در شرایط اقتصادی کنونی امر به معروف مردم را آگاه می کند

خطیب جمعه نرماشیر گفت : در زمان کنونی و بحران اقتصادی کشور می توان از راه امربه معروف مردم را روشن کرد وجلوی تبلیغات سوء دشمن را علیه نظام گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام ایرانژاد امام جمعه نرماشیر  با تسلیت ایام محرم الحرام و شهادت امام حسین ع) ویارانش وفادارش گفت: در بین همه‌ی شهیدان امام حسین(ع) سید شهداء نام گرفت، چون شهید امربه معروف ونهی از منکر است، در راستای جایگاه امر به معروف جان خودش را از دست دادو انگیزه حضرت سیدالشهداء این بود که معروف را اقامه کند ومنکر را از بین ببردوامر الهی را اجرا کند.

وی افزود :دشمن امروز در عرصه‌های فرهنگی وارد شده وپیشروی میکند وامر به معروف ونهی از منکر جزء فرهنگ کشور است وباید بااستفاده از این امر خدایی با نفوذ دشمن مبارزه کنیم متاسفانه امروز امر به معروف ونهی از منکر جایگاهش در کشور تعریف نشده و ماهمه در اشتباه هستیم امربه معروف امروز برای فرد خاصی نیست مربوط به همه‌ی ماست وباید توجه ویژه‌ای به این امر بخصوص در ماه محرم شود.

حجت الاسلام ایرانژاد بااشاره به وضعیت کنونی کشور گفت: باید ما از محرم درس بگیرم دشمن تمام سعی وتلاش خود را میکند که اقتصاد کشور را فلج کند وبااستفاده از افراد نفوذی در کشور دست به هرکاری میزندوباجمع آوری دلار‌ها و سکه‌ها از سطح بازار قیمت دلار وسکه را بالا کشیدند ومردم باید هوشیار باشند وطبق گفته مقام معظم رهبری از کالای ایرانی استفاده شود امروز همه‌ی جهان به کشور ومردم ما فشار آوردند ماباید ایستادگی کنیم ومطمعینا از این بحران عبور خواهیم کردیم.

وی در ادامه گفت: همیشه جبهه حق در برایر باطل از همان اوایل اسلام بوده وهمیشه در مقابل هم قرار گرفته اند .

وی از هیات داران شهرستان خواست فضای حاکم در هیات‌ها مستند وبامنطق باشد وحرف‌ها وصحبت‌ها با مستند زده شود وجایگاه هیات‌ها در روستا‌ها تعریف شود باید از مجالس برای آگاهی مردم بهره وری شود وجایگاه منبر باید در هیات‌ها حفظ شود دشمنان سعی میکنند مردم را از سیاست دور کنند وباید در هیات‌ها حواسمان به دشمنان اسلام وایران باشد.

امام جمعه نرماشیر با تشکر از نیرو‌های سپاه پاسداران در هفته گذشته گفت: ما به هیچ عنوان اجازه دخالت و یکه تازی به دشمنان ایران را نخواهیم داد و زهر چشم هفته گذشته سپاه پاسداران هشدار جدی به دشمنان بودکه باموشک درسی به تروریست‌های عراق دادند.

وی در پایان گفت: باتوجه به اینکه بیش از ۵۰درصد محصول کشاورران خشک شده بایدبیمه کشاورزی امسال تلاش کنند ومسئولین پیگیری کنند تابیمه به موقع پرداخت شود خسارات ناشی از گرما امسال بسیار بالاست مسئولین مدنظر داشته باشندکه محصول باقی مانده کشاورزان در سردخانه باقیمت مناسب فروخته شود ودست دلالان از بازار کوتاه شود.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه نرماشیر

برچسب ها: نمازجمعه ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار