باید به مردم خدمت صادقانه و مخلصانه صورت گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت:باید به مردم خدمت صادقانه و مخلصانه صورت گیرد و در شرایط فعلی تحریم‌ها را برای مردم تسهیل کنیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدحمیدرضا طباطبایی نائینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان شامگاه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید خوانسار ضمن قدردانی از زحمات فرماندار سابق خوانسار اظهار کرد: بار دیگر تحریم‌ها‌ کشور را تهدید می‌کند که به دلیل فرافکنی‌های گستاخانه رئیس جمهور آمریکا است.

وی افزود: اعتمادی که مردم باید به سیستم اداری کشور داشته باشند با توجه به شرایط فعلی تحریم‌های کشور کم‌رنگ شده است، خرید روزانه مردم نسبت به گذشته شدت بیشتری پیدا کرده که به دلیل نگرانی از وضعیت آینده اقتصادی کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: تأثیر دوره جدید تحریم‌ها و تأثیر افزایش قیمت دلار بر اقتصاد کلان کشور بسیار پایین است؛ تولید در کشور با پتانسیل بالایی صورت می‌گیرد تا جایی که در بسیاری از حوزه‌ها صادرات داریم و حتی در برخی حوزه‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی با بیان این‌که در شرایط فعلی باید اطمینان‌بخشی را در بین مردم بیشتر کنیم، تصریح کرد: مخاطرات در دوران دفاع مقدس بیشتر از شرایط فعلی بود زیرا بیش از 100 کشور با جمهوری اسلامی در نبرد بودند اما در میدان جنگ تحمیلی سربلند و پیروز شدیم.

طباطبایی نائینی در ادامه گفت: با حمایت و پشتیبانی مردم تحریم‌های نظامی و متعددی را پشت سر گذاشته‌ایم و با وحدت و یکپارچگی این تحریم‌ها را نیز خواهیم گذراند و فرصت‌های جدیدی در کشور ایجاد خواهد شد.

وی همچنین بیان کرد: کارگزاران نظام در شرایط فعلی باید بین مردم امیدبخش باشند و بی‌اعتمادی را به مردم و در اجتماع منتقل نکنند، در انجام وظایف نیز با انرژی مضاعف و با عشق و علاقه خاص انگیزه‌ای که عبادت‌گونه است را به مردم تزریق کنیم تا خلأها جبران شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تأکید کرد: در شرایط فعلی باید مشکلات مختلف را در حوزه‌های مختلف اداری تسهیل کنیم، سعی شود در شرایط فعلی آیین‌نامه‌ها به نفع مردم تسهیل شود، اگر جایی تردید دارید به نفع مردم کارها انجام شود.

وی با بیان این‌که شرایط فعلی برای تجار، تولیدکننده و مصرف کننده سخت شده است، اما در ادارات با برطرف کردن بروکراسی اداری و برخورد توأم با رأفت مردم را نسبت به نظام دلگرم کنید، گفت: مردم ولی نعمت نظام و مسؤولان خادم مردم هستند.

طباطبایی نائینی تأکید کرد: باید به مردم خدمت صادقانه و مخلصانه صورت گیرد و در شرایط  فعلی تحریم‌ها را برای مردم تسهیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوانسار نسبت به سایر شهرستان‌های استان به دلیل وجود فرماندار که فردی جهادی، مردمی بود و با خلوص نیت به خدمت‌رسانی مشغول بود با مشکل خاص مواجه نبود.

گفتنی است از زحمات 4 ساله سید حسن شفعتی فرماندار سابق قدردانی و منصور کمالی به عنوان سرپرست فرمانداری خوانسار معرفی شد.

 

انتهای پیام/م

مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید خوانسار

برچسب ها: استانداری ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.