هر روز با کاروان حسین (ع)؛

چگونه لقمه حرام سرنوشت عاشورا را تغییر داد؟

صحبت های امام حسین (ع) در روز عاشورا، نشان می دهد که چه چیزی سرنوشت مبارزه این امام مظلوم (ع) با یزید را تغییر داده است.

چگونه لقمه حرام سرنوشت عاشورا را تغییر داد؟به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛از جمله مسائلی که باعث شد صدای حق در کربلا شنیده نشود، لقمه حرام بود. این لقمه حرام نه تنها انسان را از حرکت زندگیش عقب می اندازد؛ بلکه فرد را به سوی باطل می برد. غذای حلال برای شنیدن و پذیرش حق نقش غیر قابل انکاری دارد. حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی مطلق کارشناس مذهبی توضیحاتی در اینباره دارند که در ویدیو پایین قابل مشاهده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
ببینید چگونه لقمه های حرام یه عده ، یه ملت رو بیچاره کرده
Iran (Islamic Republic of)
نادی
۱۶:۵۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
احسنت حاج اقااااااااااااااااااااااااااااااااااا

افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
بسم الله الرحمن الرحیم . منظور اسلام و اهل بیت ع از لقمه حلال به غذایی گفته میشود که از اموال دیگر مردم به عمد و یا غیر عمد در ان وارد نشده باشد و هر حقی که به دیگران تعلق دارد پرداخت شود ( خمس ، زکات ، مالیات و....) و این لقمه حلال یک باب از هزار هزار باب حقوق بشر اسلامی می باشد و اسلام کار به این ندارد که شما و یا دیگران دین دارید یا ندارید اسلام را بپذیرید یا نپذیرید ( لا اکراه فی الدین) برای داشتن سلامت روانی ، خانوادگی ، اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی و ... باید به حقوق دیگران احترام بگذارید و ....
آخرین اخبار