شاکری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اقدامات قوه قضاییه به موقع و درست اطلاع‌رسانی شود

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: قوه قضاییه باید اطلاع‌رسانی درست و به موقعی را از اقدامات خود با مفسدان اقتصادی نشان دهد.

اقدامات قوه قضاییه به موقع و درست اطلاع‌رسانی شودمجتبی شاکری،  دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به جایگاه قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی نقش قهریه  دارد.

وی با بیان اینکه که همه مسئولان باید با قدرت و تمام توان با مفاسد اقتصادی برخورد کنند، تصریح کرد: بخش دیگری از این مبارزه با فساد متوجه دستگاه‌های اجرایی دولت است که باید در آنجا آستین‌ها را  بالا زد و تصمیم‌سازان این مفاسد را تغییر داده و از بروز مشکل جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اقتدار قوه قضاییه در مبارزه با مجرمان و مفسدان اقتصادی تصریح کرد: مساله‌ای که باید به آن توجه کرد این است که قوه قضاییه باید اطلاع‌رسانی درستی را از اقدامات خود با مفسدان اقتصادی به مردم نشان دهد. 

شاکری با بیان اینکه ارتباط قوه قضاییه با رسانه‌ها تا نقطه مطلوب فاصله بسیاری دارد، اظهار کرد: اگرچه اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده اما پیشنهاد من ایجاد یک مرکز هنری و رسانه‌ای در کنار قوه قضاییه  است تا اقدامات این قوه بهتر به جامعه منتقل شود و اختیارات جدید قوه قضاییه می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار