نکونام: می‌دانستیم پرسپولیس روی ارسال‌ها خطرناک است/ داور با لحنی بد مرا تهدید به اخراج کرد

سرمربی تیم فوتبالد نساجی گفت: می‌دانستیم پرسپولیس روی ارسال از کناره‌ها و ضربات ایستگاهی خطرناک است، اما هر ۲ گل را از همین ناحیه دریافت کردیم.

نکونام: می‌دانستیم پرسپولیس روی ارسال‌ها خطرناک است، اما از همان ناحیه گل خوردیم/ داور با لحنی بد مرا تهدید به اخراج کردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران ،در نشست خبری پس از پایان بازی پرسپولیس و نساجی مازندران گفت: در مجموع تیم ما خوب بازی کرد و می دانستیم پرسپولیس روی ارسال از کناره ها و ضربات ایستگاهی خطرناک است اما هر ۲ گل را از همین ناحیه دریافت کردیم. روی هم رفته تیممان عملکرد خوبی داشت اما مشکلاتی که از هفته گذشته در تیم ما وجود داشت دست به دست هم داد تا در این دیدار بازنده باشیم.

او درباره اعتراضش به عملکرد رضا کرمانشاهی، داور این بازی بیان کرد: حس نکردم داوری علیه ما است. در صحنه اخراج علی شجاعی بازیکن ما الکی کارت زرد دوم را گرفت. بازیکن پرسپولیس روی زمین افتاده است و زیرچشمی به داور نگاه می کند که به شجاعی کارت بدهد. جالب است داور چهارم به داور می گوید بازیکن نساجی را اخراج کن. رضا کرمانشاهی که نزدیک صحنه بود نمی خواست به شجاعی کارت بدهد اما روی حساب حرف داور چهارم به او کارت زرد دوم را نشان داد. داور برای ما پنالتی گرفت اما به بازیکن پرسپولیس کارت زرد نداد. داور چهارم کنار من ایستاده بود و به داور گفت کنار خط بیا و مربی پرسپولیس را اخراج کن اما کرمانشاهی به حرف او گوش نداد. در بازی با تراکتورسازی هم مشکل داوری داشتیم اما اشتباه کردیم که به عملکرد فاحش کرمانشاهی که منجر به تغییر نتیجه بازی شد اعتراض نکردیم. در بازی امشب هم کرمانشاهی بار دیگر همان برنامه را سر ما آورد. او در صحنه اخراج صد در صد اشتباه کرد چراکه یک برخورد معمولی در میانه میدان کارت زرد ندارد.

نکونام ادامه داد: پایم را روی خط گذاشته ام اما داور به من تذکر می دهد. داور چهارم حرف زدن بلد نبود و درحالیکه یک سانتر هم پایم را از خط بیرون نگذاشته بودم با لحن بدی مرا تهدید به اخراج کرد. به او گفتم پای من روی خط است و اگر یک لحظه هم بیرون رفته باد سر جایم بازمی گردم. به هر حال باید اتفاق هایی رخ دهد که همه خوشحال شوند.

سرمربی نساجی درباره درگیری لفظی اش با ایگور پانادیچ گفت: بازیکنان من با مرییان حریف بحث می کردند اما از آنها و همچنین دستیاران برانکو درخواست کردم به رختکن بروند تا مشکلی به وجود نیاید.

نکونام درباره اینکه به نظر می رسد نساجی مهره های کارآمدی برای اجرای برنامه های او ندارد و آیا با این پتانسیل می تواند در لیگ برتر بماند گفت: همچنان برای اضافه کردن بازیکن جای خالی داریم اما مانند بسیاری از تیم های دیگر نمی توانیم بازیکنان خارجی باکیفیتی جذب کنیم. با ۲ بازیکن خوبی که از زمان حضورم در اوساسونا آنها را می شناختم صحبت کردیم اما با این شرایط اقتصادی نتوانستیم با انها قرارداد ببندیم.

او ادامه داد: با همین وضعیت کارمان را ادامه می دهیم و بازیکنان جوانی هم اضافه می کنیم. تیممان سر و شکل خوبی گرفته است و هماهنگ بازی می کند. آنچه مدنظرمان است تا حدی اجرا می شود. نساجی مقابل پرسپولیسی که در قطر تیم الدحیل را تحت فشار گذاشت خوب بازی کرد. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم که مردانه بازی کردند و حتی با وجود ۱۰ نفره شدن به حملاتشان ادامه دادند. در همان لحظات هم می توانستیم ۲ گل به ثمر برسانیم اما از عملکرد تیم نساجی رضایت کاملی دارم.


بیشتر بخوانید:

شکایت باشگاه پرسپولیس از کادر فنی نساجی مازندارن

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار برابر نساجی مازندران

پرسپولیس ۲ - ۱ نساجی مازندران /سومین پیروزی فصل سرخ پوشان پایتخت در شب اعتراضات سرمربیان


انتهای پیام /

اظهارات جواد نکونام در کنفرانس پس از بازی مقابل پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار