با هدف تکمیل طرح‌های نیمه تمام

بخش خصوصی پذیرای ۸۰۰ طرح دولتی در همدان

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان از شناسایی ۸۰۰ طرح دولتی نیمه کاره برای واگذاری به بخش خصوصی خبر داد.

۸۰۰ بخش خصوصی آماده پذیرایی 800 طرح دولتی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صیدایی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با اعلام اینکه یکی از مصادیق اجرای اقتصاد مقاومتی واگذاری طرح‌های دولتی به بخش خصوصی است، گفت: سال گذشته ۵۴۰ طرح و از ابتدای امسال تاکنون ۴۶ طرح نیمه کاره دولتی به بخش خصوصی واگذار شده است.

استاندار همدان هم با تاکید بر اینکه مدیران اجرائی نباید در واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی مقاومت کنند، گفت: این طرح‌ها متعلق به مردم است و باید سریعتر تکمیل شود.

نیکبخت با قدردانی از تلاش دانشگاه علوم پزشکی استان از مدیران این دانشگاه خواست کم و کاستی‌های دارویی را در این شرایط خاص امروز برطرف کنند.

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هم گفت:ُ فضای عمومی در استان بیانگر کار و تلاش در جهت توسعه استان و رفع مشکلات رومزه مردم است که جای قدر دانی دارد.

حاجی بابائی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی و برخی نارضایتی‌های عمومی از اقتصاد کشور روند پیگیری مطالبات مردم توسط مدیران اجرایی رضایت بخش است.

در ادامه شورای برنامه ریزی استان اعلام شد، رئیس جمهور در نامه‌ای عملکرد مجموعه مدیران استان را در اجرای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال شایسته قدردانی دانسته است.

همچنین از شرکت مخابرات، دانشگاه صنعتی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به علت اجرای طرح کاهش پیک بار مصرف برق در سال ۹۶ قدردانی شد.

همچنین در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کلیات سند جامع سلامت استان که ۴۷۰ شاخص بهداشتی - درمانی برای ارتقاء نظام سلامت استان دارد، تصویب شد.

انتهای پیام/د.ا

۸۰۰ طرح دولتی همدان آماده واگذاری به بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.