حسینی: تیم قلدر نساجی را به سختی شکست دادیم/ فحش خوردن بازیکنان برای هیچکس مهم نیست

کاپیتان تیم پرسپولیس تهران گفت: نساجی تیم قلدری بود که به سختی توانستیم آن را شکست دهیم.

حسینی: تیم قلدر نساجی را به سختی شکست دادیم/ فحش خوردن بازیکنان برای هیچکس مهم نیستبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ،  درباره برتری ۲ بر یک پرسپولیس برابر نساجی مازندران گفت: بازی سختی بود و به جواد نکونام برای در اختیار داشتن این تیم خوب تبریک می گویم. نساجی، تیم قلدری بود که به سختی توانستیم آن را شکست دهیم.

او درباره اعتراض برانکو ایوانکوویچ به عملکرد داور بازی بیان کرد: متاسفانه رضا کرمانشاهی در قضاوت این بازی اشتباهات زیادی داشت. بازیکن نساجی باید به دلیل شدت ضربه ای که دقیقه ۲۰ به من زد اخراج می شد اما داور این کار را انجام نداد. در کل قضاوت او به ضرر ما بود.

حسینی درباره بازی برگشت پرسپولیس مقابل الدحیل قطر  اظهار داشت: آن بازی هم سخت است. سیامک نعمتی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. گادوین منشا و حسین ماهینی هم اکنون مصدوم هستند. ناامید نیستیم اما کارمان بسیار دشوار است.

کاپیتان پرسپولیس درباره اهانت هواداران نساجی به او گفت: متاسفانه هیچکس نمی تواند جلوی این مسائل را بگیرد. هفته های پیش هم توهین زیادی شنیدیم اما مگر کسی کاری انجام داد؟ در این میان فقط بازیکن مقصر می شود و اگر اتفاقی رخ دهد بازیکن را محروم می کنند‌. برای هیچکس مهم نیست بازیکن این همه فحش می شنود و فقط دنبال این هستند که اگر بازیکن خالکوبی کرد یا ادا درآورد محرومش کنند.


بیشتر بخوانید:

برانکو: من و پرسپولیس برای تیم ها مزاحم هستیم

کامیابی نیا: باید برای بازی با الدحیل برنامه ریزی کنیم

انصاری: در جریان اتفاقات بعد از اخراج بازیکن حریف نبودم/ کار استقلال در آسیا تمام نشده است


انتهای پیام/

اظهارات سید جلال حسینی درباره بازی مقابل نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار