درخشش بانوان رزمی کار گیلانی در مسابقات فول کیک بوکسینگ کشور

بانوان رزمی کار گیلانی در مسابقات فول کیک بوکسینگ کشور خوش درخشیدند.

درخشش بانوان رزمی کار گیلانی در مسابقات فول کیک بوکسینگ کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مونا شفیع نژاد نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: در مسابقات قهرمانی فول کیک بوکسینگ ویژه بانوان که در تهران برگزار شد، ۲۳ رزمی کار از گیلان در این رقابت‌ها حضور داشتند و با کسب مدال‌های رنگارنگ، در این رویداد ملی خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه رزمی کاران در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ۲ استایل لایت کنتاکت و لوکیک با هم به رقابت کردند افزود: زهرا مردانه زاد به عنوان سرپرست و مربی گروه فول کیک بوکسینگ گیلان در این مسابقات حضور داشت.
نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: از گیلان در بخش نونهالان حنانه حسن زاده، فاطمه رضایی، رضوانه میر اسدی، آیما ابراهیمی، فاطمه دبیر، الیا کاظم پور، غزاله مهرنژاد، ستایش خوشدل مقام اول را کسب کردند.

مونا شفیع نژاد افزود: در بخش نوجوانان نیز آنالی زاهدی و معصومه عابدی مقام اول و ستاره خوشدل مقام دوم و سیده معصومه معصومی، رضوانه علیدوست و هنگامه معتبر مقام‌های سوم را از آن خود کردند.

نایب رئیس ورزش‌های رزمی گیلان تصریح کرد: در بخش بزرگسالان نیز راضیه زمانی اول شد و ستایش الماسی و فرشته حسینعلی پور هم مقام دوم را کسب کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

موفقیت بانوان رزمی کار گیلانی در مسابقات فول کیک بوکسینگ کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.