سرلشکر صفوی:

اگر دشمنان به کشور تعرض کنند، همچون علف هرز نابودشان می‌کنیم/ باید به دولت برای برون رفت از شرایط فعلی کمک کنیم

هشت سال دفاع مقدس، هشتاد سال امنیت ایران را تضمین کرد

مشاور فرمانده کل قوا گفت: دشمنان می دانند اگر به کشور حمله ای کنند، همچون علف های هرزه شکسته و نابودشان می کنیم .

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی و دستیار فرمانده معظم کل قوا در دومین همایش ملی نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت  که صبح امروز دوشنبه 19 شهریورماه برگزار شد، گفت: طی هشت سال دفاع مقدس بیش از دو میلیون نفر داوطلب علاوه بر نیروهای ارتش و سپاه پاسداران به جبهه ها اعزام شدند که در یکی از آن ها تنها یکصد هزار نفر داوطلب تحت عنوان سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) به مناطق اعزام شدند.

صفوی با بیان اینکه در طول جنگ تحمیلی بیش از ۵۰۰ هزار شهید، جانباز و آزاده داشته ایم، تاکید کرد: در آن دوران ظرفیت تهدید از ظرفیت دفاعی کشور بیشتر بود، ولی به لطف چهارده معصوم و رشادت های جوانان در این جنگ پیروز شدیم.

مشاور عالی و دستیار فرمانده کل قوا ادامه داد: پیروزی در دوران دفاع مقدس برای ما گران تمام شد، ولی ارزش آن را داشت، چراکه در عوض هشت سال دفاع مقدس، هشتاد سال امنیت ایران را تضمین شد، همچنانکه دشمنان شاهد هستند که اگر به کشور تعرض و حمله ای صورت گیرد همچون علف های هرزه شکسته و نابودشان می کنیم و حتی تا آن سوی مرزها و دریاها آن ها را تعقیب کرده و حقوق خود را بازپس می گیریم.

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی فعلی کشور، حضور مردم و مشارکت آن ها برای پیروزی نیاز است افزود: دولت نیز باید با مدیریت جهادی و صبر و مقاومت تلاش کند تا در این جنگ اقتصادی پیروز شویم.

صفوی محتکران، اختلاسگران، رشوه گیران فعال در دولت و بخش خصوصی را ضد انقلاب دانست و تاکید کرد: ننگ و نفرین بر همه کسانی که در این شرایط کشور به این اقدامات ادامه داده و به کشور خیانت می کنند.

مشاور عالی و دستیار فرمانده کل قوا همگان را برای کمک به دولت در شرایط فعلی دعوت کرد و گفت: باید همگی به دولت برای برون رفت از این شرایط کمک کنیم و ذکر این نکته ضروری است که دولت هم در حال حاضر از نیروهای جهادی انقلابی و جوانان کارآمدی بهره مند است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار