رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پر رنگ شدن نقش دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها/ فضا را برای طرح دیدگاه‌های دانشجویی فراهم می‌کنیم

پر رنگ شدن نقش دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها/ فضا را برای طرح دیدگاه‌های دانشجویی فراهم می‌کنیمحجت‌الاسلام رستمی گفت: نقش نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها برای طرح دیدگاه های دانشجویی پر رنگ تر خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره عملکرد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار کرد: رویکرد نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها نسبت به گذشته تغییری نخواهد داشت و خوشبختانه دفاتر نهاد توانسته اند ارتباط خوب و مؤثری را با فضای دانشگاه‌ها و جوانان دانشجو برقرار کنند.

ارتباط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با انجمن‌های علمی عمیق‌تر می‌شود

وی درباره ارتباط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشجویان گفت: در بخش‌هایی از دانشگاه‌ها باید فضای جدید بوجود آید و علاوه بر ارتباط تشکل‌های دانشجویی با یکدیگر نهاد هم سعی می‌کند ارتباط خود را با کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی عمیق‌تر کند.

رستمی ادامه داد: در آینده نزدیک دفاتر نهاد در دانشگاه‌های سراسر حضور جدی‌تری خواهند داشت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به ارتباط نهاد و دانشجویان بیان کرد: برای آگاهی از مسائل و مشکلات دانشجویی دفاتر نهاد سعی دارند ارتباط چهره به چهره با دانشجویان برقرار کنند.

به کمک متخصصان دغدغه جوانان را برطرف خواهیم کرد

رستمی با بیان اینکه نهاد از افراد متخصص کمک گرفته است گفت: از متخصصان آشنا به جامعه دانشگاهی که نسبت به مسائل دانشجویان آگاه هستند کمک گرفته‌ایم تا به کمک آنان به دغدغه و مشکلات جوانان پاسخ دهیم.

وی با اشاره به عملکرد دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار کرد: دفاتر نهاد تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا با ایجاد آرامش فضا را برای طرح دیدگاه‌های مختلف دانشجویی فراهم کنند و در مقابل مسئولان نهاد رفتاری پدرانه با دانشجویان هر دانشگاه خواهند داشت.

حمایت قاطع از کرسی‌های آزاد اندیشی

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درباره برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها گفت: این کرسی‌ها مورد تأکید مقام معظم رهبری هستند و به طور قطع پیگیری خواهند شد، زیرا ما احساس می‌کنیم که مطالبه مقام معظم رهبری در این حوزه مغفول مانده است.

وی ادامه داد: در این راستا رؤسای دانشگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط باید نهاد را یاری رسانند.

رستمی با اشاره به اهمیت کرسی‌های آزاد اندیشی اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی ضرورت بیشتری پیدا می‌کنند و در همین راستا دانشگاه‌ها در حل این مسئله می‌تواند کمک بزرگی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار