برانکو: من و پرسپولیس برای تیم ها مزاحم هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واضح بگویم من و پرسپولیس برای خیلی‌ها مزاحم هستیم و  همه دوست دارند پرسپولیس را جوانمردانه و به روش‌های دیگر ببرند.

برانکو: من و پرسپولیس برای تیم ها مزاحم هستیم به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد تیمش برابر  تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار کرد: در ابتدابه بازیکنانم تبریک می گویم پیروزی که لیاقتش را داشتند بدست آوردند و از هواداران هم  تشکر می‌کنم. یک بار دیگر نشان دادیم که باید به خودمان تکیه کنیم و حساب باز کنیم. به هر حال می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم چون نساجی تیم خوبی است و امروز هم شاهد این موضوع بودید . قبل از بازی با الدحیل قطر ، مهمترین مسئله برد در این بازی بود که به آن دست یافتیم.  می‌دانستیم نه بیرانوند و نه بشار را در اختیار نداریم. این برد باید قاطعانه تر بود و موقعیت های زیاد گلزنی ایجاد کردیم  و این بازی باید با ۵ گل اختلاف به پایان می‌رسید اما 2 بر یک به پایان رسید.  به بازیکنانم به خاطر تلاش‌شان تبریک می‌گویم. فردا در تمرین مشخص می‌شود که وضعیت بازیکنان  بعد از این بازی سنگین به چه صورت است و به نظر نمی رسد وضعیت خوش بینانه باشد. 

بازی جوانمردانه، جنگ و احترام به حریف مشخصه پرسپولیس است 

او درباره اتفاقات این بازی و اینکه چرا باشگاه پرسپولیس موضع گیری درباره حضور جاسوس در تمرینات نساجی مازندران نداشت، گفت: این وظیفه ما نیست. تیم‌ها هم رفتار ورزشی و هم غیر ورزشی دارند. واضح بگویم من و پرسپولیس برای خیلی‌ها مزاحم هستیم و  همه دوست دارند پرسپولیس را ببرند. هم جوانمردانه و هم به روش‌های دیگر قصد دارند تیم ما را ببرند و این حق آن‌هاست که بیایند و با ما بجنگند اما وقایع این چنینی داستانش فرق می کند . متاسفانه در این بحث ما وضعیت مشابهی با دیگر تیم‌ها نداریم. آن چیزی که مشخصه پرسپولیس است، مسابقه جوانمردانه ، جنگ و احترام به تیم حریف است.

برانکو درباره  وضعیت بشار رسن و این بازیکن به بازی با الدحیل قطر می رسد یا نه! اظهار کرد: متاسفانه او در بازی تیم ملی فوتبال عراق برابر کویت در دقیقه ۵ به علت مصدومیت تعویض شد. وضعیت ما خوب نیست اما تا دوشنبه زمان وجود دارد تا وضعیت را بسنجیم.  حیف است که او را نداشته باشیم چون در فرم خوبی قرار داشت. او روزانه دو بار برای درمان به کلینیک می‌رود و خیلی به بهبود وضعیتش امیدوار هستیم  اما وضعیت خیلی جالب نیست.

سرمربی پرسپولیس درباره تعویض ماهینی اظهار کرد: ماهینی از ناحیه پا احساس ناراحتی می‌کرد و  از طرفی مهم‌ترین بازی ما دوشنبه است و  سعی کردم او را برای بازی بعدی حفظ کنم.

نمی توانند به این سادگی ما را فریب بدهند 

برانکو در باره اعتراض به داوری داشته است، گفت: شما چه فکری راجع به داوری می‌کنید؟ آیا پنالتی بود؟ من باید صحنه را دوباره ببینم. من مربی هستم و هر روز در حال داوری کردن هستم و  هم خوب و هم بد، تا بازیکن را برای اینگونه وضعیت ها آماده کنم. مربیان این توانایی را دارند که خوب داوری کنند. نمی‌توانند ما را به این سادگی فریب دهند. در دقیقه 3 باید یک پنالتی برای ما می‌گرفتند چون توپ به دست بازیکن نساجی برخورد کرد. اما این برای پرسپولیس کافی نیست. شاید اگر مچ دست بازیکن حریف می‌شکست داور پنالتی می گرفت.

تیم ها به روش ورزشی ما را ببرند 

او درباره  شرایط تیمش و اینکه چه کسانی با او مشکل دارند، گفت: مهاجمان در برهه‌ای از زمان توپ‌هایشان گل نمی‌شود. علیپور سه گل زده است و چندین گل نزده است. برای علیپور بهتر است که توپ را به بیرون بزند تا اینکه اصلا در موقعیت گل قرار نگیرد. ما در تمرینات روی ضربات آخر کار می‌کنیم و مهاجمان ما زحمت می‌کشند. در این بازی 8 موقعیت گل داشتیم. همه برای قهرمانی تلاش می‌کنند و همه وقتی برابر قهرمان بازی می‌کنند، می‌خواهند بازی را ببرند. این عادی است اما باید به روش ورزشی این کار را بکنند. و من به خاطر این موضوع ناراحت بودم. ما از هیچ کس کمکی نمی‌خواهیم. در این دو سه سال اخیر با زحمت خودمان به موفقیت رسیده‌ایم. نمی‌خواهم اتفاقات سه سال اخیر را آنالیز کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره  بازی کردن تیمش با سیستم دلخواه هوادارن پرسپولیس به علت نبود بشار رسن خاطر نشان کرد: کیفیت بازیکنان ما تعیین کننده نوع بازی ما است. وقتی با سیستم لوزی بازی می‌کردیم عده‌ای ایراد می‌گرفتند و وقتی خطی بازی می‌کردیم برخی گفتند چرا با سیستم لوزی بازی نمی‌کنید.  وضعیت بازیکنان و کادر تعیین کننده سیستم بازی ما است. ما به این سیستم ها مسلط هستیم و این نشان دهنده کیفیت ما است. سیستم ما به حریف‌مان هم بستگی دارد اما به طور کلی تیمی هستیم که خودمان را با تیم حریف تطبیق نمی‌دهیم و کار خودمان را می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

شکایت باشگاه پرسپولیس از کادر فنی نساجی مازندارن

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار برابر نساجی مازندران

پرسپولیس ۲ - ۱ نساجی مازندران /سومین پیروزی فصل سرخ پوشان پایتخت در شب اعتراضات سرمربیان


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.