لیگ برتر فوتسال بانوان؛

شکست دور از انتظار پارس آرا در شیراز

پارس آرا شیراز در دیداری پرگل ، مقابل دختران کرمانی گلباران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور با برگزاری شش دیدار برگزار شد و در یکی از بازی ها ، تیم پارس آرا شیراز به میزبانی سالن پهلوانان نصیری رودرروی میهمان خود دختران کویر کرمان قرار گرفت و ۱۰-۲ نتیجه را واگذار کرد .

پارس آرا شیراز که در هفته پنجم هم مقابل ملی حفاری شکست خورده بود با واگذاری نتیجه مقابل نماینده کرمان ، دومین شکست متوالی خود را تجربه کرد.

زارع مدیر تیم پارس آرا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه در این بازی از نبود دروازبان اصلی ضربه خوردیم افزود: متاسفانه در دیدار گذشته فاطمه کریمی سنگربان تیم دچار شکستگی انگشت شد و دروازبان دوم تیم نتوانست انتظارات ما را مقابل دختران کویر کرمان برآورده کند.
وی افزود: البته نباید از توانمندی بازیکنان کرمان به راحتی گذشت ، زیرا از بازیکنان ملی پوش خوبی بهره می بردند و هدف پارس آرا در این فصل حضور در جمع مدعیان نبوده و برای قرار گرفتن در میانه های جدول تلاش خواهیم کرد.

تا پایان هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور ، پارس آرا شیراز با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به همشهری خود پویندگان فجر ، جایگاه پنجم جدول مسابقات را در اختیار دارد.

انتهای پیام/ب

شکست  پارس آرا در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار