۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر اعزام شدند

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: هم‌زمان با رزمایش اقتدار عاشورائیان محمد رسول‌الله ۲۰۰ گروه جهادی به‌صورت داوطلبانه به مناطق محروم استان بوشهر اعزام شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار پاسدار علی رزمجو  گفت: هم‌زمان با رزمایش اقتدار عاشورائیان محمد رسول‌الله ۲۰۰ گروه جهادی به‌ هدف از برگزاری رزمایش سراسری بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) را، خلق اقتدار، انسجام و اتحاد بسیجیان دانست و اظهار داشت: سازماندهی و آموزش‌های لازم گردان‌های بیت‌المقدس از دیگر اهداف مهم رزمایش اقتدار عاشورائیان محمد رسول‌الله است.

وی گفت: در سراسر شهرستان‌های استان بوشهر هم‌زمان با برگزاری رزمایش اقتدار عاشورائیان محمد رسول‌الله، بسیجیان عضو گردان‌های بیت‌المقدس فراخوانی و در مراکز مختلف ستون کشی شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه لازمه کار این است که برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های نظام هر از چند مدتی مردمی بودن انقلاب به نمایشگاه تبدیل شود، افزود: این نمایشگاه در فراخوانی گردان‌ها با تکرار آموزش‌ها و اعلام آمادگی بر توان بازدارندگی جمهوری اسلامی افزوده می‌شود.

وی افزود: دستاورد دیگری که در این رزمایش در سراسر کشور و استان بوشهر و شهرستان انجام می‌شود بحث وحدت، انسجام و پیشرفتی است که در عرصه‌های مختلف در سطح کشور صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه این رزمایش‌ها سبب وحدت و انسجام ملی بین اقشار مختلف می‌شود اصریح کرد: در این راستا علاوه بر ارتقاء توان بازدارندگی در امور دفاعی یکی از ویژگی‌های دیگر هم خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه مناطق محروم و دورافتاده در جامعه است.

وی افزود: در کنار آمادگی‌های دفاعی ورزمی به مردم مستضعف، نیازمند و دورافتاده‌ترین روستا‌های استان در حوزه استحفاظی و سپاه در کل کشور است.

رزمجو بیان کرد: به فرموده حضرت امام (ره) انقلاب متعلق به کوخ‌نشینان است که پس از چهل سال در این مناطق به‌خصوص صعب‌العبور پشتکوه که دارای روستا‌های محروم زیادی است جهادگران حضور یافتند و در ابعاد مختلف در حال ارائه خدمات در حوزه ساخت مسکن، اجرای طرح بهداشت و آموزش حرفه‌ای، کلاس‌های مهارت‌آموزی هستند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: هم‌زمان با رزمایش اقتدار عاشورائیان محمد رسول‌الله ۲۰۰ گروه جهادی متشکل از بسیج دانشجویی، بسیج دانش‌آموزی و بسیج جامعه پزشکی سازماندهی و به‌صورت داوطلبانه به مناطق محروم استان اعزام شدند.

منبع تسنیم

انتهای پیام/ف

اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان بوشهر

برچسب ها: سپاه ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.