری کنیم.

خوش اقبال در پایان یادآور شد: اگر از وظایف خود کوتاهی کنیم و زمینه یاس وناامیدی را در جامعه فراهم کنیم قطعا در برابر امام و شهدا مدیون خواهیم بود و هیچ پاسخی برای آنها نداریم.

انتهای پیام/م

لزوم حمایت احاد جامعه از نظام در برابر تحریم ها و تهدیدهای دشمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.