نمایش قدرت نظامی روسیه در رزمایش وستوک 2018 + فیلم

روسیه در رزمایش وستوک 2018 در کنار چین، افزایش قدرت نظامی‌اش را در هوا، زمین و دریا به نمایش می‌گذارد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ ­روسیه در روز پنجشنبه رزمایش بزرگ نظامی برگزار می‌کند. در بزرگترین رزمایش پس از فروپاشی شوروی، 300 هزار نظامی، هزار هواپیما و 80 ناو شرکت می‌کنند. رزمایش روسیه با همکاری چین و مغولستان برگزار می‌شود.

روسیه قصد دارد افزایش قدرت نظامی‌اش را در هوا، زمین و دریا به نمایش بگذارد. رزمایش روسیه موسوم به وستوک 2018 به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. 300 هزار نظامی، 36 هزار خودرو، هزار فروند هواپیما و 80 ناو در این رزمایش شرکت خواهند کرد.

وستوک 2018 بزرگترین رزمایش تاریخ روسیه قلمداد می‌شود. این رزمایش در سیبری شرقی و منطقه همجوار با چین برگزار می‌شود.

هزاران نظامی چینی و مغول نیز در این رزمایش حضور خواهند داشت.

لی ویا فرمانده عملیات نیرو‌های چینی در رزمایش وستوک 2018 گفت: این رزمایش اولین همکاری نظامیان چینی و روسی پس از اصلاحات در دو کشور است. این رزمایش زمینه‌ای برای ارائه تجهیزات جدید و گسترش همکاری‌های چین و روسیه است.
 
در این رزمایش نتیجه ده سال تلاش برای توسعه و مدرن کردن ارتش روسیه به نمایش گذاشته می‌شود. برای پکن وستوک 2018 فرصتی است برای آزمایش هواپیما‌های شکاری و موشک‌های دفاع ضد هوایی که ارتش چین به متحدانش فروخته است. رزمایش وستوک 2018 نشان دهنده نزدیکی استراتژیکی روسیه و چین است، اما از نظر ناتو این رزمایش حامل پیامی تهدید آمیز برای غرب است.

الکساندر فومین معاون وزارت دفاع روسیه گفت: در این رزمایش کمترین نشانه تهاجمی به سوی ناتو وجود ندارد. نظامیان روس که نقش دشمن را ایفا می‌کنند، یونیفرم نظامیان ناتو بر تن ندارند، از سلاح‌های ناتو استفاده نمی‌کنند و به زبان انگلیسی حرف نمی‌زنند.

این اظهارات ناتو را متقاعد نکرده است. ناتو این رزمایش‌ها و تکرار آن را یک مناقشه بزرگ قلمداد می‌کند. این در حالی است که روس‌ها نیز به گسترش ناتو معترض هستند.


بیشتر بخوانیدبرگزاری رزمایش مشترک روسیه و چین برای کوتاه کردن دست ناتو + فیلم


انتهای پیام/
 

بزرگترین رزمایش سه دهه اخیر روسیه + فیلم

 
برچسب ها: دانلود فیلم ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
نصف آمریکا هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
ایشالله نسل آمریکا اسرائیل از رو زمین ومنطقه آسیا کنده بشه بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
ایشالله نسل آمریکا اسرائیل از رو زمین ومنطقه آسیا کنده بشه بره
آخرین اخبار