لاوروف در نشست شورای امنیت درباره ایران به ریاست ترامپ شرکت می‌کند

نماینده روسیه در سازمان ملل اعلام کرد وزیر خارجه این کشور در نشست شورای امنیت درباره ایران که قرار است چهارم مهر به ریاست ترامپ برگزار شود، شرکت خواهد کرد.

لاوروف در نشست شورای امنیت درباره ایران به ریاست ترامپ شرکت می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری تاس، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد، اعلام کرد سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه این کشور در نشست شورای امنیت درباره ایران که قرار است بیست و ششم سپتامبر (چهارم مهر) به ریاست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برگزار شود شرکت می کند.

نبنزیلی روز گذشته (سه شنبه) در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به پرسشی درباره حضور لاوروف در این نشست، گفت: بله، وزیر در این جلسه حضور خواهد یافت. واسیلی نبنزیا با اشاره به اینکه موضع ترامپ از طریق اظهارات پیشین وی مشخص است، افزود تصور نمی کند در این نشست نکته جدید و شوکه کننده ای مطرح شود.

پیش تر، نیکی هیلی، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد، از برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد در اواخر سپتامبر به ریاست دونالد ترامپ خبر داده بود. پس از آن نیز نمایندگی آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد ترامپ در این نشست موضوعاتی از قبیل تسلیحات شیمیایی و ادعای استفاده از این نوع تسلیحات در شهر سالزبری انگلیس (علیه سرگئی اسکریپال، جاسوس دوجانبه روس تبار) و استفاده (ادعایی) احتمالی از آنها در استان ادلب سوریه را مطرح خواهد کرد.

انتهای پیام/

حضور وزیر خارجه روسیه در نشست شورای امنیت درباره ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
رییس جمهور نباید شرکت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
رییس جمهور باید شرکت کند چون ممکنه ازترامپ نادان هرحرکتی سربزند
Iran (Islamic Republic of)
نادریان
۱۲:۱۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
باسلام.
از ایران هم وزیر امورخارجه شرکت کندو رئیس جمهور محترم نیازی نیست شرکت کند
Iran (Islamic Republic of)
نادریان
۱۲:۱۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
باسلام.
از ایران هم وزیر امورخارجه شرکت کندو رئیس جمهور محترم نیازی نیست شرکت کند
آخرین اخبار