هلال احمر کرمان برگزار کرد؛

پنجمین دوره توان افزایی اعضای واکنش سریع کرمان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: پنجمین دوره توان افزایی ویژه اعضای تیم واکنش سریع این جمعیت برگزار شد.

پنجمین دوره توان افزایی اعضای واکنش سریع کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد حیدری پور معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: این دوره آموزشی تخصصی با هدف ارتقاء مهارتی و فنی نجاتگران در زمینه نجات در ارتفاع، جستجو و نجات درحوادث کوهستان، آمادگی جسمانی و شناخت اعضای تیم با منطقه رشته کوه‌های صعب العبور جوپار جهت پاسخگویی بهتر در زمان وقوع حادثه در این منطقه برگزار شده است.

حیدری پور با اشاره به اینکه حضور تیم واکنش سریع در لحظات طلایی در زمان وقوع حادثه پیش بینی شده، افزود: این دوره با حضور ۲۰ نفر از نجاتگران و پرسنل اداره عملیات جمعیت هلال احمر استان به مدت ۲ روز با ارائه جدیدترین مباحث علمی امدادونجات در کوهستان برگزار شد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی استان کرمان که همواره شاهد برخی حوادث طبیعی در آن هستیم، بیان داشت: این موضوع می‌طلبد که با جدیت بیشتری به بحث آموزش و توانمندسازی اعضای تیم واکنش سریع استان پرداخته شود.

انتهای پیام/ح

دوره توان افزایی تیم واکنش سریع هلال احمرکرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار