واعظی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

صحبتهایم جز عزت و احترام به آیت الله جنتی چیز دیگری نبود/ پاسخ به جوابیه مجلس خبرگان را ضروری ندانستیم

رئیس دفتر رئیس جمهور به حواشی اظهارات اخیرش در خصوص دبیر شورای نگهبان پاسخ داد.

صحبتهایم جز عزت و احترام به آیت الله جنتی چیز دیگری نبود/پاسخ به جوابیه مجلس خبرگان را ضروری ندانستیممحمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, با اشاره به جوابیه دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری و اظهاراتش در خصوص دیدار روحانی و ترامپ گفت: اگر به تمامی جزئیات مصاحبه‌ام در حاشیه جلسه هیات دولت دقت کرده باشید؛ صحبتهایم جز عزت و احترام به آیت الله جنتی چیز دیگری نبود.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه بنده صرفا حاشیه ای که ممکن بود اثرگذاری داشته باشد را از اذهان و افکار عمومی پاک کردم؛ افزود: همبستگی مسئولین می‌تواند کشور را به سوی انسجام, وحدت و صمیمیت هدایت کند.

وی با اشاره به اینکه اگر همه ما به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کنیم؛ هیچ احتیاجی به صحبت‌های جنجالی نیست؛ گفت:خواست ایشان از همه مسئولان و مردم این است که تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند.

واعظی با بیان اینکه شایعات افکار عمومی را منحرف می‌کند, افزود: مقام معظم رهبری همواره تاکید فرموده‌اند هر صحبت و سخنرانی همراه با تحقیق باشد و به همین دلیل پاسخ به جوابیه را ضروری ندانستیم.

رئیس دفتر رئیس جمهوربا اشاره به اینکه مسئولانی که با یکدیگر تعامل دارند نباید صحبتهای خود را علنی کنند, خاطرنشان کرد:مسئله انتقاد و امر به معروف باید به روشهای خود انجام شود و به نظرم بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری تکلیف برای دولت, مجلس خبرگان و قوای سه گانه روشن شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه همه باید در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کنند, گفت: صحبتهای ایشان باید چراغ و راهنمای کشور شود.

گفتنی است؛در پی اظهارات رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور درباره سخنان دبیر شورای نگهبان پیرامون دیدار ترامپ و روحانی در حاشیه اجلاس سالانه سازمان ملل در نیویورک, دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری طی جوابیه‌ای اعلام کرد: اظهارات شتاب‌زده رئیس دفتر رئیس‌جمهور در انعکاس خلاف واقع بیانات رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری موجب تعجب و حیرت شد و از رئیس دفتر رئیس‌جمهور انتظار می‌رود ضمن عذرخواهی و تصحیح مصاحبه خویش، ادب و متانت را در موضع‌گیری‌های سیاسی رعایت کرده و حرمت اشخاص و نهادهای قانونی کشور را رعایت نماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
باسلام آقای واعظی شما چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
آقای واعظی شتاب زده جواب داد بعد معلوم شد اصلا خبرگان چنین مطلبی نگفته!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
هر چی دلشون بخواد میگن و بعد میان مظلوم نماییی میکنن.
خدایا خودت از این همه دروغ و دورویی نجاتمون بده...
Canada
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
نمیدونم چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
درود بر خادمان مردمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
راس راسی هوا برش داشته که کسی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
نمیدونم چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
جناب واعظی من ار یک حرکت شما اصلا خوشم نیامد تو صحن سخنرانی روحانی شمابه چیز میخندیید ؟
Iran (Islamic Republic of)
حجت اله محمدی
۱۴:۴۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
از رئیس دفتر رئیس‌جمهور انتظار می‌رود ضمن عذرخواهی و تصحیح مصاحبه خویش، ادب و متانت را در موضع‌گیری‌های سیاسی رعایت کرده و حرمت اشخاص و نهادهای قانونی کشور را رعایت نماید.
آخرین اخبار