سرهنگ مرادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

کاشت ماری‌جوآنا در پشت بام منزل مسکونی در نیاوران

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مرد جوانی که در پشت بام منزل مسکونی خود ماری جوآنا پرورش می‌داد، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عباس مرادی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با دستگیری فردی که در منزل خود گیاه گراس پرورش می‌داد، اظهار کرد: طبق گزارشات مردمی با خبر شدیم که یک جوان در پشت بام منزل پدری خود در محله نیاوران گیاه مخدر گراس(ماری جوآنا) پرورش می‌دهد.

وی افزود: پس از اخذ حکم قضایی، ماموران پلیس وارد منزل این جوان شده و اتاقک کوچکی که در پشت بام خانه او قرار داشت را شناسایی کردند.

سرهنگ مرادی در ادامه گفت: این فرد اتاقک خود را زرورق کاری کرده بود و به وسیله مهتابی‌های ویژه و نور آفتاب توانسته بود به داخل اتاقک خود نوررسانی کند.

کاشت گراس در منزل مسکونی در نیاوران

در ادامه این فرد در رابطه با فعالیتش در این اتاقک گفت: من مهندس کشاورزی هستم و برای انجام تحقیقات و آزمایشات خود در این اتاقک گیاهان بسیاری مانند بلوبری، زعفران و توت فرنگی را پرورش می‌دهم.

سرهنگ مرادی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: از آنجا که پرورش موادمخدر جرم است، این فرد به دلیل پرورش گیاه مخدر گراس در منزل مسکونی خود دستگیر شده است و پرونده او پس از بررسی‌های بیشتر، به مقام قضایی جهت صدور حکم ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

کاشت گراس در منزل مسکونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۰۴:۳۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
منم پشت بوم خونمون تخم خشخاش کاشتم. خوب شد هیچی سبز نشد.
تخم همه سبزیا رو کاشتم. خشخاشم امتحان کردم که سبز نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
یعنی چی ؟
باید سپرد دست قانون
آخرین اخبار