سردار نقدی:

مشکلات و فساد اقتصادی از انقلاب نیست

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشکلات امروز کشور را نباید به پای انقلاب گذاشت، نمره این انقلاب ۲۰ است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در همایش «تبیین و گفتمان‌سازی چهلمین سالگرد انقلاب در کرمانشاه» اظهار داشت: انقلاب اسلامی عظمتی از شخصیت دادن به انسان‌ها آفرید که در تاریخ بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه انقلاب، ما را از ظلمت و جنایت دیکتاتور‌ها نجات داد و اختیار حکومت را به دست مردم سپرد و به آن‌ها کرامت بخشید، گفت: انقلاب ما را از سلسله‌های نکبت‌بار رهایی بخشید و امروز نمره انقلاب و مردم ۲۰ است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به‌کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی در حال پیش‌روی است برخلاف آن‌هایی که وانمود می‌کنند انقلاب شکست خورده است.

سردار نقدی انقلاب اسلامی را یکی استثنائات انقلاب‌های جهان عنوان کرد و گفت: در قرون اخیر هیچکدام از انقلاب‌های جهان با آرمان‌های اولیه خود نتوانستند به ۴۰ سالگی برسند و امروز ما می‌بینیم انقلاب اسلامی با همان آرمان‌ها در حال پیشروی است.

وی افزود: رهبر امروز انقلاب به یکایک مواضع، گزاره‌ها و اندیشه‌های بنیان‌گذار انقلاب پایبند است و با افتخار از آن یاد می‌کند و خود را پیرو معمار کبیر انقلاب می‌داند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تخریب‌گری‌های دشمنان نظام در فضای مجازی علیه انقلاب تصریح کرد: در حالی که امروز سنگر‌های کلیدی جهان توسط انقلاب اسلامی فتح می‌شود و مسیر روشن انقلاب در حال پیشروی است، اما در عالم مجازی طوری وانمود می‌کنند که انقلاب سقوط کرده است.

سردار نقدی ادامه داد: همین گرفتاری‌های دنیای مجازی کار هادیان سیاسی و مروجان انقلاب را دشوار کرده و وظیفه خطیری در این زمینه دارند.

وی شکست‌های زنجیره‌ای دشمنان نظام در مقابل پیشروی انقلاب اسلامی را یادآور شد و بیان داشت: مرز‌های ایران اسلامی و جبهه شرقی امت اسلامی متراکم از نیرو‌های انقلابی است و اتصال این جبهه از مسیر زمینی به فلسطین یک کابوس وحشتناک برای آمریکا و صهیونیست‌هاست.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فضاحت در عراق و سوریه، کودتا در یمن، ماجرای گروگان‌گیری نخست وزیر لبنان و همچنین استقلال کردستان را از جمله این شکست‌های زنجیره‌ای برشمرد و گفت: آن‌ها قضیه استقلال کردستان برای ایجاد اسرائیل جدید را به عنوان مانعی برای رسیدن نیرو‌های ایران به مرز‌های فلسطین به راه انداختند.

سردار نقدی ادامه داد: با این همه شکست وقتی پیوند‌هایی که به خاطر بحران منطقه خدشه‌دار شده بود احیا و مستحکم شد، تهدید آمریکا برای قطع کمک‌های مالی به برخی کشور‌ها هم نتوانست آن‌ها را به نتیجه برساند.

وی بیان داشت: در آشوب سال گذشته دیدیم که ۱۰۰ برابر جمعیت آشوبگر، مردم در حمایت از انقلاب و نظام به خیابان‌ها آمدند، اما آن‌ها به گونه‌ای در فضای مجازی وانمود می‌کنند که انقلاب شکست خورده است در حالی که انقلاب در حال پیشروی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نباید نارسایی‌هایی که در وضعیت اقتصادی ایجاد شده را به پای انقلاب گذاشت، برخی‌ها به دنبال بزرگنمایی مشکلات و نارسایی‌ها هستند و برخی هم فساد را سیستماتیک جلوه می‌دهند.

مفسدان اگر انقلابی باشند چرا به آمریکا پناهنده می‌شوند

سردار نقدی افزود: برخی از مسائل کوچک را مسئله اول کشور و جهان نشان می‌دهند و جرم و ناهنجاری و فساد را به اسلام نسبت می‌دهند؛ مفسدان اگر انقلابی باشند باید به کشور‌های اسلامی پناهنده شوند، اما وقتی به آمریکا و کانادا پناهنده می‌شوند معلوم است ریشه کار کجاست.

وی گفت: برخی‌ها مبارزه با فاسد را تقبیح می‌کنند و آنرا عیب نظام می‌دانند، مبارزه با فساد عیب نیست این فساد است که عیب است و باید با آن مبارزه کرد؛ مبارزه نقطه مثبت نظام است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی پر از برکات و خیرات است و نعمت‌های زیادی را نصیب مردم کرده است.

سردار نقدی به دوران گذشته و حکومت پادشاهان مستبد حاکم بر ایران اشاره کرد و گفت: آن زمان‌ها حق رای برای مردم قائل نبودند، پادشان فضیلتی بر مردم نداشتند، لذا انقلاب اسلامی ما را از این سلسله‌های نکبت‌بار نجات داده است.

وی افزود: رضاخان وقتی شاه شد چیزی از خودش نداشت، اما بر اساس اسناد وقتی رفت ۷ میلیارد دلار ثروت با خودش برد و ۶۴ هزار ملک در ایران داشت و پسرش هم هر جرم و جنایتی که بود روا داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زمان پهلوی ۷۰ درصد مردم در روستا‌ها بودند، اما چه روستاهایی، روستا‌هایی که فاقد آب، برق، بهداشت، مدرسه و مخابرات و حتی راه ماشین‌رو بود.

سردار نقدی گفت: این عدم امکانات در حالی بود که کشور یک سوم جمعیت امروز و برداشت نفت آن هم چهار برابر امروز بود، سهم هر ایرانی ۱۲ برابر امروز از سرانه نفت می‌رسید.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز ایران مستقل‌ترین کشور دنیاست و نمره انقلاب ۲۰ است؛ همه چیز گویای این است که وضعیت به نفع انقلاب و اسلام در حال پیشروی است، فقط باید مقاومت و ایستادگی کنیم.

سردار نقدی بیان داشت: در این جنگ سیاسی روانی که به راه انداخته‌اند باید مسجد به مسجد و خانه به خانه مردم را با دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب توجیه کرد.

 

منبع:مهر

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار