برگزاری جلسات پرسمان دینی با موضوع تبیین سیره امام حسین (ع) در فرهنگ انتظار

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت:همزمان با ایام دهه اول محرم ویژه برنامه‌های پرسمان دینی با موضوع تبیین سیره سید الشهدا (ع) در فرهنگ انتظار در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری جلسات پرسمان دینی با موضوع تبیین سیره امام حسین (ع) در فرهنگ انتظاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام مهدی حسن‌زاده رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت دهه اول محرم الحرام ۱۷ برنامه پرسمان دینی ویژه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده است که تا غروب روز عاشورا ادامه دارد.

وی افزود: سیره سیدالشهدا (ع) در فرهنگ انتظار، عاشورا در فرهنگ مهدویت، امر به معرو ف و نهی از منکر در سیره امام حسین (ع) و شاخصه یاران اصحاب امام حسین (ع) و امام زمان (عج) برخی از موضوعات برنامه پرسمان دینی در این دهه به‏ شمار می‏رود.

حسن زاده با اشاره به اینکه در این جلسات به شبهات حاضران پاسخ داده می‏شود، تصریح کرد: ویژه برنامه پرسمان دینی حرم مطهر رضوی از جمله برنامه‌‏های موفق اداره پاسخگویی به سوالات دینی حرم مطهر رضوی است که با توجه به موضوعات اعتقادی برگزار می‌شود.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: پرسش‏گری از جمله مسائل حیاتی و مهمی است که رشد و تعالی هر فکر و اندیشه‌ای وابسته به آن است.

انتهای پیام//ح. ص
برچسب ها: حرم مطهر ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار