سرمربی تیم صنعت مس شهربابک؛

مقابل فولاد خود را از پیش بازنده نمی دانیم

سرمربی تیم صنعت مس شهربابک با اشاره به اینکه در بازی مقابل فولاد از پیش بازنده نیستیم، گفت: بازیکنانمان بازی خوبی ارائه خواهند داد.

در مسابقات یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور تیم صنعت مس شهربابک به مصاف تیم فولاد خوزستان می رود، رسول بامروت سرمربی تیم صنعت مس شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه ما در بازی مقابل فولاد از پیش بازنده نیستیم، بیان داشت: بازیکنانمان بازی خوبی ارائه خواهند داد و با جوانان با استعدادی که داریم مطمئن باشید به همین سادگی بازی را از دست نمی دهیم و امیدواریم که توپ های ما به گل تبدیل شود.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما از لحاظ انگیزشی روحیه بالایی دارند، افزود: از نظر جسمانی حدود 75 درصد آمادگی دارند چرا که ما فرصت نداشتیم اول فصل، بدنسازی خوبی انجام دهیم اما کم کم بچه ها به آمادگی کامل می رسند.

بامروت فولاد خوزستان را تیمی بسیارخوب و هجومی عنوان و تصریح کرد: با وجود اینکه آقای پورموسوی نیست اما تیم فولاد با انگیزه قبل کار می کنند.

وی یادآور شد: فولاد خوزستان تیمی رو به جلو است و با سیستم هجومی چهار، سه، سه بازی می کند در نتیجه کارمان بسیار مشکل است اما ما سعی می کنیم نتیجه آبرومندانه ای کسب کنیم.

سرمربی تیم مس شهربابک با اشاره به اینکه در بازی امروز چشممان به ضدحملات است، گفت: سیستم ما به شکلی است که سعی داریم جلوی حملات حریف را بگیریم تا بتوانیم در زمان مناسب از فرصت هایی که بدست می آید به نحو احسنت استفاده کنیم.

وی افزود: بازی با تیم های لیگ برتری قابل پیش بینی نیست و امیدواریم نتیجه ای آبرومندانه کسب کنیم.

در چارچوب رقابت های یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور تیم صنعت مس شهربابک امروز شبنه ساعت 18:50 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم لیگ برتری فولاد خوزستان می رود.

انتهای پیام/ب

رقابت های یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار