با مخترعین ایرانی؛

سامانه‌ای که بهترین مشاور را به شما معرفی می‌کند

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توانید به بهترین روان پزشکان و مشاوران متصل شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های استارت‌آپی است که سبب پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

یکی از استارت‌آپ ها موفق به راه اندازی سامانه ای شده است که به کمک آن می‌توانید بهترین پزشک متخصص را پیدا کنید و ازاو وقت بگیرید.

به کمک این سامانه به بهترین متخصصان متصل شوید

این سامانه با هدف آشنا کردن بیماران و پزشکان و در راستای حل دغدغه و مشکل سلامتی شهروندان راه اندازی شده است در این استارت آپ می‌توان به راحتی هرچه تمام تر بهترین روان شناس و روان پزشک را پیدا کرد، از او وقت مشاوره گرفت و به مطب وی رفت.

به گفته طراحان این استارت آپ حدود هزار روان شناس حاذق در این سامانه فعالیت می‌کنند و برای پیدا کردن آنها تنها کافیست در سامانه وارد شوید، شهر و استان خود را انتخاب کنید و از روانشناسان وقت ملاقات بگیرید.

همچین در این سامانه هوشمند هریک از بیماران به روان پزشک و روان شناس امتیاز داده اند که بر همین اساس می‌توان بهترین انتخاب را داشت.

فعالیت اصلی این سامانه برای مشاوران و روان پزشکان است اما پزشکان دیگر هم می‌توانند وارد سامانه شوند و به ارائه خدمات بپردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار